Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Καλημέραααα!!!!!!!Ανεκδοτάκιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!

Ο Τοτός χάνει τις τελικές εξετάσεις στο σχολείο λόγω γρίππης, αλλά επειδή ήταν πολύ επιμελής μαθητής η δασκάλα πήγε στον διευθυντή του σχολείο για να τον αφήσουν να δώσει προφορικές εξετάσεις. Κι έτσι κι έγινε.
Καλούν τον Τοτό για προφορικές εξετάσεις και τον ρωτάει η δασκάλα:...

- Τοτό, τι έχει η αγελάδα τέσσερα που εγώ έχω δυο;
- Πόδια, απαντάει αυτός.
- Τι έχεις στον παντελόνι σου που δεν έχω εγώ στο δικό μου;
- Τσέπες.
- Ποια είναι η πρωτεύουσα της Ιταλίας;
- Η Ρώμη.
Οπότε γυρνάει η δασκάλα στο διευθυντή και τον ρωτάει:
- Τι λέτε, να τον περάσουμε;
Και της λέει αυτός:
- Μην ρωτάς εμένα, όταν με ρώτησαν, εγώ απάντησα τα δύο πρώτα λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.