- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011
Ρεκόρ πωλήσεων για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
Οι Έλληνες υποφέρουν κι οι Γερμανοί ευημερούν. Η φετινή χρονιά είναι μια από τις πιο επιτυχημένες για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, με τζίρο κατά...
13% υψηλότερο σε σύγκριση με το 2010. Περίπου 800.000 εργάζονται σήμερα στις βιομηχανίες αυτοκινήτου και τους προμηθευτές τους στη Γερμανία. Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας της Γερμανικής Αυτοκινητοβιομηχανίας Ματίας Βίσμαν όμως δεν έχει ψευδαισθήσεις. Γνωρίζει καλά ότι το 2012 θα είναι μια δύσκολη χρονιά λόγω της αναμενόμενης παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης, αλλά και της κρίσης χρέους στην Ευρώπη:
«Είναι καθοριστικό να αποκτήσουμε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες μια ’κουλτούρα σταθερότητας’. Τα λόγια δεν αρκούν. Μέχρι σήμερα ακούσαμε πολλές ανακοινώσεις σε πολλές χώρες. Τώρα ήρθε η ώρα να ακολουθήσουν πράξεις και συγκεκριμένες αποφάσεις».
Τα μέτρα πλήττουν την κατανάλωση
Οι προσπάθειες σταθεροποίησης των οικονομιών έχουν όμως αρνητική επίδραση στην κατανάλωση. Παράδειγμα η Ελλάδα όπου οι πωλήσεις γερμανικών αυτοκινήτων έχουν μειωθεί μέχρι και 35%. Μείωση στις πωλήσεις καταγράφουν οι γερμανοί κατασκευαστές και σε Ιταλία και Ισπανία. Γεγονός είναι ωστόσο ότι μόνο ένα μικρό μέρος των γερμανικών εξαγωγών πηγαίνει πλέον στην Ευρώπη. Έτσι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επικεντρώνεται πλέον στις εξαγωγές σε Κίνα, Ινδία, Ρωσία, Τουρκία, αλλά και τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία, εξηγεί ο Ματίας Βίσμαν:
«Λιγότερο από το ένα τρίτο των οχημάτων εξάγονται στην ευρωζώνη. Ένα επιπλέον 30% πηγαίνει στην λεγόμενη ’υπόλοιπη Ευρώπη’, στην οποία συμπεριλαμβάνεται η Τουρκία και η Ρωσία. Κάθε 7ο αυτοκίνητο, που κατασκευάζεται στη Γερμανία εξάγεται στις ΗΠΑ και κάθε 8ο στην Κίνα. Η ζήτηση για γερμανικά αυτοκίνητα στις δύο αυτές χώρες αυξήθηκε σημαντικά με 6% για τις ΗΠΑ και 20% για την Κίνα».
Η άνοδος της ζήτησης για γερμανικά αυτοκίνητα ανάγκασε τις μονάδες παραγωγής στη Γερμανία να λειτουργούν στα όριά τους. Αύξηση στις πωλήσεις σημειώθηκε ωστόσο και στη Γερμανία. Έτσι το 2011 διατέθηκαν στην γερμανική αγορά 8% περισσότερα οχήματα από πέρσι. Παρόλα αυτά τα περισσότερα οχήματα προορίζονται για εξαγωγή. 3 στα 4 αυτοκίνητα βρίσκουν αγοραστή εκτός γερμανικών συνόρων.
πηγή: DW
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.