Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Δέσποινα Βανδή: Το χρονικό ενός μεγάαααλου mediaκου ξεκατινιάσματος!!!



Βρισκόμαστε στο 2007 και το εγχώριο lifestyle εξακολουθεί να γιορτάζει ανέμελα την αβάσταχτη ελαφρότητα των εγχώριων τίποτα.... Μια αρετουσάριστη φωτογραφία τηςΔέσποινας Βανδήπου προορίζονταν για εξώφυλλο του "Νitro"θα προκαλούσε ταραχή στο διαδίκτυο και οι κακίες θα σφύριζαν σαν ταβανόπροκες πάνω από τα κεφάλια των θαμώνων πριν καρφωθούν στους τοίχους του «Salon de Bricolage»

-«Είδες πως έγινε η Βανδή; Πως είναι έτσι το προσωπό της-σαν τραβεστί! Και το σώμα της, ένα μάτσο χάλια!»



Tο mail με την φωτογραφία της Δέσποινας Βανδή, ταξίδευε με ξέφρενους ρυθμούς από υπολογιστή σε υπολογιστή και από κινητό σε κινητό.
Σε χρόνο dt, έγινε σούσουρο στη πόλη και τόννοι δηλητήριο ικανοί να ξεπαστρέψουν το μισό ζωικό βασίλειο του Αμαζονίου, ανέβλυζαν από γυναικεία-κυρίως χείλη-που σχολίαζαν την φωτογραφία που τράβηξε ο γνωστός φωτογράφος C.COUTAYAR, για λογαριασμό του περιοδικού NITRO, που ανήκε στον εκδότη και φίλο της Δέσποινας Βανδή, Πέτρο Κωστόπουλο. Τι είχε συμβεί;

Απλά μια από τις εκατοντάδες λήψεις της τραγουδίαστριας, διέρρευσε στο διαδίκτυο δίχως να έχει υποστεί την σχετικά επεξεργασία του photoshop, που δεν είναι παρά η πλαστική χειρουργική του ατελιέ των περιοδικών, πάνω στις φωτογραφίες των celebrities. Ο photoshοpάς, αναλαμβάνει την ιερή αποστολή, ν αφαιρέσει ακόμη και το παραμικρό ψεγάδι από το πρόσωπο η το σώμα της φωτογραφίας. Αυτή η δουλειά είναι χρονοβόρα. Μπορεί να χρειασθεί και μια ολόκληρη νύχτα για τη σχετική επεξεργασία των ατελειών ενός στάρ, όπως σύμφωνα με πληροφορίες μας, έγινε στη περίπτωση της Δέσποινας. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα (και τις απολαυστικές λεπτομέρειές τους) από την αρχή.

Η Δέσποινα Βανδή έκλεινε -το 2007- 10 χρόνια συνεργασίας με το Φοίβο και ο εκδότης Πέτρος Κωστόπουλος, στήριξε στο γεγονός αυτό το κόνσεπτ της φωτογράφισης. Δέκα διαφορετικοί φωτογράφοι μόδας, θα αποθανάτιζαν την ελληνίδα στάρ, ενώ μια μεγάλη συνέντευξή της θα έτρεχε δίπλα στις φωτογραφίες. Ετσι πρότεινε στην διάσημη απ΄ άκρου εις άκρον της Ελλάδας τραγουδίστρια, να την κάνει εξώφυλλο στην ναυαρχίδα των περιοδικών του, το ΝΙΤΡΟ.

Ήταν μια καλή ευκαιρία για την Δέσποινα να κάνει δυναμική επανεμφάνιση- τρεις μήνες μετα την γέννηση του μικρού Γιώργου- αλλά και το περιοδικό με κείνη στο εξώφυλλο να πάρει κυλοφοριακά τα πάνω του.

