Στην Αθήνα βρίσκεται ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος πραγματοποιεί διήμερη επίσημη επίσκεψη προσκεκλημένος του Έλληνα Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου....
"Η επίσκεψή μου είναι επίσκεψη υποστήριξης και φιλίας", δήλωσε ο Φρανσουά Ολάντ, αμέσως μετά την κατάθεση στεφάνου στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη. Σε σύντομες δηλώσεις που έκανε στα γαλλικά Μέσα Ενημέρωσης είπε ακόμη ότι "η Ελλάδα και Γαλλία έχουν μία κοινή ιστορία πολλών χρόνων, ότι η Γαλλία αγωνίστηκε για να μπει η Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Ενωση και αγωνίζεται και σήμερα για να παραμείνει".
Αναφέρθηκε ακόμη στο μεγάλο πρόβλημα του προσφυγικού, λέγοντας ότι "πρέπει να στηρίξουμε την Ελλάδα γιατί τα ελληνικά σύνορα είναι ευρωπαϊκά σύνορα και στηρίζοντας την Ελλάδα στηρίζουμε την Ευρώπη". Ερωτηθείς για το αν θα γίνει συζήτηση για το χρέος απάντησε ότι "ασφαλώς η Γαλλία έχει την πρόθεση να φέρει το θέμα στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να ελαφρύνει την Ελλάδα απ' αυτό το βάρος και η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις".
Το αεροσκάφος με την γαλλική αποστολή προσγειώθηκε στις 17:15 στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου τον Γάλλο πρόεδρο υποδέχτηκε ανεπισήμως, αγκαλιάζοντας και φιλώντας τον, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Στο αεροδρόμιο ήταν επίσης για την υποδοχή του κ. Ολάντ οι κ.κ. Μπαλτάς, Ξυδάκης, Γεροβασίλη, Τζανακόπουλος (διευθυντής του ποιτικού γραφείου του πρωθυπουργού) και άλλοι.
Τον πρόεδρο της Γαλλίας συνοδεύουν τρεις βασικοί υπουργοί του -ο υπουργός Οικονομικών Μισέλ Σαπέν, η υπουργός Παιδείας Ναζάτ Βαλό-Μπελκασέμ και η υπουργός Πολιτισμού Φλερ Πελερέν. Επίσης, ο γραμματέας Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, Αρλέμ Ντεσίρ, ο επικεφαλής του σοσιαλιστικού κόμματος, βουλευτές και γερουσιαστές. Την αποστολή συμπληρώνει μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών, που θα διερευνήσουν τις δυνατότητες επένδύσεων στη χώρα μας.
Μετά την σύντομη ανεπίσημη υποδοχή στο αεροδρόμιο, το αυτοκίνητο με τον κ. Ολάντ και τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα κατευθύνθηκε στο Σύνταγμα όπου ο Γάλλος πρόεδρος κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Στο Σύνταγμα τους περίμενε ο υπουργός Αμύνης Πάνος Καμμένος.
Εν συνεχεία κατευθύνθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο όπου έλαβε χώρα η τελετή επίσημης υποδοχής από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ηρώδου Αττικού στρώθηκε με κόκκινο χαλί...
Στο ελληνικό χρέος, στο προσφυγικό και στο Κυπριακό αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος υποδεχόμενος στο Προεδρικό Μέγαρο τον γάλλο πρόεδρο Φρανσουά Ολάντ. Τι θα ήταν η Γαλλία χωίς την Ελλάδα και η Ελλάδα χωρίς τη Γαλλία, ήταν το μήνυμα στήριξης του Ολάντ, που πρόσθεσε ότι η συζήτηση για το χρέος πρέπει να αρχίσει άμεσα.
Ο Γάλλος πρόεδρος έφτασε στο προεδρικό μέγαρο λίγο μετά τις 6 το απόγευμα της Πέμπτης και αφού κατέθεσε στεφάνι στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη.
Στις δηλώσεις μπροστά στις κάμερες ο κ. Παυλόπουλος διαβεβαίωσε ότι η Ελλάδα θα τηρήσει στο ακέραιο τις υποχρεώσεις της, ωστόσο επισήμανε ότι δεν μπορούμε να παραμείνουμε στις πολιτικές λιτότητας.
