Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

«Δίνουν και παίρνουν» οι καταγγελίες για ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ-DIXONS

Μετά τους εργαζόμενους, έρχονται οι καταναλωτές να κλονίσουν την αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών με τα παράπονα τους να κάνουν το γύρω του διαδικτύου. 

της  Νατάσας Σπαντιδάκη

Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες για την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ-DIXONS. Μετά τις καταγγελίες των εργαζομένων για...


 «εκβιασμό και παράνομη επιβολή ατομικών συμβάσεων εργασίας με μείωση αποδοχών κατά 12%» , τη σειρά πήραν οι καταναλωτές που «μετέτρεψαν» τα παράπονα τους σε καταγγελίες και δεν δίστασαν να τα μοιραστούν με το αγοραστικό κοινό διαδικτυακά “για να μην περάσει άλλος την ταλαιπωρία που πέρασαν αυτοί» όπως ισχυρίζονται.
Καταγγελία για ψεύτικες εκπτώσεις
«Εδώ και καιρό παρακολουθώ τις τιμές στα κλιματιστικά του Κωτσόβολου γιατί σκοπεύω να πάρω ένα .. είχα επιλέξει το μοντέλο Toyotomi GAN GAG A135GVR... Παρακολουθούσα καιρό το site και περίμενα τις εκπτώσεις. Η Τιμή του ήταν 582 Ευρώ.. Άρχισαν λοιπόν οι... τρελές εκπτώσεις του Κωτσόβολου και οι διαφημίσεις του... Το ΙΔΙΟ μοντέλο έγραφε τώρα 799 αρχική, με την έκπτωση 572 Ευρώ! Δηλαδή στην ουσία δεν υπάρχει έκπτωση... Κοροϊδεύουν τον κόσμο ακόμη και σε αυτή την δύσκολη ώρα... Και τον κοροϊδεύουν με μεθόδους περασμένης δεκαετίας... Απλά θλιβεροί και αναξιόπιστοι οι κουτοπόνηροι διαχειριστές του Κωτσόβολου...»
(http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2012/07/blog-post_6938.html )
Προβλήματα με τις παραγγελίες
«Πήγα σε κατάστημα του Κωτσόβολου να παραγγείλω μια φωτογραφική μηχανή της CANON. Αφού με ενημέρωσαν πως η μηχανή δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη και πως θα μου την φέρουν σε 10 μέρες, υπογράψαμε τα χαρτιά για τις δόσεις. Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς να έχω καμιά ενημέρωση. Πήρα στα κεντρικά και ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα. Η κοπέλα απέφευγε με κάθε τρόπο να με συνδέσει και επέμενε να με εξυπηρετήσει εκείνη. Της ρώτησα πότε θα έχω την κάμερα και η απάντηση που μου έδωσε με άφησε έκπληκτο. Μου είπε λοιπόν πως δεν έχει καμιά ενημέρωση για το πότε θα έχω το προϊόν. Αφού της παραπονέθηκα για το γεγονός πως η πωλήτρια μου είχε πει πως θα παραλάβω σε 10 μέρες, την ρώτησα πως είναι δυνατόν να πληρώσω σε λίγες μέρες την πρώτη δόση χωρίς να ξέρω καν πότε θα πάρω την κάμερα στα χέρια μου. Η επόμενη απάντηση της τηλεφωνήτριας με εξέπληξε ακόμα περισσότερο. "Και εγώ είχα παραγγείλει από τον Κωτσόβολο μια τηλεόραση κύριε και πλήρωσα τρεις δόσεις μέχρι να μου έρθει. Αν θέλετε πραγματικά το προϊόν πρέπει να περιμένετε, αλλιώς πηγαίνετε στο κατάστημα να ακυρώσετε την παραγγελία, δεν μπορώ να σας κάνω κάτι άλλο εγώ".
