Φαίνεται πως τελικά επήλθε όχι μόνο ανακωχή αλλά και συμφωνία ανάμεσα στους Κατασκευαστές (MSMA) και την Dorna. Έτσι αποφεύγονται και τα χειρότερα, δηλαδή η φημολογούμενη αποχώρηση κάποιων κατασκευαστών από τα MotoGP....
Η συμφωνία προβλέπει την ενοικίαση ολόκληρων μοτοσυκλετών ή και κινητήρων (Yamaha) προς τις ομάδες CRT. Αυτό προκύπτει από ανεπίσημες πληροφορίες, σε συνδυασμό όμως με αναφορές αναβατών όπως ο Colin Edwards. Ο Colin σε τελευταίες του δηλώσεις είπε ότι το 2014 υπάρχει περίπτωση η μοτοσυκλέτα του να φορά κινητήρα M1, τον οποίο θα νοικιάζει από την Yamaha.
Μέρος του «New Deal» είναι όπως φαίνεται και η κατασκευή ενός πρωτότυπου «παραγωγής» από την Honda. To είχε δηλώσει ο Shuhei Nakamoto πριν το καλοκαίρι: η Honda ετοιμάζει μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα μπορούν σε «ανεκτή» τιμή να αγοράζουν ή ενοικιάζουν από το 2014 οι μη-εργοστασιακές ομάδες. Ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικές, προσφέροντας καλύτερο θέαμα στους αγώνες και περισσότερες ευκαιρίες προβολής στους χορηγούς τους.
Πέρα από αυτό, η Honda φαίνεται ότι έχει προχωρήσει και σε άλλες αποφάσεις. Σημαντικότερη από αυτές είναι η κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας V4 με «αναφορές σε» και «έμπνευση από» τα MotoGP, η οποία θα βγει στα καταστήματα!
Επίσημο όνομα του μοντέλου δεν υπάρχει ακόμα, αλλά πολλοί το έχουν ήδη βαφτίσει RC213. Θα φορά κινητήρα V4 με 1.000 κυβικά, βασισμένο σε εκείνον της RC213V MotoGP και θα αποτελέσει και τη βάση της νέας της μοτοσυκλέτας για το Παγκόσμιο Superbike.
Μην μπλέκετε τις δύο μοτοσυκλέτες. Η «δευτεροκλασάτη MotoGP» του 2014 που θα τροφοδοτήσει τις ομάδες CRT, θα είναι μια RC213V χωρίς τις πνευματικές βαλβίδες, το μαγικό seamless κιβώτιο ταχυτήτων και κάποιες άλλες τεχνολογίες που δεν θέλει να μοιραστεί η Honda. Η αγορά της θα κοστίζει γύρω στο ένα εκατομμύριο ευρώ.
Η άλλη, που θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για τη συμμετοχή της Honda στο Παγκόσμιο Superbike, θα είναι μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής που θα πωλείται και σε ιδιώτες. Και δεν είναι απλά φήμη.
Πιο πρόσφατη αξιόπιστη πηγή για τα σχετικά πλάνα της Honda είναι η συνέντευξη του Dave Hancock στον Κώστα Μουζούρη, του καναδέζικου περιοδικού CMG Online.
Ο Dave Hancock είναι ο επικεφαλής του Τμήματος Product Planning & Business Development της Honda, άρα ξέρει τι λέει. Και σύμφωνα με όσα είπε στον Μουζούρη, η μοτοσυκλέτα παραγωγής που θα «αντλεί έμπνευση από τα MotoGP» ετοιμάζεται και θα έχει τιμή πώλησης γύρω στα 90-100.000 ευρώ.
Αναβιώνει ο θρύλος του Honda 750 NR με τα 4 οβάλ έμβολα και τις 8 βαλβίδες ανά κύλινδρο; Η 750 NR φορούσε έναν V4 90° με 747,7 κ.εκ. και ήταν το 1993 η ακριβότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, με τιμή 50.000 δολάρια.
Πολλά τα λεφτά, αλλά σίγουρα θα βρεθούν κάποιες εκατοντάδες τρελαμένοι συλλέκτες που θα τα δώσουν με χαρά. Κι αν η Honda αποφασίσει τελικά να κατεβάσει τη μοτοσυκλέτα στο WSBK, οι Ιταλογερμανοί θα βρούν τον μπελά τους...
Ένα μοντέλο σαν το RC213 θα μπορούσε άνετα να φέρει τα πάνω-κάτω στο «Πρωτάθλημα Παραγωγής». Και στα όνειρά μας, αν όχι στις τσέπες μας.
Ακούστε τον κινητήρα του θρυλικού Honda 750 NR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.