Σάββατο 7 Απριλίου 2012

Αυξάνεται το ποσοστό των Ινδών στην ΚΤΜ

Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ινδίας, η Bajaj, είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος εταίρος στην ΚΤΜ. Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ινδίας, η Bajaj, είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος εταίρος στην ΚΤΜ...
Με σταθερούς ρυθμούς η ινδική Bajaj Auto αυξάνει το ποσοστό της στην ΚΤΜ. Πρόσφατα αγόρασε ένα επιπλέον 6,3%, αυξάνοντας τη συμμετοχή της λίγο πάνω από το 47%. Η προοπτική φυσικά είναι, να συνεχίσει την ίδια τακτική μέχρι τουλάχιστον να αποκτήσει το πάνω χέρι.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών της Ινδίας, η Bajaj, είναι και ο δεύτερος μεγαλύτερος εταίρος στην ΚΤΜ. Την πλειοψηφία των μετοχών κατέχουν ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Stefan Pierer και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου Rudolf Knuenz. Οι δύο τους έχουν κάτι παραπάνω από το 51% της εταιρείας.
 
Όμως παρότι διευρύνει διαρκώς τη συμμετοχή της, η Baja Auto δηλώνει μέσω του διευθύνοντα συμβούλου της Rajiv Bajaj, ότι δεν σκοπεύει στην πλειοψηφία των μετοχών. Στην Αυστρία όμως, λίγοι δείχνουν να πιστεύουν ότι δεν θα καταλήξει στην Ινδία η πορτοκαλί εταιρεία.
 
Η «φιλική επίθεση» της Bajaj ξεκίνησε το 2007. Τότε είχε αγοράσει αρχικά ένα ποσοστό 14,5%. Στη συνέχεια αύξησε σταδιακά τη συμμετοχή της, καθώς η KTM χρειαζόταν κεφάλαια προκειμένου να αποκτήσει πρόσβαση στην τεράστια ινδική αγορά, αλλά και για να εξελίξει νέα μοντέλα. 
 
Τα μακροχρόνια σχέδια, σύμφωνα με διαρροές, είναι να μετακομίσει όλο το εργοστάσιο στην Ινδία, ώστε να μειωθεί το κόστος κατασκευής και να γίνουν πιο ανταγωνιστικά τα δίτροχά της στην παγκοσμιοποιημένη αγορά.
 
Το πρώτο προϊόν της συνεργασίας τους, το KTM 125 Duke, αποδείχθηκε μεγάλη επιτυχία. Τώρα αναμένεται η συνέχεια με μεγαλύτερα μοντέλα, ένα με 200cc και ένα με 350cc.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.