Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

Τέλη Κυκλοφορίας 2017: Αυξήσεις ακόμα και 100%...


Από τα τέλη κυκλοφορίας θα προσπαθήσει η Κυβέρνηση να περιορίσει τη μεγάλη απόκλιση από τον στόχο των δημοσίων εσόδων και να αποφύγει τον «κόφτη»...


Σύμφωνα με τα νέα… φορομπηχτικά σενάρια που επεξεργάζονται οι επιτελείς του Υπουργείου Οικονομικών, εξετάζεται να αλλάξουν και πάλι οι κλίμακες υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, ρίχνοντας το ατελές όριο, από τα 90 g/km (πέρσι ήταν στα 100) εκπεμπόμενων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα, στα 85 ή ακόμα και στα 80 g/km. Αναλογικά βέβαια θα αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας στις μεγαλύτερες κλίμακες εκπομπής ρύπων.
Σοκ όμως θα πάθουν όσοι διαθέτουν ένα παλαιότερο όχημα, αφού όλα δείχνουν ότι έχει προκριθεί το σενάριο «ο ρυπαίνων, πληρώνει». Στον παρονομαστή «ρυπαίνων» βάλτε ως αριθμητή το παλιό αυτοκίνητο.
Ετσι το σύστημα επιβολής των τελών που καθορίζεται με τους εκπεμπόμενους ρύπους (που ισχύει σ’ όλη την ΕΕ) αναμένεται να επεκταθεί και στα αυτοκίνητα που η πρώτη τους άδειά έχει εκδοθεί παλαιότερα της 1Νοεμβρίου του 2010 -που ισχύει σήμερα- με το σενάριο να δείχνει την ημερομηνία 1η Ιανουαρίου 2007. Αυτά τα αυτοκίνητα σήμερα πληρώνουν τέλη, σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα τους. Αφού πλέον τα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού έχουν περιοριστεί, τα έσοδα από αυτά έχουν μειωθεί δραστικά. Με την κίνηση αυτή υπολογίζεται ότι η επιβάρυνση των παλαιότερων αυτοκινήτων μικρού κυβισμού θα φτάσει ακόμα και το 100%…
Στο τραπέζι των συζητήσεων επανήλθε και το «πράσινο τέλος»...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.