- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012
Σκάνδαλα στην Ελλάδα... made in Germany
Το ρητό «δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις» ταιριάζει απόλυτα στη Γερμανία, η οποία, ενώ δείχνει με το δάκτυλο την Ελλάδα ως το βασίλειο της ευρωπαϊκής διαφθοράς και ζητεί την παραδειγματική της τιμωρία, διαθέτει, όπως αποδεικνύεται από πρόσφατες αποκαλύψεις, ένα λίαν σκανδαλιάρη πρόεδρο. Εκτός αυτού, την τελευταία πενταετία αποκαλύφθηκαν διεθνώς, και κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, ιδιαιτέρως μεγάλα σκάνδαλα διαφθοράς, πίσω από τα οποία βρίσκονταν οι μεγαλύτεροι γερμανικοί επιχειρηματικοί κολοσσοί, όπως η Siemens, η Mercedes και άλλες εταιρίες. Το τσουνάμι των αποκαλύψεων κάλυψε πάρα πολλές χώρες του πλανήτη, όπου δραστηριοποιούνται οι εταιρίες, και έφτασε μέχρι την Ελλάδα....
Εδώ επιβεβαιώθηκε με πλήθος αποδεικτικών στοιχείων αυτό που αποτελούσε κοινό μυστικό για τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ: Οτι οι γερμανικές εταιρίες βρίσκονταν πίσω από πλήθος σκανδάλων σε μεγάλα δημόσια έργα, τα οποία ανέρχονται σε δεκάδες δισεκατομμυρίων ευρώ.Το αφιέρωμα του "Τύπου της Κυριακής" που ακολουθεί είναι αποκαλυπτικό...
Στις μεταφορές, στα νοσοκομεία, στις επικοινωνίες, στις Ενοπλες Δυνάμεις, στην ενέργεια και σε κάθε λογής μεγάλη προμήθεια και έργο υποδομής. Κορυφαία στιγμή των αποκαλύψεων ήταν η υπόθεση Siemens, το μεγαλύτερο ίσως μεταπολιτευτικό σκάνδαλο διαφθοράς. Παρά τους ποταμούς στοιχείων που υπάρχουν, έως τώρα κανένα από τα αμέσως ή εμμέσως εμπλεκόμενα πρόσωπα στα σκάνδαλα δεν έχει καταδικαστεί. Είναι προφανές ότι αντίστοιχο χορό μιζών, με παρτενέρ διεφθαρμένους Ελληνες πολιτικούς και κρατικούς παράγοντες, είχαν στήσει στη χώρα μας σχεδόν όλες οι μεγάλες εταιρίες της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ. Ολοι αυτοί, λοιπόν, που επί δεκαετίες οικειοποιούνταν τους πόρους της χώρας, τώρα έρχονται να την καταδικάσουν σε εξαθλίωση.
Εξοπλιστικά προγράμματα:
Η Γερμανία έχει πάρει ή διεκδικεί από την Ελλάδα περίπου δεκατρία δισεκατομμύρια ευρώ για τέσσερα -μόνον- εξοπλιστικά προγράμματα, τα οποία έχουν ήδη συμφωνηθεί, ή πιέζει να τα πάρει. Ομως, σχεδόν όλα τα μεγάλα προγράμματα που έχει πάρει συνοδεύονται από πλήθος καταγγελιών για σκάνδαλα. Να σημειωθεί πως η Γερμανία, μετά τις ΗΠΑ, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προμηθευτής της χώρας μας. Ως γνωστόν, η Ελλάδα κατέχει την 4η θέση διεθνώς στις αγορές εξοπλισμών. Μάλιστα, την περίοδο 2004-2008 η Γερμανία ήταν ο μεγαλύτερος προμηθευτής, με ποσοστό 31% επί του συνόλου των αγορών που έκανε η χώρα μας. Στη γειτονιά μας, οι δύο καλύτεροι πελάτες της είναι η Τουρκία (15% των γερμανικών πωλήσεων) και η Ελλάδα (13%).
