Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Πρώην βουλευτές της ΝΔ αδειάζουν και... κοροϊδεύουν τον Καμμένο


«Κύμα» αντιδράσεων ξέσπασε από το πρωί της Δευτέρας μεταξύ γνωστών και ιστορικών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας έπειτα από τις δηλώσεις του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων και κυβερνητικού εταίρου, Πάνου Καμμένου...



Συγκεκριμένα ο υπουργός Εθνικής Άμυνας σε τηλεοπτική του συνέντευξη ανέφερε μεταξύ άλλων: «Από τη ΝΔ διεγράφη όποιος δεν συμφωνούσε με τα άκρα. Όποιος δεν συμφωνούσε με τη σύμπλευση ΠΑΣΟΚ – ΝΔ.

Εάν δούμε ποιοι είναι έξω από τη ΝΔ σήμερα και δεν μιλάω για τον εαυτό μου ή για το Βύρωνα Πολύδωρα, θα δούμε ανθρώπους όπως ο Ευριπίδης Στυλιανίδης, ο Γιώργος Καλατζής, νέα παιδιά από την ΟΝΝΕΔ, όπως ο Δάνης Τζαμτζής, ο Μιχάλης Παπαδόπουλος. Όσοι δεν ήμασταν υπέρ της απόψεως να γίνει αντιπρόεδρος της ΝΔ εκείνος που έβριζε τον Καραμανλή μέχρι χθες» αναφερόμενος στον Άδωνι Γεωργιάδη.

Οι απαντήσεις από τα στελέχη της γαλάζιας παράταξης που έφερε σαν παράδειγμα ο υπουργός δεν άργησαν να δώσουν τις δικές τους απαντήσεις και στην ουσία να αδειάσουν τον πρόεδρος των ΑΝΕΛ.

Στυλιανίδης: Η Ν.Δ. είναι το σπίτι μου

«Απολύτως ανακριβές» χαρακτήρισε ο πρώην υπουργός της Ν.Δ. Ευριπίδης Στυλιανίδης αυτό που ειπώθηκε από τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο, σε τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1, ότι δηλαδή ο ίδιος έχει απομακρυνθεί από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. «Θέλω ρητά να δηλώσω ότι η Νέα Δημοκρατία είναι το σπίτι μου, όπως και το σπίτι πολλών άλλων συμμαχητών της γενιάς, μου και παλεύουμε για τις αξίες και τα ιδανικά αυτής της παράταξης από παιδιά.

Δεν δικαιούται, λοιπόν, κανείς να μιλάει εξ ονόματος μας και να λέει ότι έχουμε απομακρυνθεί από αυτή την παράταξη την οποία υπηρετούμε και την οποία θεωρούμε ότι της οφείλει πάρα πολλά ο τόπος και έχει και δυνάμεις να προσφέρει ακόμα πολύ περισσότερα», είπε μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο κ. Στυλιανίδης.

Σε ερώτηση πώς μπορεί να ειπώθηκε κάτι που δεν ισχύει, απάντησε πως «μόνο από λάθος και ανακρίβεια μπορεί να έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο» και πρόσθεσε: «Δεν δώσαμε, νομίζω, κανένα δικαίωμα σε κανέναν να μιλάει εξ ονόματός μας. Τουλάχιστον, εγώ προσωπικά, είμαι σαφής, οι τοποθετήσεις μου είναι ξεκάθαρες και η Νέα Δημοκρατία συνεχίζει να είναι η παράταξη την οποία πιστεύω και για την οποία αγωνίζομαι».

