Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

F1: Επέλαση Μπάτον στην Βουλγαρία

Ο Μπάτον ευτύχησε να δει την ομάδα του να επιλέγει την σωστή στρατηγική όσον αφορά στα ελαστικά και βρέθηκε ανέλπιστα επικεφαλής της κούρσας, την στιγμή που όλα πήγαν στραβά για τον...


teammate του Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός οδηγούσε την κούρσα στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μέχρι που άρχισε να ψιχαλίζει. Τότε αποφάσισε να ρισκάρει χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα ελαστικά αλλά ο καιρός δεν του έκανε το χατίρι.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τους πιλότους να προσπαθούν να κρατηθούν στην πίστα που γλιστρούσε και φυσικά στην πρώτη στροφή έγινε χαμός. Ο Φέτελ κράτησε το προβάδισμα, αλλά πολύ σύντομα υπέπεσε σε λάθος υπό την πίεση του Χάμιλτον, που πήρε προβάδισμα και άρχισε να φτιάχνει διαφορά ενόσω η πίστα στέγνωνε. Ο αγώνας άρχισε να βρίσκει ρυθμό, όταν έτσι ξαφνικά πήρε φωτιά η Renault του Νικ Χάιντφελτ. Ο Γερμανός σταμάτησε στην άκρη και έσπευσε πανικόβλητος να απομακρυνθεί από το φλεγόμενο μονοθέσιο.
Ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανικούς του και αυτό επηρέασε αρνητικά την πορεία του. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο και την πρώτη θέση από δικό του λάθος και στη συνέχεια έβαλε ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά η βροχή δεν του έκανε το χατίρι. Επιπλέον οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η επαναφορά του στην πίστα ήταν επικίνδυνη και του έδωσαν ποινή διέλευσης. Έτσι ο Μπάτον βρέθηκε αγκαλιά με τη νίκη στο 200στο GP της καριέρας του.
Όπως αποκάλυψε ο μεγάλος χαμένος του σημερινού αγώνα Λιούις Χάμιλτον, ένα πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία επηρέασε αρνητικά την προσπάθειά του: «Είχαμε θέμα με τον ασύρματο. Άκουγα τους μηχανικούς μου αλλά δεν με άκουγαν αυτοί. Έδινα πληροφορίες αλλά δε με άκουγαν. Κάποια στιγμή άκουσαν μερικά στοιχεία αλλά δεν αρκούσαν. Τους άκουσα να λένε για βροχή και καθώς ήδη ψιχάλιζε βάλαμε ενδιάμεσα. Δεν ήταν η σωστή επιλογή αλλά έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Συγχαρητήρια στο Τζένσον με πίεζε ασφυκτικά σήμερα και όντας καλύτερος κέρδισε. Φυσικά θα ήταν ακόμη καλύτερα αν είχαμε κάνει το 1-2. Νιώθω ότι απογοήτευσα την ομάδα αλλά θα ανακάμψω στον επόμενο αγώνα».
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Τζένσον Μπάτον ήταν πανευτυχής: «Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω οι μεικτές συνθήκες με ευνοούν. Σπουδαία απόφαση στρατηγικής να βάλουν την μαλακή γόμα στο μονοθέσιο μου ενώ απέμεναν 30 γύροι. Τους ευχαριστώ όλους. Θα σκέφτομαι σε κάθε μέρα των διακοπών». Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Σεμπάστιαν Φέτελ πιστεύει ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι διαφορετικό σήμερα: «Νομίζω ότι η νίκη ήταν μέσα στις δυνατότητές μας σήμερα. Το μυαλό κρυώνει τώρα και αντιλαμβάνομαι ότι όσον αφορά στο πρωτάθλημα ήταν καλός αγώνας καθότι οι κυριότεροι διώκτες μου εκτός του Τζένσον τερμάτισαν πίσω μου. Το πιο σημαντικό είναι πως η McLaren στους δυο τελευταίους αγώνες δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι μ’ αυτό και θα πρέπει να αντιδράσουμε στο Σπα. Εκκίνησα από την pole και νιώθω ότι θα μπορούσα να κερδίσω, αυτός ήταν ο στόχος μου και όχι η 2η θέση, γι’ αυτό δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος».
Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε τον αγώνα του να οριοθετείται στην εκκίνηση όπου τον πέρασαν οι δυο Mercedes. Στη συνέχεια ο Ισπανός έδωσε μεγάλη μάχη και εκμεταλλευόμενος τα λάθη των Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μάσα βρέθηκε πανάξια στην 3η θέση: «Παραμένω γεμάτος αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να κάνω ένα καλό δεύτερο μισό πρωταθλήματος. Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί πολύ και μπορούμε να παλέψουμε για pole και νίκη. Ο Ιούλιος πήγε πολύ καλά για μας, έχω πάρει στους τελευταίους αγώνες περισσότερους βαθμούς από κάθε άλλο οδηγό. Δυστυχώς δεν είχε τόση ζέστη στους τελευταίους αγώνες ελπίζω ο καιρός να μας ευνοήσει τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
GP Ουγγαρίας, 11ος αγώνας

Θέση Οδηγός        Ομάδα                       Χρόνος
 1.  Button        McLaren-Mercedes           1’43:42.337
 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +     3.588
 3.  Alonso        Ferrari                    +    19.819
 4.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    48.338
 5.  Webber        Red Bull-Renault           +    49.742
 6.  Massa         Ferrari                    +  1:17.176
 7.  Di Resta      Force India-Mercedes       +     1 γύρο
 8.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο
 9.  Rosberg       Mercedes                   +     1 γύρο
10.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο
11.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρο
12.  Petrov        Renault                    +     1 γύρο
13.  Barrichello   Williams-Cosworth          +    2 γύρους
14.  Sutil         Force India-Mercedes       +    2 γύρους
15.  Perez         Sauber-Ferrari             +    2 γύρους
16.  Maldonado     Williams-Cosworth          +    2 γύρους
17.  Glock         Virgin-Cosworth            +    4 γύρους
18.  Ricciardo     HRT-Cosworth               +    4 γύρους
19.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +    5 γύρους
20.  Liuzzi        HRT-Cosworth               +    5 γύρους

Ταχύτερος γύρος: Massa, 1:23.415

Εγκατέλειψαν:

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος
Kovalainen    Lotus-Renault                56
Schumacher    Mercedes                     27
Heidfeld      Renault                      24
Trulli        Lotus-Renault                18
 
Βαθμολογία:               

Οδηγοί:                    
 1.  Vettel       234       
 2.  Webber       149        
3.  Hamilton     146       
 4.  Alonso       145       
 5.  Button       134       
 6.  Massa         70       
 7.  Rosberg       48       
 8.  Heidfeld      34       
 9.  Schumacher    32       
10.  Petrov        32      
11.  Kobayashi     27      
12.  Sutil         18      
13.  Buemi         12      
14.  Alguersuari   10      
15.  Di Resta       8      
16.  Perez          8      
17.  Barrichello    4      

Κατασκευαστές:            
1.  Red Bull-Renault          383
2.  McLaren-Mercedes          280
3.  Ferrari                   215
4.  Mercedes                   80
5.  Renault                    66
6.  Sauber-Ferrari             35
7.  Force India-Mercedes       26
8.  Toro Rosso-Ferrari         22
9.  Williams-Cosworth           4


Τάκης Πουρναράκης / alpha tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.