Η οικονομική κρίση άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων
σε πολύ σημαντικό βαθμό. Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα που πραγματοποίησε
η εταιρεία Boston Consulting Group (BCG) σε 16 χώρες, οι Έλληνες
εξακολουθούν να είναι απαισιόδοξοι…
να μειώνουν ολοένα και περισσότερο τις αγορές τους, να έχουν άγχος και να αισθάνονται οικονομική και εργασιακή ανασφάλεια.
Στην έρευνα, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα της express.gr,
που διεξήχθη μεταξύ 20.000 ατόμων σε όλο τον κόσμο, συμμετείχαν 780
Έλληνες, από τις απαντήσεις των οποίων προκύπτει πως έχουν επηρεαστεί
προσωπικά από την οικονομική κρίση με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των
αγορών τους.
Το 68% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% ότι θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές, ενώ το 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσε ότι αισθάνεται οικονομικά ανασφαλές.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες δηλώνουν επίσης ότι όταν τελειώσει η κρίση δεν θα αγοράζουν και δεν θα ξοδεύουν όπως παλιά, ποσοστό που αυξήθηκε από 30% των ερωτηθέντων το 2011 στο 44% των ερωτηθέντων το 2012.
Στο δημοσίευμα της express.gr αναφέρεται ακόμη ότι την ίδια ώρα, το 78% των Ελλήνων δηλώνει ότι σε αντίστοιχη τιμή και ποιότητα προτιμά τα εγχώρια προϊόντα, αλλά μόνο το 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα γι΄ αυτά.
Την ίδια ώρα καταγράφεται δυσπιστία των Ελλήνων καταναλωτών στις προσφορές καθώς μόνο το 46% αγοράζει από προσφορές.
Πληροφορίες: express.gr
Το 68% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα μειώσει κι άλλο τις αγορές, το 28% ότι θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και μόνο το 4% σκοπεύει να αυξήσει τις αγορές, ενώ το 70% των ερωτηθέντων στην Ελλάδα δήλωσε ότι αισθάνεται οικονομικά ανασφαλές.
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες δηλώνουν επίσης ότι όταν τελειώσει η κρίση δεν θα αγοράζουν και δεν θα ξοδεύουν όπως παλιά, ποσοστό που αυξήθηκε από 30% των ερωτηθέντων το 2011 στο 44% των ερωτηθέντων το 2012.
Στο δημοσίευμα της express.gr αναφέρεται ακόμη ότι την ίδια ώρα, το 78% των Ελλήνων δηλώνει ότι σε αντίστοιχη τιμή και ποιότητα προτιμά τα εγχώρια προϊόντα, αλλά μόνο το 36% των ερωτηθέντων είναι έτοιμο να πληρώσει περισσότερα γι΄ αυτά.
Την ίδια ώρα καταγράφεται δυσπιστία των Ελλήνων καταναλωτών στις προσφορές καθώς μόνο το 46% αγοράζει από προσφορές.
Πληροφορίες: express.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.