
Στο Καϊμακτσαλάν του νομού Πέλλας επικρατεί ηλιοφάνεια και λειτουργούν όλοι οι αναβατήρες, εκτός κρέμασης, στα 3-5 Πηγάδια της Νάουσας υπάρχει ομίχλη μέχρι τα 1.600 μέτρα και στη συνέχεια ηλιοφάνεια, ενώ στο χιονοδρομικό κέντρο της Βασιλίτσας μεταφέρθηκε με φορτηγά του δήμου μεγάλη ποσότητα χιονιού στη βάση όπου υπήρχαν προβλήματα. Οι δρόμοι για τα χιονοδρομικά είναι ελεύθεροι, καθώς αντιολισθητικές αλυσίδες απαιτούνται μόνο για όσους κινούνται στο οδικό επαρχιακό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας και συγκεκριμένα στα κομμάτια από Καστοριά- Φλώρινα, μέσω Βιτσίου, από το 18-28ο χιλιόμετρο και Φλώρινα- Καστοριά, μέσω Βιτσίου, από το 18 - 30ό χιλιόμετρο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.