Η τραγουδίστρια δέχθηκε με χαρά την πρόταση του Πέτρου Κωστόπουλου, στον οποίο άλλωστε έχει τυφλή εμπιστοσύνη. Κι αν τον Πέτρο, τον εμπιστεύονταν σαν επαγγελματία, η εμπιστοσύνη στη άδολη, αγνή, ανέφελη και στέρεα φιλία που μόνο τρεις γυναίκες σαν τηνΤζένη Μπλατσινού, την Ελένη Μενεγάκη και την Δέσποινα Βανδή, θα μπορούσαν ν αναπτύξουν , ήταν εκείνη που την έκανε ν αφεθεί δίχως δεύτερη σκέψη στον λαίμαργο φωτογραφικό φακό.

Οι 3 τους, που όπως γράφει το περιοδικό ΟΚ, κυκλοφορούν «άβαφες, αλλά απίστευτα γοητευτικές» στο Κολωνάκι δεν κρύβουν την αδυναμία που έχουν η μια στην άλλη. Αυτοκόλλητα είναι τα κορίτσια μια και στις δύσκολες στιγμές αλλά και σε αποφάσεις κρίσιμες για τη καριέρα μας, χρειαζόμαστε τις ελικρινείς και δίχως υστεροβουλία συμβουλές των δικών μας ανθρώπων.


Ηταν η Ελένη Μενεγάκη και η Τζένη Μπαλατσινού εκείνες που την συμβούλευσαν σε μια περίοδο που η σχέση της με τον Ντέμη, παρουσίαζε κάποια συννεφάκια, να κάνει και δεύτερο παιδί για να «δεσει» ακόμη πιο πολύ τον γάμο της.Κι αυτό το διάστημα, οι πιο κοντινοί άνθρωποι στη ζωή της,- μετα τον Ντέμη και τα δυο της παιδιά-είναι το Τζενάκι και η Μενεγάκη.Ποιος κοινός θνητός άραγε δεν θά θελε να είναι στη θέση της, με δύο τόσο καλές φίλες;

«-Κάντο είσαι κορμάρα, είσαι θεά, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε. Στο κάτω κάτω, ο Πέτρος θα σε προσέξει...», της πρότειναν με μια φωνή οι δυο φίλες της. Εκείνο όμως που μέτρησε στη τελική της απόφαση ηταν η δική της ανάγκη, να εμφανισθεί οσο γίνεται πιο sexy στο κοινό της. Αν υπάρχει κάτι που την ενοχλεί, είναι τα δημοσιεύματα που την θέλουν να βγαινει εκτός ανταγωνισμού-ως σύμβολο του sex-μετα την γέννηση της Μελίνας και του Γιώργου.

Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου του περιοδικού Σόνιας Καζόνι θα προσπαθήσει ν απαντήσει. « Ποτε δεν το σκέφτηκα αυτό. Παρόλο που θα μπορούσε να μου στοιχίσει ως εικόνα να με δουν ως μαμά. Ακόμη κι αυτό να συνέβαινε όμως δεν υπήρχε περίπτωση να στερήσω από τον εαυτό μου ,αυτό το κομμάτι της ζωής για χάρη της δουλειάς. Το πόσο σέξι είσαι εχει να κάνει με το πώς αισθάνεσαι εσυ μέσα σου.


Διάβαζα τώρα στο αεροπλάνο (επέστρεφε από το Λονδίνο) για τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, που την ψήφισαν ως τη λιγότερο σέξι γυναίκα στον κόσμο και τη ρώτησαν τι έχει να πει γι αυτό-δεν είναι τιμητικό να σου πει κάποιος ότι δεν είσαι σέξι. Κι εκείνη είπε απορημένη '' Μα δεν είμαι σέξι ''. Δεν ήταν ένας τίτλος που είχε και κάποιος της τον στέρησε. Κι εγω δεν προμοτάρω ιδαίτερα μια σέξι εικόνα , αν εξαιρέσουμε αυτή τη φωτογράφιση στο ΝΙΤΡΟ, που μου άρεσε πολύ το κόνσεπτ. ,,

ΟΙ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΑ ΚΙΛΑ




Η Δέσποινα μπορεί να ισχυρίζεται αυτά στη συνέντευξη, μόνο εκείνο το διάστημα οι φίλες της, την άκουγαν να λέει όλο και πιο συχνά, «δεν αντέχω άλλο να είμαι κλεισμένη στο σπίτι, μου λείπει η πίστα...». Η εντυπωσιακή έξοδος από την βίλα της Φιλοθέης-όπου διέμεινε τότε το ζεύγος- ήταν άλλωστε και το ζητούμενο που την οδηγούσε πολύ συχνά τελευταία , στην ιδιωτική κλινική "Symmetria" των βορείων Προαστείων, όπου η κα Ροδοπούλου, πλαστική χειρουργός, φροντίζει με ιδιαίτερη προσήλωση να περιποιείται τα σημάδια του χρόνου και της εγγυμοσύνης της.

