Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Καλημέρααα!!!!!Ανεκδοτάκιιιιιι!!!!!!!

Κάνει η αρκούδα μια λίστα με τα ζώα που θέλει να σκοτώσει.
Το μαθαίνουν τα άλλα ζώα του δάσους και πηγαίνουν να ρωτήσουν την αρκούδα.
Συναντά η αλεπού την αρκούδα :.....
– Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει η αλεπού.
– Ναι είναι.
– Είμαι και εγώ μέσα;
– Ναι, της λέει η αρκούδα και τη σκοτώνει.
Συναντά το λιοντάρι την αρκούδα :
– Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει το λιοντάρι.
– Ναι είναι.
– Είμαι και εγώ μέσα;
– Ναι, λέει η αρκούδα και το σκοτώνει.
Συναντά ο λαγός την αρκούδα :
– Είναι αλήθεια αυτό που άκουσα για την λίστα; ρωτάει ο λαγός.
– Ναι είναι.
– Είμαι και εγώ μέσα;
– Ναι, λέει η αρκούδα.
– Μπορείς να με σβήσεις;
– Φυσικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.