Σε αλλαγές όσον αφορά στις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις σχετικά με το κοινό των δημοσιεύσεων των νέων χρηστών προχωρεί το Facebook, παρουσιάζοντας παράλληλα ένα νέο και ανανεωμένο «Privacy Checkup» χαρακτηριστικό για παλαιότερους χρήστες...
Σε σχετική δημοσίευση στο newsroom του Facebook αναφέρεται ότι «ενώ κάποιοι θέλουν να δημοσιεύουν έτσι ώστε να μπορούν να βλέπουν τα posts τους όλοι, άλλοι μας είπαν ότι προτιμούν να τα μοιράζονται με μικρότερο γκρουπ, όπως, για παράδειγμα, μόνο οι φίλοι τους. Αναγνωρίζουμε ότι είναι πολύ χειρότερο για κάποιον το να μοιραστεί κατά λάθος με τους πάντες κάτι το οποίο προόριζε για τους φίλους του, παρά το αντίθετο. Οπότε πλέον, όταν νέοι χρήστες μπαίνουν στο Facebook, το προεπιλεγμένο κοινό για την πρώτη τους δημοσίευση θα είναι ο ʽφίλοιʼ. Προηγουμένως, για τους περισσότερους ήταν επιλεγμένο το ΄δημόσιαʼ».
Επίσης, οι νέοι χρήστες θα βλέπουν και μία υπενθύμιση για την επιλογή του κοινού του πρώτου post τους- εάν δεν επιλέξουν κάτι, η επιλογή θα είναι «φίλοι». Όπως τονίζεται, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αλλάξει το ποιοι βλέπουν τις δημοσιεύσεις του, καθώς και τα privacy settings για τα παλαιότερα post του.
Όσον αφορά στους ήδη υπάρχοντες χρήστες, «πληροφορηθήκαμε ότι κάποιες φορές προβληματίζονται εάν κοινοποιήσουν κάτι κατά λάθος, ή στο λάθος κοινό. Μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουμε να διαθέτουμε ενός νέου και αυξημένων δυνατοτήτων checkup tool, το οποίο θα οδηγεί τους χρήστες σε μερικά βήματα για να επανεξετάζουν το σε ποιους κοινοποιούν πράγματα, ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούν και την προστασία κάποιων σημαντικών πληροφοριών στο προφίλ τους. Θέλουμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δώσουμε τη δύναμη και τον έλεγχο στους χρήστες. Αυτό το νέο εργαλείο είναι σχεδιασμένο να τους βοηθήσει να διασφαλίζουν ότι κοινοποιούν στο κοινό που θέλουν».
Η συγκεκριμένη κίνηση φαίνεται να αποτελεί μία απόπειρα από πλευράς του Facebook για «κατευνασμό» των επικρίσεων σχετικά με τις πολιτικές του όσον αφορά στην ιδιωτικότητα των χρηστών του.
Η προεπιλογή «public» για τις δημοσιεύσεις, η οποία ανάγεται χρονικά στο 2009, είχε γίνει δεκτή θετικά από επαγγελματίες του χώρου της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, ωστόσο είχε προσελκύσει «πυρά» από μεγάλη μερίδα των χρηστών, που ανησυχούσαν για το ποιοι μπορούσαν να βλέπουν τις δημοσιεύσεις τους.
Ειδικά στον απόηχο των αποκαλύψεων της υπόθεσης Σνόουντεν, οι εταιρείες τεχνολογίας φαίνονται να προβαίνουν σε «τακτικές υποχωρήσεις» στον τομέα και σε αυξημένα μέτρα προστασίας των δεδομένων των χρηστών τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.