Φυσικά η ίδια η Δέσποινα αρνείται μετα βδελυγμίας τις πλαστικές επεμβάσεις. «Αν φαίνομαι τόσο βελτιωμένη σαν να έχω κάνει πλαστικές, αυτό είναι καλό.Θα ήθελα να έχω πιο σαρκώδη χείλη. Κι αν είχα κάνει πλαστική να είσαι σίγουρη πως θα τα είχα αποκτήσει...Όμως οι επεμβάσεις στο πρόσωπο με φρικάρουν (σ.σ πληροφορίες την θέλουν να έχει υποστεί στο παρελθόν μια αποτυχημένη επέμβαση που δεν της επέτρεπε να χαμογελάει και είναι λογικό να έχει φρικάρει το κοριτσάκι), γιατι αν κάτι πάει στραβά ,δεν αλλάζει ούτε καμουφλάρεται. Θα ήθελα να υπήρχε μια νέα γενιά πλαστικών επεμβάσεων που να μην χρειάζεται να κάνεις ολική νάρκωση (καθόλου δεν τοχει ψαξει το θέμα). Όπως θα ήθελα να τρως ότι θες και να μην παχαίνεις. Τώρα που ήμουν στο Λονδίνο, περικυκλωμένη από γλυκά σκεφτόμουν '' τι αμαρτία βρε παιδί μου,να μην μπρορείς να τα δοκιμάσεις όλα, τι τέλεια που θα ήταν να τρώγαμε οσο θέλαμε χωρίς να παχαίνουμε. Δεν υπήρξα ποτέ ανορεξική, απλά στέγνωσε το σώμα μου από την πολλή άσκηση. Ασε που δεν θέλει και πάρα πολύ για να χάσεις άμα είσαι εργαζόμενη μητέρα (κάτι σαν την σύζυγο του Τόνι Μπλέρ, ένα πράγμα). Εχω να φάω γλυκό δύο μήνες . Η αλήθεια είναι ότι έχω τρελανει τον Μουλίνο, στα τηλέφωνα, ο άνθρωπος είναι ήρωας. Πως μ έχει αντέξει! Δεν είναι απλώς διατροφολόγος μου, κάποιες φορές έχει και το ρόλο του ψυχαναλυτή μου. Αν σε τρεις μήνες έχω πρεμιέρα, πρέπει να είμαι στρατιώτης, δεν θα μου βγεί αλλιώς το αποτέλεσμα ( ρε κάτι ζόρια). Και δεν είμαι γυναίκα που μετά την εγκυμοσύνη επανέρχεται αμέσως, όπως η Μενεγάκη για παράδειγμα, που είναι φίλη μου. Εκείνη 40 μέρες μετα τη δεύτερη γέννα εμφανίστηκε στα καλλιστεία με κοιλιακούς. Και δεν είχε πιάσει ποτέ βαράκι στο χέρι της. Πάντα την πειράζω για αυτό αφού επίσης της αρέσει το φαγητό»

