Η
ομάδα έρευνας της Goldman Sachs για τις μετοχές και οι ειδικοί της μόδας
στην Teen Vogue, ένωσαν τις δυνάμεις τους προκειμένου να εκπονήσουν την
λίστα με τις μάρκες που αγαπούν περισσότερο οι γυναίκες ανά τον κόσμο,
με τίτλο «Teen Vogue-Goldman Sachs Love List.»...
Η έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως σε γυναίκες που είναι πολύ σχετικές με τη μόδα και γνωρίζουν τα brands που κατακτούν την αγορά τη φετινή σαιζόν και λαμβάνει υπόψιν τρεις παράγοντες, καθένας από τους οποίους συγκεντρώνει βαθμολογία στα 100.
Οι δύο αρχικοί παράγοντες είναι η αναγνωρισιμότητα και η προτίμηση.
Αναγνωρισιμότητα προκύπτει από το κατά πόσο ο ερωτηθείς γνώριζε το εμπορικό σήμα και προτίμηση από το κατά πόσο ο ερωτηθείς προτιμά αυτό το εμπορικό σήμα.
Το τρίτο κριτήριο είναι το «από στόμα σε στόμα», το οποίο μετράει κατά πόσο οι ερωτηθέντες συζητούν για ένα εμπορικό σήμα με άλλους καταναλωτές. Αυτό το κριτήριο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα, από τη στιγμή που οι νέες κυρίως γυναίκες συζητούν διεξοδικά για τα brands, μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης όπως το Instagram και το Pinterest.
Δείτε κάποια brands από τα top στην λίστα:
Vera Wang
Αναγνωρισιμότητα: 78.7%
Προτίμηση: 73.8%
Από στόμα σε στόμα: 44.6%
Dr. Martens
Αναγνωρισιμότητα: 63.4%
Προτίμηση: 66.5%
Από στόμα σε στόμα: 68.8%
Levi's
Αναγνωρισιμότητα: 89.4%
Προτίμηση: 65.0%
Από στόμα σε στόμα: 46.8%
Clean and Clear
Αναγνωρισιμότητα: 86.9%
Προτίμηση: 66.2%
Από στόμα σε στόμα: 50.8%
Toms Shoes
Αναγνωρισιμότητα: 74.1%
Προτίμηση: 65.4%
Από στόμα σε στόμα: 64.9%
Dove
Αναγνωρισιμότητα: 92.1%
Προτίμηση: 70.5%
Από στόμα σε στόμα: 44.9%
Topshop
Αναγνωρισιμότητα: 73.3%
Προτίμηση: 80.4%
Από στόμα σε στόμα: 61.0%
Louis Vuitton
Αναγνωρισιμότητα: 80.3%
Προτίμηση: 75.0%
Από στόμα σε στόμα: 60.2%
Chanel
Αναγνωρισιμότητα: 82.1%
Προτίμηση: 77.5%
Από στόμα σε στόμα: 56.9%
Marc Jacobs
Αναγνωρισιμότητα: 83.6%
Προτίμηση: 75.0%
Από στόμα σε στόμα: 58.0%
Steve Madden
Αναγνωρισιμότητα: 80.2%
Προτίμηση: 78.5%
Από στόμα σε στόμα: 60.1%
UGG
Αναγνωρισιμότητα: 87.0%
Προτίμηση: 63.6%
Από στόμα σε στόμα: 68.6%
Essie
Αναγνωρισιμότητα: 82.6%
Προτίμηση: 75.6%
Από στόμα σε στόμα: 61.2%
Michael Kors
Αναγνωρισιμότητα: 83.5%
Προτίμηση: 73.6%
Από στόμα σε στόμα: 62.7%
Sephora Makeup
Αναγνωρισιμότητα: 84.1%
Προτίμηση: 78.6%
Από στόμα σε στόμα: 67.5%
MAC
Αναγνωρισιμότητα: 84.8%
Προτίμηση: 82.2%
Από στόμα σε στόμα: 71.6%
Nike
Αναγνωρισιμότητα: 91.9%
Προτίμηση: 78.1%
Από στόμα σε στόμα: 70.7%
Converse
Αναγνωρισιμότητα: 90.5%
Προτίμηση: 80.2%
Από στόμα σε στόμα: 77.6%
Η έρευνα επικεντρώθηκε κυρίως σε γυναίκες που είναι πολύ σχετικές με τη μόδα και γνωρίζουν τα brands που κατακτούν την αγορά τη φετινή σαιζόν και λαμβάνει υπόψιν τρεις παράγοντες, καθένας από τους οποίους συγκεντρώνει βαθμολογία στα 100.