Αρματα Μάχης: To 2002 αποφασίστηκε η αγορά 170 γερμανικών αρμάτων μάχης «Λέοπαρντ» αντί του ποσού του 1,7 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό επαρκούσε, όπως έλεγαν πληροφορίες από το Πεντάγωνο, για την αγορά 250 αρμάτων μάχης. Αρκετοί επίσης στο Στρατό Ξηράς την περίοδο του διαγωνισμού εξέφρασαν ενστάσεις για το κατά πόσο ήταν αναγκαία η προμήθεια ερπυστριοφόρων αρμάτων μάχης. Και ενώ υποτίθεται πως επελέγη το καλύτερο άρμα της αγοράς, λίγους μήνες πριν από την παραλαβή τους καταγράφηκαν πολλά προβλήματα με σημαντικότερο τη θωράκιση του πύργου του άρματος (δεν πέρασε τα τεστ) και τη χρωμίωση του κανονιού. Προβλήματα που πρόσφατα επιλύθηκαν ενώ τα «Λέοπαρντ» παραμένουν χωρίς βλήματα. Και για την περίπτωση της προμήθειας των βλημάτων, έγιναν στο παρελθόν καταγγελίες σε βάρος των Γερμανών.
Εκσυγχρονισμός «Φάντομ»: Περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ δόθηκαν στους Γερμανούς με τη σύμβαση αναβάθμισης των ηλεκτρονικών 40 «Φάντομ» που υπεγράφη το 1998. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, προκειμένου να παραταθεί μόλις για μερικά χρόνια η επιχειρησιακή ζωή των αεροσκαφών.
Σύστημα «Ερμής»: Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνιών «Ερμής» ερευνάται από τη Δικαιοσύνη, στο πλαίσιο του σκανδάλου Siemens. Εχουν ασκηθεί μάλιστα ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για απάτη και υπεξαίρεση σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου, καθώς το πρόγραμμα έπρεπε να έχει παραδοθεί το 2006 και ακόμη βρίσκεται σε φάση υλοποίησης. Η σύμβαση υπεγράφη το 1999 και έχει κοστίσει 350 εκατομμύρια ευρώ.
Οχήματα Μερσεντές: Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης μπήκε η προμήθεια διαφόρων τύπων οχημάτων της γερμανικής εταιρίας Μερσεντές (161 εκατομμύρια ευρώ) που υπέγραψε τον Σεπτέμβριο του 2001 ο κ. Τσοχατζόπουλος, καθώς υπήρξαν στοιχεία για μίζες.
Πύραυλοι «Patriot»: Μίζες, σύμφωνα με τα αρχεία της Siemens, εδόθησαν και για εξοπλιστικά προγράμματα, όπως, μεταξύ των άλλων, για τη σύμβαση το 2001 για τα αμερικανικά πυραυλικά συστήματα «Patriot».
SIEMENS Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις…
Ο γερμανικός κολοσσός αποτελεί κράτος εν κράτει στην Ελλάδα. Εδώ και σχεδόν έναν αιώνα αναπτύσσει εντονότατη δραστηριότητα και, ουσιαστικά, δεν υπάρχει μεγάλο έργο και οικονομικός τομέας που να μη δίνει το παρών. Οταν το 2007 έσπασε το απόστημα των βρόμικων μεθόδων της Siemens, αποδείχτηκε ότι κεντρική πολιτική της γερμανικής εταιρίας ήταν οι μίζες δεκάδων εκατομμυρίων μέσω των «μαύρων ταμείων» που διέθετε σε offshore και τράπεζες γι’ αυτό το σκοπό. Από την έως τώρα διερεύνηση της υπόθεσης προκύπτει χορός μιζών για μεγάλες μπίζνες στον ΟΤΕ, στα νοσοκομεία, στους Ολυμπιακούς Αγώνες, στον ΟΣΕ, στην ενέργεια, τα εξοπλιστικά προγράμματα κ.ο.κ. Κατά τη διερεύνηση του σκανδάλου από την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής, ιδιαίτερο βάρος έπεσε στις προμήθειες του ΟΤΕ, όπου η Siemens μόνον από δύο προγραμματικές συμφωνίες θα έπαιρνε άνω των δύο δισ. ευρώ, και στο ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας των Ολυμπιακών, C4i.
Επίσης, μετά από παραγγελία της Επιτροπής, το Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ) συνέταξε έκθεση όπου καταγράφονται «καραμπινάτες» περιπτώσεις σκανδαλώδους εύνοιας προς τη γερμανική εταιρία από το σάπιο σύστημα προμηθειών των νοσοκομείων. Μεταξύ των άλλων, προμήθειες όπου η Siemens είχε μικτό κέρδος 25%, όπως σε λυχνίες αξίας 30-50 χιλιάδων ευρώ για διαγνωστικά μηχανήματα που καίγονταν σαν απλές «λαμπίτσες» και αντικαθίσταντο κάθε τρεις και λίγο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μέσα σε πολύ λίγα χρόνια το κόστος αντικατάστασής τους να αντιστοιχεί στην αξία ενός αξονικού τομογράφου (!). Στην έκθεση επισημαίνονται και περίεργες παράγραφοι-παγίδες σε συμβάσεις, που, όλως «συμπτωματικώς», οι ίδιες ακριβώς περιλαμβάνονταν σε συμφωνίες που υπέγραψαν με τη Siemens διαφορετικά νοσοκομεία.