Μ αυτό το βαρύ «φορτίο άγχους, για την τελειότητα» η Δέσποινα αφέθηκε στα χέρια των 10 φωτογράφων. Η μοιραία φωτογραφία της διαρροής θα έφερε την υπογραφή του κάποτε πιο εμπορικού έλληνα φωτογράφου μόδας, του COYTAYAR, ο οποίος είναι αλήθεια ότι πάντα σνόμπαρε τις εγχώριες στάρ, μην κρύβοντας την αδυναμία του στις ξένες μοντέλες. Όταν τέλειωσε η φωτογράφιση -μαμούθ, στην οποία πήραν μέρος εκτός του Coutayar, οι φωτογράφοι Δημήτρης Σκουλός, Κατερίνα Τσατσάνη, Γιάννης Μπουρνιάς, Γιώργος Μαλεκάκης, Θοδωρής Ψιάχος, Ρούλα Ρέβη, Χρήστος Καρατζόλας, FreddieF, και Μάρα Δεσύπρη, η Δέσποινα δεν έκρυβε τη χαρά της. Ακόμη κι όταν είδε τις φωτογραφίες οι υποβολείς της φρόντιζαν να της επαναλαμβάνουν, «είσαι θεά-καμιά που έχει γεννήσει μόλις πριν δύο μήνες, δεν έχει την κορμάρα την δική σου» και τα σχετικά.

Η Δέσποινα πήρε τα πάνω της, ειδικά οταν κυκλοφόρησε το περιοδικό και άκουγε τα κοπλιμέντα από τους συνήθεις αυλοκόλακες να πηγαίνουν σύννεφο. Ωσπου εκείνη η φωνή στο τηλέφωνο, την έκανε να παγώσει. Ηταν ο Αντρέας Κουρής, ιδιοκτητης του MAD και φίλος της Δέσποινας Βανδή.




-Δέσποινά μου, τι σου κάνανε! Πω-πω, αυτό δεν συμμαζεύεται. Να πας αμέσως στον Κωστόπουλο. Δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι είναι φίλος σου και να επιτρέπει αυτά τα πράγματα.

Ο Αντρέας Κουρής, θα εξηγήσει με το νι και με το σίγμα, την ιστορία με τη φωτογραφία της , που έτρεχε δαιμονισμένα σαν ιός από mail σε mail και την σχολιάζει όλη η Αθήνα, με τις εκδόσεις του άσπονδου φίλου του Κωστόπουλου, Αντώνη Λυμπέρη ν ανοίγουν σαμπάνιες.





Μες την καλή χαρά ηταν επίσης το «ρεύμα» της Αννας Βίσση, με επικεφαλής την κολλητή της κοσμικογράφο Χριστίνα Πολίτη. Λέγεται μάλιστα ότι και η σύζυγος του Αντώνη Λυμπέρη, κα Ελενα Μακρή, τηλεφώνησε στην Δέσποινα Βανδή και της είπε τα μύρια όσα, για τον "ερασιτεχνισμό" της ΙΜΑΚΟ. Η κα Λυμπέρη μάλιστα προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα. «Να προσέχεις τις φίλες σου...» της παρατήρησε με νόημα, ρίχνοντας τα φαρμακερά της βέλη με στόχο την Τζένη Μπαλατσινού.

(Περασμένα μεγαλεία όλα αυτά πλεον)

Από την HEAVEN, τηλεφωνούσαν αγανακτισμένοι, μια στη Βανδή και μια στα γραφεία της ΙΜΑΚΟ, προσπαθώντας να βρούν τον ένοχο της διαρροής. Ηθελαν να προστατέψουν την καλλιτέχνιδα, δίχως όμως να χαλάσουν την σχέση τους με την εταιρία που εκδίδει τόσα περιοδικά, που τους αφορούν σαν δισκογραφική. Στα σαλόνια τα κουτσομπολιά και τα σχόλια φούντωναν σαν ηφαιστειακή λάβα κι ολοι προσπαθούσαν να στείλουν οσο πιο γρήγορα και σ οσους πιο πολλούς μπορούσαν την διάσημη φωτογραφία.

Σε κατάσταση απόγνωσης και φαρμακωμένη η Δέσποινα Βανδή, μάζεψε τα κομμάτια της και πήγε στα γραφεία της ΙΜΑΚΟ, στο Νέο Ηράκλειο.

Με το που εμφανίστηκε η Δέσποινα, ένα μελίσσι από συντάκτες την περικύκλωσαν,σαστισμένοι κι αυτοί οι δόλιοι μ οσα συνέβησαν. Ο Πέτρος Κωστόπουλος, απειλούσε με απόλυση τους υπεύθυνους της διαρροής και έκανε ότι μπορούσε για να γλυκάνει τον καημό της φίλης του.

