Φοβούνται απρόβλεπτες οικολογικές συνέπειες αν βυθιστεί κατασχεμένο πλοίο μέσα στο Ναύπλιο...
Τον κώδωνα του κινδύνου για απρόβλεπτες οικολογικές και τουριστικές συνέπειες από μια ενδεχόμενη βύθιση του κατασχεμένου φορτηγού πλοίου «Τόμκο», που βρίσκεται δεμένο στον προβλήτα του λιμανιού του Ναυπλίου, εκφράζει με έγγραφό του ο λιμενάρχης κος Σπύρος Μαρίνος.
Το σαπιοκάραβο, που απειλεί το Ναύπλιο βρίσκεται δεμένο στην πλέον κεντρική θέση του λιμανιού, εδώ και 5 μήνες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Αναγνώστης Πελοποννήσου», όπως αποκαλύπτεται στο έγγραφο του Λιμενάρχη Ναυπλίου προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, εγκυμονεί ο κίνδυνος ναυαγίου μέσα στο λιμάνι του Ναυπλίου.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο έγγραφο του Λιμενάρχη από τις 28-06-2011:
α) το Ναύπλιο είναι από τις πιο ιστορικές και συχνά επισκέψιμες τουριστικά πόλεις της Ελλάδος με υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης τουρισμού
β) Η θαλάσσια τουριστική κίνηση (κρουαζιερόπλοια, θαλαμηγά, επιβατηγά τουριστικά και επαγγελματικά τουριστικά σκάφη) είναι πλέον η σημαντικότερη πηγή εσόδων αποτελώντας σήμερα "οικονομική ανάσα" για τους επαγγελματίες της πόλης (18 κατάπλοι κρουαζιεροπλοίων έως σήμερα - επίκεινται 50 προγραμματισμένα έως το τέλος Οκτωβρίου - και 284 κατάπλοι θαλαμηγών - τουριστικών σκαφών με έως τώρα αποβιβαζόμενους επιβάτες - τουρίστες 18.876)
γ) Ο χώρος του κρηπιδώματος που καταλαμβάνει το Φ/Γ ΤΟΜΚΟ στο λιμάνι θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τουλάχιστον 15 θαλαμηγά σκάφη ή ακόμη να διευκολύνει την είσοδο και παραμονή εντός λιμένος μεγάλων κρουαζιερόπλοιων τα οποία - όπως συμβαίνει σήμερα - παραμένουν στο αγκυροβόλιο και μεταφέρουν τους τουρίστες με λάντζες, γεγονός και χρονοβόρο αλλά και λόγω καιρού αρκετές φορές, επισφαλές. Η αλγεινή εικόνα που εισπράττουν οι τουρίστες με την αποβίβαση τους δίπλα ακριβώς από το Φ/Γ πλοίο επιφέρει συχνά τα παράπονα και τις αποδοκιμασίες τα οποία τελικά καταλήγουν από τους φορές και τις Αρχές της πόλης στην Υπηρεσία μας. (επισυνάπτονται φωτογραφίες),
δ) Η Υπηρεσία μας για την φύλαξη φορτίου και πλοίου απασχολεί 6 άτομα τα οποία αποσπώνται αναλόγως από τις θέσεις τους (υπηρεσία γραφείου, ασφάλεια κ,λ.π.) δημιουργώντας κενό και σοβαρή δυσλειτουργία της.
ε) Η παρατεταμένη ακινησία του το καθιστά εστία ρύπανσης και παρότι γίνονται έλεγχοι ανά εβδομάδα στο κύτος για την εισροή υδάτων υπάρχει άμεσος κίνδυνος πρόκλησης ναυαγίου εντός του λιμένα γεγονός που θα επιφέρει σοβαρότατες συνέπειες τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του λιμένος όσο και στο υδάτινο περιβάλλον.
Μετά τα παραπάνω ευκόλως γίνεται αντιληπτό ότι η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι είναι μείζον τοπικό θέμα και υφίσταται ανάγκη άμεσης λύσης καθότι ευρισκόμαστε ήδη στην περίοδο θέρους και η πόλη δέχεται πλήθος επισκεπτών. Επιπροσθέτως αναφέρουμε ότι μεγάλο μέρος της χερσαίας ζώνης του λιμένα χρησιμοποιείται για την στάθμευση IX οχημάτων, λεωφορείων, τουριστών - επισκεπτών (μη θαλάσσιος τουρισμός) οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με το θέαμα του σκουριασμένου - παλαιού πλοίου κάνοντας συνεχή επικριτικά σχόλια».