Οι δύο αρχικοί παράγοντες είναι η αναγνωρισιμότητα και η προτίμηση.
Αναγνωρισιμότητα προκύπτει από το κατά πόσο ο ερωτηθείς γνώριζε το εμπορικό σήμα και προτίμηση από το κατά πόσο ο ερωτηθείς προτιμά αυτό το εμπορικό σήμα.
Το τρίτο κριτήριο είναι το «από στόμα σε στόμα», το οποίο μετράει κατά πόσο οι ερωτηθέντες συζητούν για ένα εμπορικό σήμα με άλλους καταναλωτές. Αυτό το κριτήριο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σήμερα, από τη στιγμή που οι νέες κυρίως γυναίκες συζητούν διεξοδικά για τα brands, μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης όπως το Instagram και το Pinterest.
Δείτε κάποια brands από τα top στην λίστα:
Vera Wang
Αναγνωρισιμότητα: 78.7%
Προτίμηση: 73.8%
Από στόμα σε στόμα: 44.6%
Dr. Martens
Αναγνωρισιμότητα: 63.4%
Προτίμηση: 66.5%
Από στόμα σε στόμα: 68.8%
Levi's
Αναγνωρισιμότητα: 89.4%
Προτίμηση: 65.0%
Από στόμα σε στόμα: 46.8%
Clean and Clear
Αναγνωρισιμότητα: 86.9%
Προτίμηση: 66.2%
Από στόμα σε στόμα: 50.8%
Toms Shoes
Αναγνωρισιμότητα: 74.1%
Προτίμηση: 65.4%
Από στόμα σε στόμα: 64.9%
Dove
Αναγνωρισιμότητα: 92.1%
Προτίμηση: 70.5%
Από στόμα σε στόμα: 44.9%
Topshop
Αναγνωρισιμότητα: 73.3%
Προτίμηση: 80.4%
Από στόμα σε στόμα: 61.0%
Louis Vuitton
Αναγνωρισιμότητα: 80.3%
Προτίμηση: 75.0%
Από στόμα σε στόμα: 60.2%
Chanel
Αναγνωρισιμότητα: 82.1%
Προτίμηση: 77.5%
Από στόμα σε στόμα: 56.9%
Marc Jacobs
Αναγνωρισιμότητα: 83.6%
Προτίμηση: 75.0%
Από στόμα σε στόμα: 58.0%
Steve Madden
Αναγνωρισιμότητα: 80.2%
Προτίμηση: 78.5%
Από στόμα σε στόμα: 60.1%
UGG
Αναγνωρισιμότητα: 87.0%
Προτίμηση: 63.6%
Από στόμα σε στόμα: 68.6%
Essie
Αναγνωρισιμότητα: 82.6%
Προτίμηση: 75.6%
Από στόμα σε στόμα: 61.2%
Michael Kors
Αναγνωρισιμότητα: 83.5%
Προτίμηση: 73.6%
Από στόμα σε στόμα: 62.7%
Sephora Makeup
Αναγνωρισιμότητα: 84.1%
Προτίμηση: 78.6%
Από στόμα σε στόμα: 67.5%
MAC
Αναγνωρισιμότητα: 84.8%
Προτίμηση: 82.2%
Από στόμα σε στόμα: 71.6%
Nike
Αναγνωρισιμότητα: 91.9%
Προτίμηση: 78.1%
Από στόμα σε στόμα: 70.7%
Converse
Αναγνωρισιμότητα: 90.5%
Προτίμηση: 80.2%
Από στόμα σε στόμα: 77.6%
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.