Πρόσθεσε ότι πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στο ελληνικό χρέος.
Για το προσφυγικό ο κ. Παυλόπουλος σημείωσε πως μόνο όσοι δεν γνωρίζουν τι έχει προσφέρει ο ελληνικός λαός στους πρόσφυγες έχουν αιτιάσεις για τους ελληνικούς χειρισμούς.
Για το Κυπριακό ανέφερε πως δεν μπορούμε να ανεχτούμε την παράταση της κατοχής στο βόρειο τμήμα της Κύπρου.
Από την πλευρά του ο γάλλος πρόεδρος ανέφερε πως πρέπει να ξεκινήσει η συζήτηση για το χρέος και πρόσθεσε πως η επίσκεψή του στην Ελλάδα έχει κι άλλο σκοπό, να δείξει ότι μπορούμε να πείσουμε τις γαλλικές επιχειρήσεις να επενδύσουν στην Ελλάδα, γιατί το ζητούμενο είναι η ανάπτυξη, κι όχι μόνο η πειθαρχία, που είναι κι αυτή απαραίτητη.
Με "μαύρο" από δημοσιογράφους!
Εικοσιτετράωρη προειδοποιητική απεργία από τις 6 π.μ. της Παρασκευής, 23 Οκτωβρίου 2015 έως της 6 π.μ. του Σαββάτου, 24 Οκτωβρίου 2015 πραγματοποιούν η Ε.Σ.Η.Ε.Α. και η Ε.Σ.Π.Η.Τ., μετά από συνεννόηση με την Π.Ο.Ε.ΣΥ. στο πλαίσιο της επιστολής και της ανακοίνωσης της Ομοσπονδίας (Αρ. Πρωτ. 2410/22-10-15, Αρ. Πρωτ. 460/22-10-15) για πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις.
Η απεργία πραγματοποιείται:
- Στην ΕΡΤ Α.Ε.
- στο ΑΠΕ-ΜΠΕ (στο Πρακτορείο, στις ιστοσελίδες, στις ραδιοτηλεοπτικές καλύψεις και μεταδόσεις, στο ραδιόφωνο και στις εκδόσεις του)
- στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (στα Γραφεία Τύπου Υπουργείων, ΟΤΑ, Περιφερειών και στα Γραφεία Τύπου Ελληνικών Πρεσβειών στο εξωτερικό)
- στο ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
- σε όλους τους ιδιωτικούς Τηλεοπτικούς Σταθμούς
- και σε όλα τα συνδεόμενα sites
Το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ υπογραμμίζει για ακόμη μια φορά την αταλάντευτη στάση του στην υπεράσπιση της δημοσιογραφικής ανεξαρτησίας και την απόλυτη διαφάνεια στη λειτουργία των ΜΜΕ, καθώς και τον πλουραλισμό.
Εκφράζει την αντίθεση του στη μεθόδευση που αποσκοπεί να μετατρέψει τους δημοσιογράφους σε δημοσίους υπαλλήλους και καταγγέλλει, όπως και στην Επιτροπή της Βουλής, ότι δεν διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας στο νέο μιντιακό τοπίο. Αντιθέτως αφήνει περιθώρια για νέο κύμα απολύσεων και αποδόμηση των εργασιακών σχέσεων.
Η ΕΣΗΕΑ υπεραμύνεται της δημοσιογραφικής λειτουργίας της ενημέρωσης με κανόνες δεοντολογίας και καλεί τον Κλάδο μαζί με την ελευθερία της έκφρασης να υπερασπισθεί τα ασφαλιστικά του δικαιώματα και την αυτονομία των Ταμείων από την επιχειρούμενη νέα ανατροπή.
Η ΕΣΗΕΑ, μετά από ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ., η οποία προηγήθηκε, παρουσίασε τις θέσεις της στη χθεσινή συνεδρίαση της αρμόδιας επιτροπής στη Βουλή, με το μέλος του Δ.Σ., που είχε ορισθεί. Στην αντιπροσωπεία της ΕΣΗΕΑ συμμετείχαν ακόμη δύο μέλη του Δ.Σ., καθώς και η Νομική Σύμβουλος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.