Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Θανάσης Ευθυμιάδης: ''Δεν θα ήθελα οι κόρες μου να ερωτευτούν φλούφλη!''


elea233 copy copy

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι ένας από τους ηθοποιούς που γνώρισε τη χρυσή εποχή της ιδιωτικής τηλεόρασης. Παρά το γεγονός ότι υπηρετεί πιστά το θέατρο τα τελευταία χρόνια ο ίδιος στην τηλεόραση εγκλωβίστηκε σε συγκεκριμένους ρόλους κάτι που αποδέχεται και δεν αποποιείται....
«Εγκλωβισμένος ήμουν αλλά με πλήρωναν τόσο καλά, που το ξεχνούσα» δήλωσε σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΕΓΩ!

Σήμερα ο Θανάσης Ευθυμιάδης νιώθει πιο πλήρης από ποτέ δίπλα στη σύζυγό του Άννα Δημητρίεβιτς και ξέρει ότι η οικογένεια και οι δύο κόρες του είναι το κέντρο του κόσμου. Όσο για το εάν φοβάται τα οικονομικά πισωγυρίσματα λόγω της κατάσταση ο ηθοποιός είναι ξεκάθαρος: «Έχω κάνει τον κύκλο μου, δεν το φοβάμαι. Έχω ζήσει και τα χρυσά χρόνια, με τα λεφτά της ιδιωτικής τηλεόρασης. Δεν έκανα τίποτα, τα σπαταλούσα με τους φίλους μου, δεν έκανα επενδύσεις και τέτοια. (...) Η προσγείωση, όμως, στην πραγματικότητα μας αναγκάζει να σκεφτούμε ποιες αξίες θα μεταδώσουν στα παιδιά μας. Θέλω να αναλογιστεί κανείς τις ευθύνες του. Αν ήθελε να κάνει ζωή lifestyle, ας την έκανε στο Παρίσι, το Μιλάνο, το Τόκιο. Εδώ στην Ελλάδα, από το γάϊδαρο πηγαίναμε στη Mercedes!»

Ο Θανάσης Ευθυμιάδης μίλησε για τον έρωτα της ζωής του, τις κόρες του. «Προσευχόμουν να κάνω κορίτσια. Θαυμάζω τις γυναίκες. Αν εξαφανιστούν από τη Γη, θα αυτοκτονήσω!» είπε χαρακτηριστικά συμπληρώνοντας: «Δεν θα ήθελα να τα έχουν με έναν...φλούφλη, που του δίνει λεφτά ο μπαμπάς του και δεν έχει χρειαστεί να δουλέψει ποτέ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.