Μόλις ένας χρόνος πέρασε από την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines και ήδη επιβατική κίνηση εκτοξεύτηκε, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας. Με τα δεδομένα αυτά η εταιρεία σκέφτεται να αυξήσει το στόλο της ικανοποιώντας τις ανάγκες του επιβατικού κοινού της. Παράλληλα, εγκαινιάζει...
και νέες πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού με νέους προορισμούς.
Συγκεκριμένα κατά το διάστημα Οκτωβρίου 2013 – Σεπτεμβρίου 2014, η επιβατική κίνηση στο εσωτερικό της χώρας αυξήθηκε σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, κατά 651.933 επιβάτες. Κατά 493.000 επιβάτες ενισχύθηκε η κίνηση εξωτερικού το παραπάνω διάστημα, η οποία άγγιξε τα 4,7 εκατ. επιβάτες.
Οι διαθέσιμες θέσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 580.000 και έφτασαν συνολικά τα 6 εκατ. θέσεις, ενώ η εταιρεία πρόσθεσε 17 νέους προορισμούς και 5 νέες χώρες στο δίκτυό της. Ειδικότερα, η ανάπτυξη της εταιρείας η οποία εν μέρει στηρίχθηκε στην επέκταση του δικτύου της και αφετέρου στην εκρηκτική άνοδο του τουριστικού ρεύματος προς την χώρα μας έχει και συνέχεια αφού σε λίγες ημέρες ανακοινώνεται το νέο πρόγραμμα δρομολογίων της για την επόμενη χρονιά που, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει και νέους προορισμούς όπως για παράδειγμα την πρωτεύουσα του Ιράν, Τεχεράνη. Συγκεκριμένα, στα νέα δρομολόγια της Aegean εντάσσονται πτήσεις για Ιορδανία, Δανία, ΗΑΕ (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα), Λίβανο και Στοκχόλμη.
Συνολικά, η Aegean Airlines πετάει σήμερα σε 87 προορισμούς σε 33 χώρες, ενώ έχει ενισχύσει σημαντικά τις δραστηριότητές της από τις 8 ελληνικές βάσεις αεροσκαφών, προσθέτοντας πέντε επιπλέον αεροδρόμια δραστηριοποίησής της. Επίσης, στόχος είναι από τους 87 προορισμούς από την Αθήνα το 2023 να φτάσουν τους 110 (οι 80 εξωτερικού).
Οι ελληνικές βάσεις αεροσκαφών θα φτάσουν, σύμφωνα με τους στόχους της εταιρείας, τις 10 από 7 και τα δρομολόγια εξωτερικού τα 350 από 162 που ήταν το 2013. Παράλληλα, οι επιβάτες της θα αγγίξουν τα 14-15 εκατ. (9-10 εκατ. εξωτερικού) το 2023, από 8,8 εκατ. το 2013. Σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις, ο τζίρος της Aegean Airlines θα ξεπεράσει τα 900 εκατ. ευρώ το 2014 με αποτέλεσμα να έχει συνεισφέρει στο Δημόσιο μέσω φόρων και αεροπορικών τελών σχεδόν 281 εκατ. ευρώ, έναντι 247,868 εκατ. ευρώ το 2013.
Παράλληλα, μετά την απόκτηση 7 νέων αεροσκαφών τύπου Airbus A320, η εταιρεία ετοιμάζεται να προκηρύξει διαγωνισμό για την μεγαλύτερη προμήθεια αεροσκαφών που έχει κάνει ποτέ ελληνική εταιρεία και θα αφορά 60 με 70 νέα αεροσκάφη Airbus ή Boeing τα οποία θα αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα στο διάστημα 2018-2022. Στόχος της εταιρείας είναι από 45 αεροσκάφη που διέθετε μαζί με την Olympic Air το 2013, το 2023 ο στόλος της να αριθμεί 70 αεροσκάφη.
Επιπλέον, ένα από τα οφέλη που δημιουργήθηκαν από την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines, είναι και η δημιουργία περισσότερων θέσεων εργασίας.
Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 12% περισσότερους εργαζομένους από ό,τι διέθεταν τον Οκτώβριο του 2013 οι δύο εταιρείες μαζί. Η πλειονότητα των, 247 αυτών, εργαζομένων προέρχεται μάλιστα από την περιφέρεια.
Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της εταιρείας, κ. Ευτύχιο Βασιλάκη, ο οποίος παρουσίασε την Τετάρτη τα πεπραγμένα του πρώτου έτους από την εξαγορά της Olympic Air, ο κύκλος εργασιών της Aegean Airlines το 2014, θα ξεπεράσει τα 920 εκατ. ευρώ, ενώ ο μέσος ναύλος στους προορισμούς, που εξυπηρετεί μόνο η Aegean, μειώθηκε ως και 34%, με παράλληλη αύξηση της επιβατικής κίνησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.