Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η κρίση στη διαφήμιση φέρνει λουκέτα στα ΜΜΕ


Επερχόμενη "σφαγή" εργαζομένων σε Τύπο, τηλεοράσεις και ραδιόφωνα. Η κατακόρυφη πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στη χώρα μας έχει δραματικές συνέπειες στα μέσα ενημέρωσης που βλέπουν την κύρια πηγή εσόδων τους να βαίνει συνεχώς μειούμενη με εντυπωσιακούς ρυθμούς από το 2008...

Από το 2009 που απορρόφησαν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, 2,2 δισ. ευρώ (-17%), έφτασαν το 2011 στα 1,5 δισ. ευρώ (-15,5%).

Εν ολίγοις, το σύνολο των ελληνικών ΜΜΕ έχει δει τα διαφημιστικά έσοδα να μειώνονται ακόμη και κατά 50% μέσα σε τρία μόνο χρόνια. Παράγοντες της αγοράς προβλέπουν ότι η δαπάνη θα συνεχίσει να μειώνεται τα αμέσως επόμενα χρόνια, γεγονός που θα απειλήσει σοβαρά ακόμη και την ύπαρξη πολλών ενημερωτικών μέσων.

Σύμφωνα με το «Βήμα», οι ραδιοφωνικοί σταθμοί και τα περιοδικά είναι και τα μεγαλύτερα θύματα της κρίσης στη διαφημιστική αγορά, καταγράφοντας τις μεγαλύτερες απώλειες διαφημιστικών εσόδων (-29,3% τη χρονιά που πέρασε).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.