Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Καλημέραααα!!!!!Ανεκδοτάκιιιιιι!!!!!

Η σέξι κυρία καλεί τον μπάτλερ στην κρεβατοκάμαρα της ένα βράδυ που λείπει ο άντρας της.
- Τζέημς κλείδωσε την πόρτα και ξεκούμπωσε το φόρεμά μου.
Ο Τζέημς υπακούει....
- Τζέημς ξεκούμπωσε το σουτιέν μου και βγάλτο.
Ο Τζέημς υπακούει. Η ατμόσφαιρα φορτίζεται...
- Το κυλοτάκι μου τώρα Τζέεεεηηηηημς
Πειθήνιο όργανο ο Τζέημς. Χιλιάδες τα βολτ...
- Λοιπόν κοπάνα τη τώρα και να μη σε ξαναδώ να φορέσεις τα ρούχα μου, χάθηκες κακομοίρη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.