Και αφού δεν έβγαζα άκρη είπα να πάρω κάποια άλλη ώρα μπας και πετύχω κάποιον πιο διαλλακτικό υπάλληλο. Και όντως με πολύ επιμονή κατάφερα να συνδεθώ με το κατάστημα. Εκεί μου είπαν πως θα με ενημερώσουν σε λίγη ώρα για το τι συμβαίνει. Και όντως την επόμενη μέρα με ενημέρωσαν πως πρέπει να περάσω από το κατάστημα γιατί ο κωδικός προϊόντος που έχω παραγγείλει, έχει λήξει. Πήγα από το κατάστημα και αφού ακυρώσαμε την παραγγελία, κάναμε νέα συμβόλαια με τον νέο κωδικό προϊόντος αυτή τη φορά και με διαβεβαίωσαν πως σε λίγες μέρες θα πάρω την κάμερα.
Αρχές Αυγούστου και αφού από το κατάστημα δεν είχα ούτε φωνή ούτε ακρόαση αποφάσισα να ξαναπάρω στο τηλεφωνικό κέντρο. Εκεί και πάλι αφού δεν δέχτηκαν να με συνδέσουν με το κατάστημα Κερατσινίου, μου είπαν πως πιθανή ημερομηνία παράδοσης είναι στις 12 Αυγούστου. Δυο μήνες δηλαδή μετά την αρχική παραγγελία μου.
Μετά από πολύ υπομονή 2 μηνών έφθασε λοιπόν η ημερομηνία (12 Αυγούστου) που θα έπαιρνα την φωτογραφική μου μηχανή. Αφού και πάλι δεν είχα κάποια ενημέρωση, είπα για άλλη μια φορά να τηλεφωνήσω εγώ στο τηλεφωνικό κέντρο να μάθω τι συμβαίνει. Εκεί ο τηλεφωνητής με άφησε έκπληκτο πλέον. Μου είπε πως και πάλι δεν υπάρχει πιθανή ημερομηνία παράδοσης. Όταν διαμαρτυρήθηκα πως τηλεφώνησα γιατί μου είχαν δώσει εκείνη την ημέρα ως πιθανή ημέρα παράδοσης, μου είπε πως η καρτέλα παραγγελίας μου δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Οπότε στο προηγούμενο τηλέφωνο που έκανα με κορόιδεψαν;
Μετά πάλι από πολύ επιμονή μου κατάφερα να συνδεθώ πάλι με το κατάστημα. Ζήτησα εξηγήσεις για την ταλαιπώρια και αφού περίμενα 10 λεπτά στο τηλέφωνο (μέχρι να συνεννοηθούν) μου είπαν πως πρέπει να ξαναπεράσω από το κατάστημα για να μάθω τον λόγο της καθυστέρησης αλλά και για να κανονίσω τι θα γίνει με την δόση που πρέπει να πληρώσω στις 16 Αυγούστου.
Και για την ιστορία, αφού μου είπαν και πάλι πως δεν ξέρουν πότε θα έρθει η φωτογραφική μου, ζήτησα να ακυρωθεί άμεσα η παραγγελία. Και αγόρασα την φωτογραφική ετοιμοπαράδοτη από κατάστημα του κέντρου …
(http://www.inews.gr/96/provlima-me-kotsovolo.htm)
Ανύπαρκτο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης
«Έχω κάνει κάποιες αγορές και η πληρωμή γίνεται σε μηνιαίες δόσεις. Τους τελευταίους 4 μήνες για να γλιτώνω κάποιο χρόνο απόφάσισα να κάνω κατάθεση μέσω τράπεζας τα χρήματα και να μην πηγαίνω από τα ταμεία του Κωτσόβολου.
Πριν κάνω αυτή την ενέργεια επικοινώνησα με το λογιστήριο τους και τους ενημέρωσα πως πλέον η πληρωμή θα γίνεται μέσω τραπέζης.
Όπως μου είπαν ενημέρωσαν το σύστημα τους και το μόνο που θα χρειαζόταν θα ήταν στο κατατεθήριο να συμπληρώνω τον κωδικό πελάτη που έχω.
Η πρώτη κατάθεση έγινε 10 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης. Η δεύτερη έγινε 6 ημέρες πριν τη λήξη της δόσης και να το πρώτο τηλέφωνο από τον Κωτσόβολο.
