Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Τι κατέθεσε ο Διώτης για λίστα Λαγκάρντ και Παπακωνσταντίνου στο Ειδικό Δικαστήριο


Μόνο σε ερωτήσεις που έκρινε ο ίδιος ότι δεν σχετίζονται άμεσα με την...


 κατηγορία που αντιμετωπίζει απάντησε ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Ιωάννης Διώτης, κατά την κατάθεσή του για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, στο Ειδικό Δικαστήριο.
Ο κ. Διώτης αφού τόνισε στους δικαστές ότι έχει ήσυχη τη συνείδησή του και δεν έχει διαπράξει ουδεμία πράξη, υποστήριξε ότι ο διοικητής της ΕΥΠ κ. Μπίκος του είχε επιβεβαιώσει ότι αρχικά η επίμαχη λίστα είχε έρθει στην πατρίδα μας μέσω των μυστικών Γαλλικών και Ελληνικών υπηρεσιών.
«Είχα ενημέρωση ότι είχαν μεσολαβήσει μυστικές υπηρεσίες της Γαλλίας και της Ελλάδας προκειμένου να έρθει η λίστα στην Ελλάδα. Είχα συζητήσει με το διοικητή της ΕΥΠ κ. Μπίκα, ο οποίος και μου το επιβεβαίωσε» είπε ο μάρτυρας.
Ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα στις 6 Μαίου 2011 διαδεχόμενος τον Ιωάννη Καπελέρη, υποστήριξε πως «στην πρώτη ενημέρωση που είχα δεν αναφερθήκαμε στη λίστα Λαγκάρντ. Μου είπε για τη λίστα με τα ονόματα που του είχαν δοθεί από τον Γ. Παπακωνσταντίνου εκ των υστέρων. Μου είπε ότι έκανε έναν εντελώς άτυπο έλεγχο και ακόμα ότι ποτέ δεν του εδόθη εντολή για έλεγχο,» ενώ για την σύσκεψη στο Υπουργείο Οικονομικών τόνισε ότι «υπήρξαν επιφυλάξεις ως προς τη νομιμότητα της λίστας και ο Υπουργός επιφυλάχθηκε να δει που θα το αναθέσει».
Ο κ. Διώτης αρνήθηκε να απαντήσει σε επίμονες ερωτήσεις τόσο των δικαστών όσο και των συνηγόρων, επικαλούμενος ότι είναι κατηγορούμενος για την ίδια υπόθεση στην ποινική Δικαιοσύνη.
Ωστόσο, υποστήριξε πως «ο Γ. Παπακωνσταντίνου έφυγε από το Υπουργείο Οικονομικών στα μέσα Ιουνίου του 2011. Πριν φύγει δεν μου παρέδωσε τίποτα. Δεν θα απαντήσω για το τι έγινε μετά καθώς εμπίπτει στις κατηγορίες που αντιμετωπίζω.
Σε ερώτηση από την έδρα εάν έχει κάποια σχέση με τα συγγενικά πρόσωπα του κ. Παπακωνσταντίνου, ο πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ απάντησε αρνητικά προσθέτοντας ότι δεν γνωρίζει ούτε τα ονόματά τους.
Σε άλλο σημείο της κατάθεσής του ανέφερε: «Η κατηγορία που αντιμετωπίζω είναι αβάσιμη, δεν έχω διαπράξει καμία πράξη και έχω τη συνείδηση μου ήσυχη. Διασύρομαι 2,5 χρόνια με προσωπικό κόστος στην υγεία μου, την οικογένεια μου».
Η δίκη διακόπηκε για σήμερα το μεσημέρι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.