Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Τσίπρας: Είμαι ανοιχτός σε Debate [video]


"Εγώ είμαι ανοιχτός. Είμαι από τους πολιτικούς που δεν φοβάμαι ούτε τον διάλογο ούτε την αντιπαράθεση" δήλωσε ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στη συνέντευξή του στην ΕΡΤ, ερωτηθείς σχετικά με το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί debate πριν από το δημοψήφισμα...



"Να πάμε σε debate με όλους τους πολιτικούς αρχηγούς. Δεν έχω αντίρρηση", είπε ο κ. Τσίπρας, προσθέτοντας: "Αλλά να καταλάβουμε ότι δεν είναι εκλογές, δηλαδή δεν κρίνονται τα κόμματα".

Ερωτηθείς γιατί δεν καλεί στο Μαξίμου τους πολιτικούς αρχηγούς, σημείωσε: "Δήλωσα δημόσια ότι είμαι στη διάθεση όλων των αρχηγών να έρθουν να με συναντήσουν. Είμαι ανοιχτός σε όλους όσους θέλουν να ενημερωθούν. Ήρθαν αρκετές φορές, ακόμη και πολιτκά πρόσωπα που δεν έχουν τον τίτλο του αρχηγού. Δεν θέλησε ο κ. Σαμαράς να έρθει να με συναντήσει, ήρθε η κυρία Μπακογιάννη. Ήμουν και είμαι ανοιχτός. Οποτεδήποτε θελήσει να σηκώσει το τηλέφωνο ο κ. Σαμαράς για να τον ενημερώσω θα τον ενημερώσω".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.