Με ενημερώνουν πως δεν έχει γίνει πληρωμή εδώ και 2 μήνες και θα αναγκαστούν να δώσουν την υπόθεση σε δικηγόρο. Αφού τους ενημέρωσα για τον τρόπο που έχω επιλέξει να γίνεται η πληρωμή τους έστειλα με fax τα καταθετήρια και μου ζήτησαν συγνώμη. Επίσης μου έδωσαν ένα τηλέφωνο για να ενημερώνω τον υπεύθυνο για τις καταθέσεις μου.
Τον επόμενο μήνα κάνω πάλι την κατάθεση λίγες ημέρες πριν και επιχειρώ να καλέσω στον αριθμό που μου έδωσαν.
Περίμενα 35΄αναμονή και ποτέ κανείς δεν απάντησε. Δοκίμασα να πάρω στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και όχι στο νούμερο που μου έδωσαν, εκεί απαντούσαν μετά από 10 λεπτά και με προωθούσαν στο ανάλογο τμήμα που ποτέ δεν απαντούσε.
Περνάνε λίγες ημέρες και με παίρνουν πάλι από τον Κωτσόβολο και μου λένε πως έχω καθυστερήσει την πληρωμή. Λέω πάλι την ίδια ιστορία και αυτή τη φορά μου δίνουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ. Δυστυχώς όμως και εκεί κανείς δεν απαντάει.
Το μόνο που έκανα ήταν να πάω στο κατάστημα που έχω κάνει τις αγορές και να τους ενημερώσω πως εάν με ξαναενοχλήσουν για λόγο τον οποίο δεν ευθύνομαι εγώ αλλά εκείνοι που είναι ανίκανοι να δουν τις καταθέσεις θα κινηθώ νομικά.
Ξέρετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα? Να μου δώσουν άλλο τηλέφωνο να επικοινωνώ.
Σήμερα έκανα ακόμα μια κατάθεση, πήρα σε αυτό το τηλέφωνο αλλα και πάλι δεν ήμουν τυχερός.Οπότε περιμένω τηλέφωνο τους που εκτός το ότι θα ακούσουν αρκετά θα τους παρακαλέσω να μου κάνουν μήνυση πως δεν έχει γίνει η πληρωμή της δόσης.ΕΤΣΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΘΑ ΕΚΤΕΘΕΙ».
(http://katanalotes.blogspot.gr/)
Σοβαρά προβλήματα, υπερβολικές χρεώσεις και δυσλειτουργίες στο e-shop
“Από τον Κωτσόβολο έχω αγοράσει αρκετές φορές πράγματα…Την τελευταία φορά είχα αγοράσει πλυντήριο πιάτων από τον Κωτσόβολο και πήγαν όλα καλά. Αυτή μάλλον ήταν η τελευταία…Σήμερα είχα προβλήματα στην αγορά που τελικά δεν έγινε αν και προσπάθησα 2 φορές από 15 λεπτά. Σπατάλη χρόνου χωρίς αποτέλεσμα δηλαδή.
Πάμε να δούμε τα λάθη του Κωτσόβολου στη διαδικασία πληρωμής και παραγγελίας.
1. Υπερβολική χρέωση μεταφορικών
Χρέωση 3 ευρώ μεταφορικά για μικροποσά. Ένα κατάστημα σαν τον Κωτσόβολο θα μπορούσε να προσφέρει δωρεάν μεταφορικά για πιο μικρές αγορές. 2 αντικείμενα με συνολικό κόστος 41 ευρώ δεν είναι και λίγο.
2. Πρόβλημα με στοκ στα καταστήματα, ειδικά στις προσφορές
Για να αποφύγω τα 3 ευρώ, είπα να περάσω από ένα κατάστημα αυτοπροσώπως. Έχω αρκετά καταστήματα κοντά μου όμως μάντεψε! Σε κανένα από τα 6 καταστήματα που βρίσκονται δίπλα μου δεν υπάρχουν και τα 2 προϊόντα μαζί! Και σκέψου μιλάμε για ένα στίφτη και μια τοστιέρα, τόσο δύσκολο είναι να τα έχεις στοκ;
3. Πρόβλημα λειτουργίας με το eshop
Αφού έχω επιλέξει Διεύθυνση Αποστολής και Τρόπο πληρωμής (έχω βάλει κάρτα) μετά θέλω να κόψω τιμολόγιο στο οποίο θα αναγράφεται άλλη διεύθυνση από την διεύθυνση αποστολής. Το site με στέλνει πάλι πίσω στο πρώτο βήμα όπου θα πρέπει να βάλω τη διεύθυνση και μετά να ξαναγράψω τον Τρόπο Πληρωμής!
