Κυριακή 29 Μαΐου 2016

Μποφίλιου: Έχω δεχθεί ρατσισμό για τα κιλά μου και όχι μόνο


Για τον ρατσισμό που έχει δεχθεί, εξαιτίας των παραπανίσιων κιλών της και όχι μόνο μίλησε σε συνέντευξή της η γνωστή ερμηνεύτρια, Νατάσα Μποφίλιου...



 Μιλώντας στο Glow, όταν ρωτήθηκε αν έχει βιώσει εμπειρία παρόμοια με εκείνη για την οποία έχει μιλήσει ανοιχτά η Adele, κάνοντας λόγο για επιφυλακτικότητα της μουσικής βιομηχανίας απέναντι στα κιλά της, έδωσε την δική της απάντηση:

«Ενιωσα ρατσισμό για τα παραπάνω κιλά μου, έχω δεχτεί, όμως, και άλλου είδους ρατσισμό, που μπορεί να πονάει περισσότερο. Όλοι μας δεχόμαστε, εσύ δεν έχεις δεχτεί; Εμένα, για παράδειγμα, πολλές φορές με κοιτούσαν με μισό μάτι επειδή ήμουν πολύ νέα, π.χ. στη δουλειά, και διεκδικούσα χώρο, μέχρι το ότι ήμουν γυναίκα. Τα ξεπέρασα, όμως, όλα αυτά και προχώρησα, γιατί μέσα μου ήξερα τι ήθελα να κάνω και πώς να το κάνω».

«Τώρα σχετικά με την Adele, για μένα είναι μεγάλη η μαγκιά της ν’ ανατρέψει το στερεότυπο ενός ολόκληρου star system, ούσα ο εαυτός της και να έχει καταφέρει σήμερα να είναι η Νο1 σε πωλήσεις γυναίκα τραγουδίστρια. Ίσως σου φανεί λίγο χαζό αυτό που θα σου πω, αλλά νιώθω σαν να τη γνωρίζω καλά. Νιώθω ότι καταλαβαίνω τον κώδικά της. Είμαι μεγάλη fan της, τη θαυμάζω απεριόριστα», πρόσθεσε η δημοφιλής τραγουδίστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.