Mercedes και ΜΑΝ
Η Mercedes κατέχει τη θέση του «εθνικού προμηθευτή οχημάτων». Στις ΗΠΑ αποκαλύφθηκε μεγάλο σκάνδαλο διαφθοράς και δωροδοκιών εκ μέρους της εταιρίας σε τουλάχιστον 22 χώρες στον κόσμο, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, κατά την περίοδο 1998-2008. Ετσι, ερευνώνται οι προμήθειες στο υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ), στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε απορριμματοφόρα, στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε πυροσβεστικά οχήματα, ειδικά εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων, και στις Ενοπλες Δυνάμεις. Ακόμα, δύο συμβάσεις, μία στον ΟΣΕ για ντιζελομηχανές και επιβατάμαξες, καθώς και μία στον ΗΣΑΠ. Αυτές ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο ερευνώνται πιθανές μίζες στην Ελλάδα για αγορά, το 2001, ύψους 90 εκατ. ευρώ, για τρόλεϊ, από την εταιρία Neoplan. Αυτή είναι θυγατρική της ΜΑΝ, που επίσης βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Γερμανών εισαγγελέων.
Υποβρύχια
Δώδεκα χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας 3+1 υποβρυχίων τύπου U-214 αποδεικνύεται πώς οι Γερμανοί λάδωσαν για να κερδίσουν το συμβόλαιο. Πρώην στελέχη της Ferrostaal ομολόγησαν μίζες 65 εκατομμυρίων ευρώ προς Ελληνες κρατικούς αξιωματούχους. Η Ελλάδα, ενώ έχει πληρώσει στους Γερμανούς περί τα 2,2 δισ. ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των τεσσάρων καινούργιων και εκσυγχρονισμού άλλων τριών τύπου 209, τα οποία τελικώς μετατράπηκαν σε κατασκευή δύο ακόμη U-214 με επιπλέον κόστος 1,3 δισ. ευρώ, έχει παραλάβει μόνο ένα, το «Παπανικολής». Κι αυτό μετά από σοβαρά κατασκευαστικά προβλήματα, τα οποία τώρα υποτίθεται ότι έχουν ξεπεραστεί. Εκκρεμούν ωστόσο οι τεχνικές δοκιμές, τις οποίες Γερμανοί και Σαουδάραβες καθυστερούν σκοπίμως.
ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΒΟΥΛΦ Ο πρόεδρος των «αδιάφθορων» δείχνει το δρόμο
Μπροστά στη διαχρονική διαφθορά των Γερμανών πολιτικών, οι Ελληνες ομόλογοί τους μοιάζουν μαθητούδια.
Για να φτάσουν τις προάλλες δεκάδες Γερμανοί πολίτες να κραδαίνουν… παπούτσια έξω από την κατοικία του προέδρου τους, Κρίστιαν Βουλφ, κάτι σάπιο πρέπει να υπάρχει στο προτεσταντικό βασίλειο «δημοσιονομικής ηθικής» της Ανγκελα Μέρκελ.
Ο Βουλφ έγινε αρνητικό πρόσωπο της ημέρας χάρη στο «φιλικό» στεγαστικό δάνειο 500.000 ευρώ που πήρε από γνωστό του επιχειρηματία το 2008, ως κυβερνήτης της Κάτω Σαξωνίας. Εξευτελίστηκε εντελώς όταν προ ημερών ζήτησε τηλεφωνικά από το διευθυντή της «Bild», Κάι Ντίκμαν, να «κουκουλώσει» την υπόθεση, αλλά στην πραγματικότητα οι ευθύνες του είναι πολύ σοβαρότερες.