4. Κι άλλες δυσλειτουργίες και προβλήματα
Παρά το γεγονός ότι έχω επιλέξει αρχικά διεύθυνση αποστολής και τιμολόγιο με άλλη διεύθυνση τελικά το σύστημα παίρνει την τελευταία διεύθυνση και για τα 2 αγνοώντας την επιλογή μου. Ευτυχώς που το πρόσεξα! Πρέπει να τα ξανακάνω από την αρχή πηγαίνοντας στο βήμα 1 και βάζοντας και πάλι τα στοιχεία πληρωμής!
Επιπλέον βλέπω 7 μέρες παράδοση! 7 εργάσιμες και 3 ευρώ έξοδα μήπως είναι πολύ για μια τοστιέρα κι ένα στίφτη;
5. Πρόβλημα στην ασφάλεια πληρωμών
Αφού ολοκληρώσω τις διαδικασίες με βγάζει σε ένα περίεργο κουτάκι για επιβεβαίωση της κάρτα και “εγγραφή στην υπηρεσία verified by Visa”. Τι είναι εγγραφή; Που;
Έβαλα τα στοιχεία της κάρτας και την ημερομηνία και όλα αν και μου φάνηκε περίεργη η διαδικασία. Πάτησα συνέχεια, με έβγαλε σε error αν και τα στοιχεία είναι σωστά.
Πάτησα και πάλι συνέχεια και μετά μου έδωσε 2 κουτάκια για να βάλω login και password. Δεν κατάλαβα ποτέ τι εννοούσε ο ποιητής.
Αφού με την κάρτα δεν βγάζω άκρη, η μόνη λύση είναι να τα πάρω με αντικαταβολή αλλά δεν ξέρω πότε θα έρθουν και μπορεί να μην είμαι στη διεύθυνση που έδωσα εκείνη την ώρα, ποιος θα τα πληρώσει;
Προτίμησα να κλείσω το παράθυρο και να μην ξαναπροσπαθήσω (το έκανα ήδη 2 φορές, έχω χάσει 30 λεπτά και δεν κατάφερα τίποτα).
Σίγουρα αυτό το eshop πρέπει κάτι να επανασχεδιάσει…”
( http://www.techinsider.gr/internet/5-pragmata-pou-prepi-na-veltiosi-o-kotsovolos-sto-e-shop-tou/ )

πηγή

10 σχόλια:

  1. Με μια γρήγορη έρευνα αγοράς ο καθένας μπορεί εύκολα να διαπιστώσει ότι ο Κωτσόβολος είναι αρκετά ακριβότερος από τους ανταγωνιστές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παιδια διαβασα τα προβληματα σας επειδη και εγω ειχα μια ιστορια με αυτη την εταιρεια απλα σταματησα να ψωνιζω γιατι ειναι ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ. Τωρα κανω απο το ιντερνετ skroutz.gr τις αγορες μου και σε πολυ πολυ καλυτερες τιμες παραδειγμα αγορασα μια τηλεοραση οπως την ηθελα και γλυτωσα 150€ μια κουζινα με εστια εντοιχιζομενη 850 με 900 στα καταστηματα 560 με την μεταφορα απο το ιντερνετ. Πειτε αντιο στους ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ 20 ΜΕ 30 ΤΗΣ ΕΚ. ΠΙΟ ΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ
    ΤΙΜΕΣ.
    ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΕΙ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΚΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ? ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω αγορασα ενα κηνιτο απο τον κωτσοβολο κ οταν το ανοιξα το κουτι κ εβαλα την δικια μου καρτα sim .....πηγαινω στις φωτογραφιες κ ειχε φωτογραφιες απο αλλη κοπελα ....το ιδιο κ στις επαφες ειχε αλλες επαφες εκτος απ τις δικιες μου .....κ ενοειται το πηγα πισω..... επαθα πλακα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ακουστε λοιπον και αυτο.Ειχα αγορασει μια κουζινα απο τον κοτσοβολο και ειχα πληρωσει ενα αρκετο ποσο για να εχω εγγυηση 5 ετων .Την κουζινα την εχω 3 σχεδον χρονια.Αυτη η κουζινα χαλασε, τους ειδοποιησα και ηρθε τεχνικος τους ο οποιος μετα τον ελεγχο μου ειπε οτι χριζει αντικαταστασης. Μετα απο 2 εβδομαδες που δεν με πηρε κανεις τηλεφωνο να με ενημερωσει, και ενω εγω πηρα τηλεφωνο γυρω στις 15 φορες( με την αναλογη χρεωση μου καθε φορα),σημερα με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν απο το service της pitsos,οτι ο φουρνος χαλασε απο δικη μου υπαιτιοτητα!!!!! Επισης μου ειπαν οτι πρεπει να πληρωσω το 40% της καινουργιας κουζινας!!Το υπολοιπο θα το "πληρωσει" ο κοτσοβολος. Εγω απευθηνθηκα σε δικηγορο ο οποιος μου ειπε να κινηθω δικαστικως! Παντως ειτε κινηθω δικαστικως ειτε οχι δεν θα το αφησω ετσι ! Τελος για να μην σας κουραζω αλλο φιλοι μου, ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ!! Σου παιρνουν δηλαδη 150-300 ευρω, και μετα σου ζηταν αλλα 150 περιπου για την αντικατασταση!! Δηλαδη στην ουσια πληρωνεις 300 ευρω για μια κουζινα που κανει 350 ευρω!!!!!!!!!!! προσεχετε απο που αγοραζετε προιοντα!Καλυτερα να παω απο εδω και περα σε ενα καταστημα που το γνωριζω ,παρα στον ΚΟΤΣΟΒΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 5ετής ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη
    Κωδικός προϊόντος: 999422
    Αγόρασέ το€99,90 Η υπηρεσία «Total Support» είναι εδώ για να ξενοιάσετε μια και καλή, προσφέροντας στις συσκευές σας την προστασία που χρειάζονται. Εξασφαλισμένη προστασία.
    Απεριόριστες Δωρεάν επισκευές για 5 χρόνια
    Νέα συσκευή σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής
    Καμία επιπλέον χρέωση για μεταφορικά ή ανταλλακτικά.
    Η ζωή σας πιο εύκολη! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΥ! ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ! ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγόρασα ένα TV monitor από κατάστημα του ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΥ 179 ευρώ και όταν το βράδυ μπήκα στο site είδα ότι η τιμή που το διαφήμιζαν ήταν 165 ευρώ . ΚΟΡΟΙΔΙΑ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ TABLET ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΣΕ 35 ΜΕΡΕΣ ΧΑΛΑΣΕ Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΘΟΝΗ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ.ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. agorasa mia tv samung aksias 1500 eurw..k evala k tn suport360..o pwlhths m eipe oti k an exei h tileorash eite einai elatwmatikh eite einai xtupima apo tin paralavh tous tha ginei episkeuh h antikatastash..lpn m tn eferan spiti m ena mikro ragisma stin othonh k ena mikro xtupima katw apo t panel..ehw phra til tn suport entos twn 10 imerwn k m eipan n parw til tn samung..etsi pairnw tn samung gia n m erthei enas texnikos o opoios evgale kapoues fwtografies gia t t egrinoun..perase 1 evdomada k eprepe egw n tous parw til gia n m poun oti dn tha t ftiaksoun..etsi piga ston kotsovolo kathws eipa t provima m ston dieuthidh k autos m apadise oti prepei n eimai psuxakias m auta k autos tha ekane xeiroterous trapoukismous kathws m apefeuge m diaforous isxurismous gia n mn dwsei kapoia lush sto provlima..etsi pira sta kentrika t kwtsovolou opou m osous milisa oloi itan aparadektoi..oloi tous itan katigorimatikoi k apegeugan n m dwsoun kapoio armodio n milisw..isa isa t balaki t petane sfi samung k h samung sto kotsovolo..m apotelesma n exw mia akrivh tileorash 20 imerwn xalasmenh..auto k einai apath..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.