Πληθαίνουν τα κρούσματα απαράδεκτης συμπεριφοράς από το δίκτυο της Roma Pizza και ειδικότερα από το υποκατάστημα...
Παλαιού Φαλήρου. Για παράδειγμα νωρίτερα πήγε παραγγελία χωρίς απόδειξη, η οποία είχε άλλα προϊόντα από αυτά που είχαν παραγγελθεί αλλά μικρότερης αξίας. Ο αποδέκτης της παραγγελίας παραπονέθηκε αλλά τα "καλά παιδιά" της Roma είπαν ότι εμείς δεν επιστρέφουμε χρήματα αλλά αν θέλετε δώστε μας πίσω την πίτσα (που ήταν μισοφαγωμένη) αλλά ολόκληρη. Πριν από λίγες ημέρες delivery της ίδιας εταιρίας καθ υπόδειξη της διεύθυνσης έκανε τσαμπουκά για να πάρει τα λεφτά από παραγγελία που ήταν μεγαλύτερης αξίας από την πραγματική ενώ σε άλλη περίπτωση είχαμε άρνηση εξυπηρέτησης επειδή είχε γίνει άλλη ημέρα ανάλογο επεισόδιο και ο πελάτης είχε ζητήσει τα λεφτά του.
Αλήθεια υπάρχει ΣΔΟΕ και υπηρεσίες για τον καταναλωτή να μαζέψουν αυτά τα λεβεντόπαιδα;
*καταγγελία στο axiaplus.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.