Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΣΚΑΝΔΑΛΟ: Το κράτος πληρώνει εκατ. ευρώ για την υποθαλάσσια σήραγγα της Θεσ/νικης

Ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Ρέππας, το μεσημέρι έδωσε το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την πορεία του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης. Όμως, προέβη και σε μία σημαντική αποκάλυψη, που ΟΛΑ τα ΜΜΕ πέρασαν στο... ντούκου και που ΜΟΝΟ το planet-greece, απ'ότι φαίνεται, έδωσε προσοχή και αναδεικνύει. Το ελληνικό δημόσιο πληρώνει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο που ποτέ δεν έγινε! Αυτό της υποθαλάσσιας σήραγγας...




Ο υπουργός, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση της Νέας Δημοκρατίας, αποκάλυψε - άθελά του (;)- ότι οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες πληρώνουν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για ένα έργο που έμεινε στις μακέτες, ποτέ δεν ξεκίνησε και ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να παραδοθεί!!!

Διαβάστε ολόκληρη την απάντηση του υπουργού, όπως ο ίδιος την έδωσε στη Βουλή:

"Το Μετρό της Θεσσαλονίκης προχωρά. Λύθηκαν σύνθετα τεχνικά θέματα κάθε μορφής και θέτουμε στόχο έως το 2015 την ολοκλήρωση πρώτα της βασικής γραμμής και μέχρι το τέλος του ίδιου χρόνου και της επέκτασης στην Καλαμαριά. Χαρακτηριστικά αναφέρω 5 νέα εργοτάξια σε μελλοντικούς σταθμούς που ξεκινούν δράση. Και συγκεκριμένα άμεσα η Ανάληψη, τον Ιούνιο Σιδηροδρομικός Σταθμός, τον Ιούλιο Παπάφειο, το Φθινόπωρο Πατρίκιος και Συντριβάνι. Περίπου 600 άτομα θα απασχοληθούν σε αυτά τα εργοτάξια. Θα κάνουμε τα πάντα για να μην έχει την τύχη της υποθαλάσσιας που ναυάγησε στα ρηχά του Θερμαϊκού και τώρα καλείται το κράτος να πληρώσει δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ χωρίς να έχει το έργο. Τέτοια επιτυχία! Το Μετρό Θεσσαλονίκης δεν θα αφήσουμε να εκτροχιαστεί. Αυτό είναι το βασικότερο έργο της Θεσσαλονίκης. Η εταιρεία επιδεικνύει συνέπεια και ταχύτητα για την εξέλιξη του έργου αυτού, ενώ ταυτοχρόνως προωθεί την ωρίμανση της επέκτασης στις δυτικές συνοικίες ευρισκόμενη σε διαβούλευση με τους Δημάρχους της περιοχής. Έχει ήδη ξεκινήσει προμελέτη αρχαιολογικών ευρημάτων και στόχος είναι η δημοπράτηση να γίνει με οριστική μελέτη ώστε να ξεκινήσει το έργο χωρίς βάρη με καθαρό ορίζοντα κάτι που κάνουμε και για τη δημοπράτηση της νέας γραμμής 4 (γραμμή V) στην Αθήνα. Το Μετρό είναι σε διαρκή συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, την Περιφέρεια και το Δήμο. Με εντολή μας έχει ολοκληρωθεί η αναγνωριστική χάραξη – την παρουσιάσαμε άλλωστε στις αρχές του περασμένου Σεπτεμβρίου στην εκδήλωση του ΤΕΕ– για ένα πλήρες δίκτυο γραμμών Μετρό μήκους 33 χλμ, που μέσα σε μια δεκαετία τόσο προς τα δυτικά όσο και προς το αεροδρόμιο μπορεί να ολοκληρωθεί και να καλύψει το σύνολο των αναγκών του πολεοδομικού συγκροτήματος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.