Πίσω από το «προεδρικό δανειάκι» φαίνεται πως κρύβεται ένα μέγα σκάνδαλο χειραγώγησης μετοχών. Οπως αποκάλυψε η οικονομική «WirtschaftsWoche», 67 τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες και επενδυτικά κεφάλαια ζητούν από τον πρόεδρο της Γερμανίας αποζημίωση… 1,8 δισ. ευρώ για τον ρόλο του στη σωτήρια εξαγορά της Porsche από την Volkswagen. Ως μέλος του εποπτικού συμβουλίου της VW, ο τότε πρωθυπουργός της Κάτω Σαξωνίας είχε εσωτερική πληροφόρηση για το deal, χωρίς φυσικά να ενημερώσει τους μετόχους της Porsche, που έχασαν ένα κάρο λεφτά. Είναι άραγε σύμπτωση ότι ο Βουλφ κατέθεσε τα λεφτά του «φιλικού δανείου» στην τράπεζα της… Porsche; Το ένα χέρι νίβει το άλλο.
Αν ο Βουλφ κατέστρεψε με το αζημίωτο «τα τελευταία απομεινάρια της αξιοπιστίας του», όπως έγραψε το «Spiegel», τι να πει κανείς για το πουλέν της Μέρκελ, Καρλ Τέοντορ Τσου Γκούτενμπεργκ; Τον προηγούμενο Φεβρουάριο ο ανερχόμενος υπουργός Αμυνας εγκατέλειψε την πολιτική όταν αποκαλύφθηκε ότι είχε… κλέψει τη διπλωματική του εργασία.
Ακόμη και η ίδια η Μέρκελ δεν θα γινόταν ποτέ αρχηγός του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος και καγκελάριος της Γερμανίας αν δεν μεσολαβούσε το σκάνδαλο των παράνομων χρηματοδοτήσεων, που αμαύρωσε την υστεροφημία του Χέλμουτ Κολ. Τα «δωράκια» εκατομμυρίων μάρκων στο ταμείο της CDU από τον έμπορο όπλων Καρλ Χάιντς Σράιμπερ στις αρχές του ‘90 οδήγησαν στη σύλληψη του πρώην ταμία του κόμματος, Βάλτερ Λάισλερ Κιπ, για φοροδιαφυγή και δωροληψία. Οταν οι Σοσιαλδημοκράτες «σήκωσαν» την υπόθεση, το 1999, ο Κολ ψέλλισε ότι «αμάρτησε για το κόμμα του», αρνούμενος ωστόσο πεισματικά να αποκαλύψει την ταυτότητα όλων των δωρητών, που ενίσχυσαν την παράταξη με 1,5-2 εκατ. μάρκα.
Ενα ανάλογο σκάνδαλο παράνομων χρηματοδοτήσεων είχε συγκλονίσει τη Δ. Γερμανία τη δεκαετία του ‘80. Πρόκειται για την «υπόθεση Flick», που είχε οδηγήσει σε παραίτηση τον υπουργό Οικονομικών, Οτο Λάμπσντορφ, πρώην ανθυπολοχαγό της Βέρμαχτ, αιχμάλωτο των Συμμάχων ως το 1946 και μέλος του κόμματος των Ελευθέρων Δημοκρατών (FDP). Ο Λάμπσντορφ καταδικάστηκε το 1987 για φοροδιαφυγή, αλλά κατά τραγική ειρωνεία το 1999 διορίστηκε από τον καγκελάριο Σρέντερ εκπρόσωπος του γερμανικού κράτους στις διαπραγματεύσεις αποζημιώσεων για τα… θύματα της καταναγκαστικής εργασίας από τους Ναζί! Υπενθυμίζεται πως το σκάνδαλο αφορούσε μίζες του ομίλου Flick προς όλο το πολιτικό φάσμα της Γερμανίας, με στόχο τη «χειραγώγηση της πολιτικής ζωής».
Φυσικά, εμβληματική θέση στη μεταπολεμική Ιστορία της Γερμανίας κατέχει το σκάνδαλο Fibag-Spiegel, του 1961-62. Κεντρικό πρόσωπο ο «άρχοντας της Βαυαρίας» και τότε υπ. Αμυνας, Φραντς Γιόζεφ Στράους. Ο αρχηγός των Χριστιανοσοσιαλιστών εξαναγκάστηκε σε παραίτηση από την κυβέρνηση, όταν το γνωστό περιοδικό αποκάλυψε ότι πίεσε τον Αμερικανό ομόλογό του Τόμας Γκέιτς να αναθέσει στην εταιρία Fibag την κατασκευή χιλιάδων κατοικιών για τους Αμερικανούς στρατιώτες στη Γερμανία.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.