Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016

Καλημέρααααα ανεκδοτάκιιιιιιι


Ένας άνεργος ηθοποιός παίρνει τηλεφώνημα από έναν συνάδελφο...




-σε δυο ώρες έχουμε πρεμιερα. Εχουμε κάποιον που λέει μια φράση στην
αρχή του έργου. Ε να, έπαθε ατύχημα και δεν μπορεί να ρθει. Δέχεσαι να
τον αντικαταστήσεις;; Μια ατάκα μόνο θα πεις, με θεατρικό τρόπο
βεβαία, γι`αυτο και δεν βάζουμε όποιον όποιον, και η αμοιβή πολύ
καλή. Τι λες;
-τι λέει η ατάκα;
-άκου! τα κανόνια μουγκρίζουν!
-εντάξει, ντύνομαι κι έρχομαι
-κάνε γρήγορα
Ο τύπος ξεκινάει απ το σπίτι του βιαστικά και στο δρόμο «άκου, τα
κανόνια μουγκρίζουν» και πάλι δώστου «άκου τα κανόνια
μουγκρίζουν», φτάνει στο θέατρο, πάει να μπει, τον σταματάει ο θυρωρός
-εσύ ποιος είσαι; -εγώ είμαι ο άκου τα κανόνια μουγκρίζουν!-είσαι ο
άκου τα κανόνια μουγκρίζουν;; άργησες γρήγορα, τρέξε στην
μακιγιέζ…τρέχει στην μακιγιέζ -εσύ ποιος είσαι; -εγώ είμαι ο άκου
τα κανόνια μουγκρίζουν! -έλα ρε χριστιανέ μου τελευταία στιγμή, κάτσε
κάτω να σε φτιάξω…τον μακιγιάρει -τρέξε στη σκηνή!…τρέχει, πέφτει
απάνω στον σκηνοθέτη -εσύ ποιος είσαι; -εγώ είμαι ο άκου τα κανόνια
μουγκρίζουν -άντε ρε παιδί μου ακριβώς πάνω στην ώρα που βγαίνεις,
και τον σπρώχνει στη σκηνή, ανοίγει η αυλαία και βρίσκεται ο τύπος
μπροστά σε ένα θέατρο φίσκα τίγκα και ξαφνικά ακούγεται από πίσω του
ένας ΤΡΟΜΑΧΤΙΚΟΣ θόρυβος, ο τύπος παθαίνει το τρέμουλο της ζωής
του, επί σκηνής, αλλά, απ`την άλλη, συνειδητοποιώντας ότι τον βλέπουν
χιλιάδες μάτια, προσπαθεί να το παίξει κουλ και λέει
-ρε, και γαμώ τον θόρυβο, ε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.