Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

ΓΝΩΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ TV ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ: «Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ. ΕΓΩ ΣΩΘΗΚΑ»


Γνωστό πρόσωπο της TV αποκάλυψε: «Ο μπαμπάς και ο αδελφός μου πέθαναν από το αλκοόλ. Εγώ σώθηκα»...

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε γνωστό πρόσωπο της τηλεόρασης.


Η Ζήνα Κουτσελίνη μίλησε στην εκπομπή «Join us» για τον θάνατο του πατέρα κα του αδελφού της που ήταν αλκοολικοί. «Η μάνα μου γύρισε ένα πρωί και μου είπε: «βλέπεις πώς σε κάνει το τοξικό περιβάλλον με τον πατέρα σου που είναι αλκοολικός; Σήκω και φύγε για να γίνεις καλά». Ο μπαμπάς και ο αδερφός πέθαναν από το αλκοόλ. Εγώ σώθηκα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.