Νέα απόπειρα συγχώνευσης των Olympic Air και Aegean Airlines
βρίσκεται σε εξέλιξη τις τελευταίες εβδομάδες αφού παρά το μπλόκο της
Κομισιόν, τέλη Ιανουαρίου 2011, στη σχεδιαζόμενη τότε «συνένωση», τα
επιτελεία των δύο αερομεταφορέων φέρεται ότι ποτέ...
δεν εγκατέλειψαν το εγχείρημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το capital.gr οι εκατέρωθεν συζητήσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθούν ανακοινώσεις, μέσω του χρηματιστηρίου, το αμέσως προσεχές διάστημα.
Πάντως και παρά το προχωρημένο -σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις –των διαπραγματεύσεων για συγχώνευση, μέχρι στιγμής οι διοικήσεις των αερομεταφορέων δεν φαίνεται να έχουν πάρει το «πράσινο φως» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ,η οποία τον Ιανουάριο του 2011 είχε «μπλοκάρει» τη διαδικασία για λόγους ανταγωνισμού απαγορεύοντας μάλιστα και τη συνεργασία τους για μία 2ετία. Όρος που σύμφωνα με στελέχη της αεροπορικής αγοράς, μάλλον αγνοήθηκε αφού με μια απλή έρευνα αγοράς μπορεί κανείς να διαπιστώσει ελάχιστες διαφοροποιήσεις στις τιμές των ναύλων αλλά και συμπληρωματικότητα των δρομολογίων με τρόπο ώστε , η Olympic Air να λειτουργεί στο εσωτερικό ως τροφοδότης των δρομολογίων εξωτερικού της Aegean ,αφού στο μεταξύ αποσύρθηκε από τα Ευρωπαϊκά δρομολόγια και κράτησε μόνο τα Βαλκάνια.
δεν εγκατέλειψαν το εγχείρημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το capital.gr οι εκατέρωθεν συζητήσεις είναι σε προχωρημένο στάδιο και δεν αποκλείεται να πραγματοποιηθούν ανακοινώσεις, μέσω του χρηματιστηρίου, το αμέσως προσεχές διάστημα.
Πάντως και παρά το προχωρημένο -σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις –των διαπραγματεύσεων για συγχώνευση, μέχρι στιγμής οι διοικήσεις των αερομεταφορέων δεν φαίνεται να έχουν πάρει το «πράσινο φως» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ,η οποία τον Ιανουάριο του 2011 είχε «μπλοκάρει» τη διαδικασία για λόγους ανταγωνισμού απαγορεύοντας μάλιστα και τη συνεργασία τους για μία 2ετία. Όρος που σύμφωνα με στελέχη της αεροπορικής αγοράς, μάλλον αγνοήθηκε αφού με μια απλή έρευνα αγοράς μπορεί κανείς να διαπιστώσει ελάχιστες διαφοροποιήσεις στις τιμές των ναύλων αλλά και συμπληρωματικότητα των δρομολογίων με τρόπο ώστε , η Olympic Air να λειτουργεί στο εσωτερικό ως τροφοδότης των δρομολογίων εξωτερικού της Aegean ,αφού στο μεταξύ αποσύρθηκε από τα Ευρωπαϊκά δρομολόγια και κράτησε μόνο τα Βαλκάνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.