Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Χρύσπα: Δεν είμαι έγκυος

Τις φήμες που τη θέλουν έγκυο διέψευσε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «People» η Χρύσπα ξεκαθαρίζοντας ότι όχι μόνο δεν είναι έγκυος, αλλά δεν σκοπεύει να μείνει για τα επόμενα δύο με τρία χρόνια....«Όχι δεν είμαι έγκυος. Για τα επόμενα δύο, τουλάχιστον, χρόνια δε θέλω να μείνω. Ευτυχώς, έχουν βγει πολύ καλά χάπια και φροντίζω να μην μείνω έγκυος. Προσέχουμε. Τώρα, δίνω προβάδισμα στην καριέρα μου και σε δύο, τρία χρόνια, βλέπουμε. Ένα παιδί είναι ευλογία, αλλά και απίστευτα μεγάλη ευθύνη. Κι εγώ δεν είμαι ακόμη έτοιμη να γίνω μητέρα. Εδώ δεν έχω καθημερινό χρόνο με τον Παναγιώτη, θα κάνω άμεσα παιδί; Δε γίνεται».

Μεταξύ άλλων η Χρύσπα απάντησε αν την ενοχλεί που κάποιοι την κατατάσσουν στις τραγουδίστριες δεύτερης κατηγορίας. «Δεν με ενοχλεί γιατί ένας καλλιτέχνης δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί πρώτης ή δεύτερης κατηγορίας, από το ρεπερτόριό του, ούτε από το μαγαζί που εμφανίζεται. Εξάλλου, η μεγάλη επιτυχία που κάνουμε χαρακτηρίζει τόσο εμάς, όσο και το μαγαζί. Κι αυτή την στιγμή, εμείς, και τις έξι μέρες της εβδομάδας, είμαστε γεμάτοι σε ένα κέντρο που χωράει πάνω από 700 άτομα. Άλλωστε, δεν έχουμε και το star system της Αμερικής. Δούλεψα στο Frangelico, αλλά συνεργάστηκα και με τον Σφακιανάκη. Ο στόχος μου είναι να γίνομαι καλύτερη και να φροντίζω να πηγαίνουν καλά τα μαγαζιά όπου εμφανίζομαι. Από εκεί και πέρα, ας λένε ό,τι θέλουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.