Δεν μπορώ να διαψεύδω τον Πάνο Καμμένο για τα αυτονόητα

Στον πρόεδρο των Ανεξαρτήτων Ελλήνων και υπουργό Εθνικής Άμυνας Πάνο Καμμένο απάντησε με γραπτή δήλωσή του και ο πρώην Υπουργός Γιώργος Καλαντζής αναφέροντας τα εξής: «Δεν μπορώ να διαψεύδω τον Πάνο Καμμένο για τα αυτονόητα. Εκλεγήκαμε μαζί βουλευτές της ΝΔ για πρώτη φορά το 1993. Εγώ μεγάλωσα, ζω και χρωστάω στη Νέα Δημοκρατία και σε όλους τους Προέδρους της από τον Κωνσταντίνο Καραμανλή μέχρι σήμερα. Σαφώς και ανήκω στη Νέα Δημοκρατία».

Τζαμτζής:»Είμαι Νέα Δημοκρατία και τη στηρίζω»

«Στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, ειπώθηκε από τον κ. Καμμένο, ότι έχω φύγει από την Νέα Δημοκρατία. Είμαι Νέα Δημοκρατία και στηρίζω την Νέα Δημοκρατία και τον Προέδρο μας τον κ. Κυριάκο Μητσοτάκη και αγωνίζομαι στην Πέλλα για την νίκη της Νέας Δημοκρατίας στις εκλογές όποτε γίνουν αυτές» επεσήμανε σχετικά ο κ. Τζαμτζής.

«Τόσο ο Πρόεδρος κ. Μητσοτάκης όσο και όλη η παράταξη γνωρίζουν την δραστηριότητά μου. Η παρέμβαση μου γίνεται για να αποκατασταθεί η αλήθεια προς την κοινή γνώμη» τόνισε.

Μιχάλης Παπαδόπουλος: «Θα συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ και στις επόμενες Εθνικές Εκλογές»!

«Με αφορμή τις δηλώσεις του Πάνου Καμένου στις 31/10/2016 στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του Γιώργου Παπαδάκη, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι στη Νέα Δημοκρατία. Πολιτεύομαι με την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας από το 1996 στο Νομό Κοζάνης και έπειτα και από την προσωπική παρότρυνση του Κυριάκου Μητσοτάκη στη πρόσφατη συνάντησή μας, θα συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Κοζάνης και στις επόμενες Εθνικές Εκλογές.

Στηρίζω τον Πρόεδρο της παράταξής μας, Κυριάκο Μητσοτάκη, όπως στήριξα και θα στηρίζω κάθε Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας, που η πλειοψηφία εκλέγει.

Ποτέ δεν έφυγα από τη Νέα Δημοκρατία, όπως επέλεξαν κάποιοι άλλοι να κάνουν ως την πλέον εύκολη διέξοδο σε κρίσιμες πολιτικές συνθήκες.

Τα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας πρόσφατα με επέλεξαν σε υψηλή και τιμητική θέση στην Πολιτική Επιτροπή της παράταξής μας και οι συμπολίτες μου στο Νομό Κοζάνης με έχουν τιμήσει με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους κατ’ επανάληψη.

Η πολιτική μου συμπεριφορά και δραστηριότητα, στους δύσκολους δρόμους που οδηγείται η χώρα από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, διαφαίνεται τόσο στο Νομό Κοζάνης όσο και πανελλαδικά.

Οι δηλώσεις του Πάνου Καμένου συχνά τον οδηγούν σε λανθασμένες εκτιμήσεις και η κοινή γνώμη του ελληνικού λαού το κρίνει ήδη αυτό.

Υπενθυμίζω ωστόσο ότι ο κρόκος Κοζάνης, εκτός των άλλων, βοηθά σημαντικά στη μνήμη!»

Οι δηλώσεις από τους πρώην γαλάζιους βουλευτές προκάλεσαν την άμεση αντίδραση κύκλων του Πάνου Καμμένου, οι οποίοι σχετικά με τη συνέντευξη του κ. Καμμένου διευκρίνισαν ότι η αναφορά του Πάνου Καμμένου στους κ. Ε. Στυλιανίδη, Γ. Καλατζή, Δ. Τζαμτζή, Μ. Παπαδόπουλο αφορά το γεγονός ότι βρίσκονται εκτός Βουλής και όχι εκτός Νέας Δημοκρατίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.