Το σαπιοκάραβο, που απειλεί το Ναύπλιο βρίσκεται δεμένο στην πλέον κεντρική θέση του λιμανιού, εδώ και 5 μήνες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Αναγνώστης Πελοποννήσου», όπως αποκαλύπτεται στο έγγραφο του Λιμενάρχη Ναυπλίου προς τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά, εγκυμονεί ο κίνδυνος ναυαγίου μέσα στο λιμάνι του Ναυπλίου.
Συγκεκριμένα αναφέρεται στο έγγραφο του Λιμενάρχη από τις 28-06-2011:
α) το Ναύπλιο είναι από τις πιο ιστορικές και συχνά επισκέψιμες τουριστικά πόλεις της Ελλάδος με υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης τουρισμού
β) Η θαλάσσια τουριστική κίνηση (κρουαζιερόπλοια, θαλαμηγά, επιβατηγά τουριστικά και επαγγελματικά τουριστικά σκάφη) είναι πλέον η σημαντικότερη πηγή εσόδων αποτελώντας σήμερα "οικονομική ανάσα" για τους επαγγελματίες της πόλης (18 κατάπλοι κρουαζιεροπλοίων έως σήμερα - επίκεινται 50 προγραμματισμένα έως το τέλος Οκτωβρίου - και 284 κατάπλοι θαλαμηγών - τουριστικών σκαφών με έως τώρα αποβιβαζόμενους επιβάτες - τουρίστες 18.876)
γ) Ο χώρος του κρηπιδώματος που καταλαμβάνει το Φ/Γ ΤΟΜΚΟ στο λιμάνι θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τουλάχιστον 15 θαλαμηγά σκάφη ή ακόμη να διευκολύνει την είσοδο και παραμονή εντός λιμένος μεγάλων κρουαζιερόπλοιων τα οποία - όπως συμβαίνει σήμερα - παραμένουν στο αγκυροβόλιο και μεταφέρουν τους τουρίστες με λάντζες, γεγονός και χρονοβόρο αλλά και λόγω καιρού αρκετές φορές, επισφαλές. Η αλγεινή εικόνα που εισπράττουν οι τουρίστες με την αποβίβαση τους δίπλα ακριβώς από το Φ/Γ πλοίο επιφέρει συχνά τα παράπονα και τις αποδοκιμασίες τα οποία τελικά καταλήγουν από τους φορές και τις Αρχές της πόλης στην Υπηρεσία μας. (επισυνάπτονται φωτογραφίες),
δ) Η Υπηρεσία μας για την φύλαξη φορτίου και πλοίου απασχολεί 6 άτομα τα οποία αποσπώνται αναλόγως από τις θέσεις τους (υπηρεσία γραφείου, ασφάλεια κ,λ.π.) δημιουργώντας κενό και σοβαρή δυσλειτουργία της.
ε) Η παρατεταμένη ακινησία του το καθιστά εστία ρύπανσης και παρότι γίνονται έλεγχοι ανά εβδομάδα στο κύτος για την εισροή υδάτων υπάρχει άμεσος κίνδυνος πρόκλησης ναυαγίου εντός του λιμένα γεγονός που θα επιφέρει σοβαρότατες συνέπειες τόσο στην εύρυθμη λειτουργία του λιμένος όσο και στο υδάτινο περιβάλλον.
Μετά τα παραπάνω ευκόλως γίνεται αντιληπτό ότι η παραμονή του πλοίου στο λιμάνι είναι μείζον τοπικό θέμα και υφίσταται ανάγκη άμεσης λύσης καθότι ευρισκόμαστε ήδη στην περίοδο θέρους και η πόλη δέχεται πλήθος επισκεπτών. Επιπροσθέτως αναφέρουμε ότι μεγάλο μέρος της χερσαίας ζώνης του λιμένα χρησιμοποιείται για την στάθμευση IX οχημάτων, λεωφορείων, τουριστών - επισκεπτών (μη θαλάσσιος τουρισμός) οι οποίοι έρχονται αντιμέτωποι με το θέαμα του σκουριασμένου - παλαιού πλοίου κάνοντας συνεχή επικριτικά σχόλια».
πηγή: moriasnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.