Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ:Ο πατέρας μου πέθανε στα χέρια μου.

Μας σόκαρε όλους η αποκάλυψη της πασίγνωστη Ελληνίδας τραγουδίστριας ότι ο πατέρας της πέθανε στα χέρια της...
Ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει τον άδικο χαμό του ανθρώπου που την έφερε στη ζωή.

Αναφερόμαστε στην ταλαντούχα Φανή Δρακοπούλου που με "όπλο" το ταλέντο της έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο χώρο της μουσικής. Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό "ΕΓΩ", "άνοιξε" την καρδιά της και μίλησε για το θάνατο του.

"Πιστεύω πως όταν οι γονείς μας φεύγουν από τη ζωή, μας βοηθούν πολύ. Έχω λάβει σημάδια από τον μπαμπά μου. Έχω δει πάρα πολύ ωραία όνειρα με εκείνον. Υπήρξαν στιγμές που προσευχήθηκα βαθιά και είπε: "Δωσ' μου ένα σημάδι ότι είσαι κοντά μου, ότι με βλέπεις, με ακούς". Το ίδιο βράδυ έτυχε να τον δω στον ύπνο μου.

Είχε έρθει σπίτι μου και τραγουδούσε στο σαλόνι. Εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι της πόρτας. Ένας άγνωστος έλεγε: "Συγνώμη! Πρέπει να τον πάρουμε να φύγει". Ξύπνησα πολύ συγκινημένη. Αισθάνθηκα ότι μου έδειξε πως όταν τον έχω ανάγκη, θα είναι εδώ. Με πόνεσε πολύ. Ήμασταν τρομερά δεμένοι. Ήταν η αιτία που μπήκα στη διαδικασία να σκεφτώ σοβαρά να τραγουδήσω".

Και συμπλήρωσε: "Τον Ιανουάριο, όταν έμαθα ότι είχε καρκίνο σε προχωρημένο στάδιο, έπεσα τρομερά ψυχολογικά. Δεν μπορείς να δεχθείς ότι ένας τόσο αγαπημένος σου άνθρωπος ενδέχεται να φύγει από τη ζωή.

Ο μπαμπάς μου δεν γνώριζε για την ασθένειά του. Τον τελευταίο καιρό ήμουν μαζί του νυχθημερόν, είτε στο σπίτι είτε στο νοσοκομείο. Έφυγε στα χέρια μου".



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.