Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Αυτό το βραβείο ποιός θα το πάρει;

Τρεις μήνες απομένουν για την τελετή απονομής των Όσκαρ και, ενώ κάποιες λεπτομέρειες δεν έχουν αποσαφηνιστεί (για παράδειγμα πόσες ταινίες θα είναι υποψήφιες για Όσκαρ καλύτερης ταινίας), τα πρώτα φαβορί έχουν αρχίσει να διαφαίνονται....

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι η Μέριλ Στριπ θα κατακτήσει το τρίτο Όσκαρ της καριέρας της (το πρώτο ήταν για το Κράμερ εναντίον Κράμερ και το δεύτερο για την Εκλογή της Σόφι), για την ερμηνεία της ως Μάργκαρετ Θάτσερ στη Σιδηρά Κυρία.

Μπορεί η ταινία να έχει διχάσει, ωστόσο, όλοι οι κριτικοί συμφωνούν: η κυρία Στριπ αποτελεί χαμαιλέοντα της υποκριτικής και φαίνεται πως έχει την οσκαρική υποψηφιότητα στο τσεπάκι.

Οι βιογραφίες φαίνεται ότι έχουν φέτος μεγάλη πέραση στο Χόλιγουντ. Εκτός από τη Στριπ, υπάρχει η Μισέλ Γουίλιαμς που πέρυσι εντυπωσίασε με την ερμηνεία της στο Blue Valentine και φέτος επιστρέφει ως Μέριλιν Μονρό στο My Week With Merilyn.

Υποψήφια ενδέχεται να είναι και η Βαϊόλα Ντέιβις που στις Υπηρέτριες (από 24 Νοεμβρίου στα σινεμά) ερμηνεύει μια οικονόμο που εργάζεται σε σπίτι στο Μισισίπι τη δεκαετία του 1960. Άλλες υποψηφιότητες ενδέχεται να περιλαμβάνουν την Γκλεν Κλόουζ που στο Albert Nobbs ερμηνεύει μια γυναίκα του 19ου αιώνα στο Δουβλίνο που ντύνεται άνδρας και την Τίλντα Σουίντον για την ερμηνεία της στο Πρέπει να Μιλήσουμε για τον Κέβιν.

Στις ανδρικές ερμηνείες αναμένεται να δούμε τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο, πάλι σε βιογραφία (για τον ρόλο του αρχηγού του FBI, Τζ.Έντγκαρ Χούβερ στην ταινία J.Edgar του Κλιντ Ίστγουντ.

Μπορεί ο Τζορτζ Κλούνεϊ να έδωσε μια στιβαρή ερμηνεία ενός πολιτικού στο δικό του Αι Ειδοί του Μαρτίου, φαίνεται όμως ότι υποψηφιότητα θα πάρει για τους Απογόνους του «δικού μας» Αλεξάντερ Πέιν. Η ταινία δεν αποκλείεται να συγκεντρώσει υποψηφιότητες και σε άλλες κατηγορίες.

Ανάμεσα στα φαβορί είναι και ο Γκάρι Όλντμαν, η εξαιρετική ερμηνεία του οποίου στο Tinker Tailor Soldier Spy έκανε τους κριτικούς να... παραληρούν.

Μια οσκαρική υποψηφιότητα θεωρείται πιθανή και για τον εργασιομανή Ράιαν Γκόσλινγκ (είτε για το Αι Ειδοί του Μαρτίου, είτε για τη συγκλονιστική του ερμηνεία στο Drive), ενώ ένα από τα ονόματα που ενδέχεται να ακουστεί τη βραδιά ανακοίνωσης των υποψηφίων είναι και εκείνο του Μάικλ Φασμπέντερ (για το Shame του Στιβ ΜακΚουίν ή δεν αποκλείεται και για το Μια Επικίνδυνη Μέθοδος).

Το Όσκαρ ανδρικής ερμηνείας δεν αποκλείεται καθόλου να έχει φέτος... γαλλικό όνομα. O Ντενίς Πονταλιντές εντυπωσίασε ως Νικολά Σαρκοζί στον Κατακτητή, αλλά γεγονός παραμένει ότι τα βλέμματα έκλεψε ο έτερος Γάλλος: ο Ζαν Ντιζαρντέν του The Artist, του οποίου η παρουσία γεμίζει την οθόνη, δίνοντάς της νόημα και λόγο ύπαρξης.

Σε μία εποχή ψηφιακή, δεν αποκλείεται καθόλου να βραβεύσει το Χόλιγουντ την επιστροφή στις απαρχές του σινεμά και δη το αισιόδοξο, βωβό και ασπρόμαυρο The Artist.

Παραμένουν ακόμα τρεις μήνες, βέβαια, για να επιλυθούν οι απορίες μας, ενώ ένα ερώτημα πλανάται στον αέρα. Φέτος οι υποψήφιες ταινίες για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας θα είναι πέντε ή δέκα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.