Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Σάββας Πούμπουρας: ''Δεν είμαι μετροσέξουαλ!''


source 113078 copy

Ο Σάββας Πούμπουρας ξεκίνησε την τηλεοπτική του καριέρα στις πλατείες της Πορτογαλίας πανηγυρίζοντας για την πορεία και τις νίκες της Εθνικής Ελλάδας. Μετά από αρκετές συμμετοχές σε τηλεοπτικές εκπομπές φέτος επέστρεψε με δικιά του εκπομπή αποδεικνύοντας ότι ήρθε για να μείνει....
Ο Σάββας Πούμπουρας μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ! για την τηλεόραση, την κατάσταση αλλά και τις γυναίκες. Ο παρουσιαστής περιέγραψε τον εαυτό του: «Δεν έχω Facebook ούτε Twitter. Δεν είμαι μετροσέξουαλ. Μερικά πράγματα δεν κολάνε σε μένα. Μπορεί να τρώω δημητριακά και να πηγαίνω γυμναστήριο, αλλά δεν χρειάζονται υπερβολές. Ένας άντρας δεν πρέπει να πολυασχολείται με την εξωτερική του εμφάνιση. Άντρα σε κάνουν κυρίως άλλα πράγματα. (...) Είμαι παραδοσιακός. Έμαθα να είμαι ντόμπρος ξηγημένος και στρέιτ...»

Ο παρουσιαστής απάντησε και στην ερώτηση αν ποτέ έχει δημοσιοποιήσει την προσωπική του ζωή. «Πίστεψέ με, όσες φορές έχω κυκλοφορήσει με γυναίκα έξω δεν με έχει χαμπάρι κανείς. Μπορεί εύκολα να προστατευτεί κάποιος. Αυτά τα στημένα είναι...τραβάτε με κι ας κλαίω. (...) Οι σχέσεις μου τελειώνουν φιλικά. Παίρνω πράγματα και γίνομαι καλύτερος άνθρωπος. Μάλιστα, κάπου είπα ότι «στεναχωρήθηκα» πολύ και εκείνοι έκαναν το στενοχωρήθηκα... καταστράφηκα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.