-«Ελα Δεσποινάκι είσαι κουκλάρα, απλά στη συγκεκριμένη φωτογραφία ηταν λάθος και ο φωτισμός. Δεν πρόσεχαν οι μαλάκες...»




Η Τζένη Μπαλατσινού συντετριμμένη, έσπευσε να της στείλει λουλούδια, ενώ όλη η συντακτική ομάδα δεν σταμάτησε λεπτό να την παρηγορεί. Η Μπαλατσινού, δεν θάθελε με τίποτε αυτό το ατύχημα να προκαλέσει ανήκεστο βλάβη στην φιλία τους. Η Μενεγάκη της μιλούσε με τις ώρες στο κινητό, για να της εξηγήσει ποσες φορές την είχε πατήσει η ίδια από τους παπαράτσι.

Ο Θοδωρής Λαλάγκας, που ήταν επικεφαλής του ατελιέ την διαβεβαίωνε ότι η διαρροή, δεν έγινε από τους ιδιους. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ η ομάδα του Λαλάγκα, δούλευε μια ολόκληρη νύχτα -από τις 8 το βράδι, ως τις 9 το πρωί- για να εξαλείψει κάθε ατέλεια από την συγκεκριμένη φωτογραφία που ηταν άλλωστε και το εξώφυλλό τους, αλλά κάτι τέτοιο δεν το λες σε μια στάρ, σαν την Δέσποινα Βανδή.

Απο την ΙΜΑΚΟ, θα χρέωναν την διαρροή στο MEGA και συγκεκριμένα στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου. Συνεργάτρια της εκπομπής είναι η κα Κατερίνα Μπούσιου, στενή συνεργάτρια επίσης της Δέσποινας Βανδή-εδώ και πολλά χρόνια. Η κα Μπούσιου, απαίτησε να της στείλουν στην εκπομπή του Αρναούτογλου, τις φωτογραφίες ακόμη κι αν αυτές δεν είχαν προλάβει να περάσουν από τη σχετική επεξεργασία. Παρα τις διαφωνίες του ατελιέ του ΝΙΤΡΟ, οι φωτογραφίες στάλθηκαν μετά την επιμονή της κας Μπούσιου. Το ΜΕΓΚΑ, λοιπόν φωτογραφίζουν κύκλοι της ΙΜΑΚΟ, σαν τον διαρροέα.

Η διευθύντρια μηνιαίων εκδόσεων της ΙΜΑΚΟ, κα Μαρία Γράψα, με ανακοίνωσή της διέψευσε την είδηση που κυκλοφόρησαν κάποιοι κακεντρεχείς bloggers, σύμφωνα με την οποία ο Κωστόπουλος, για να εξευμενίσει την μαινόμενη φίλη του, θυσίασε 2-3 γραφίστες από το ατελιέ του περιοδικού.

Βέβαια το κακό είχε γίνει. Η φωτογραφία θα μπορούσε να είχε διαρρεύσει από παντού. Από το περιβάλλον του φωτογράφου, του περιοδικού, ακόμη και της ίδιας της καλλιτέχνιδος. Συνήθως σε τέτοιου είδους φωτογραφικές παραγωγές συνωστίζονται ένα σωρό ενδιαφερόμενοι (στυλίστες, μεηκαπατζούδες, δημοσιοσχεσίτες, φωτιστές , παρατρεχάμενοι κλπ) που εκδηλώνουν ενδιαφέρουν να δουν τις φωτογραφίες πριν δημοσιευθούν. Πάντως η προσπάθεια μέχρι υστερίας των καλλιτεχνών να φαίνονται νεοι και sexy, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Είναι παγκόσμιο και πάει πακέτο μ αυτό που λέμε show biz. Η απαίτηση να είσαι πάντα ελκυστικό και εμπορεύσιμο προιόν, έχει τα ρίσκα της. Ειδικά όταν η «επιχείρηση NIP/TUCK», δεν ελέγχει τα στεγανά της...

www.kourdistoportocali.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.