Η Εγνατία Οδός ΑΕ θα χωριστεί σε δύο διαφορετικές οντότητες. Η πρώτη θα τρέξει τα δεκάδες έργα ης εταιρείας και θα παραμείνει στο κράτος. Η δεύτερη θα αναλάβει την εκμετάλλευση του δρόμου και θα παραχωρηθεί σε ιδιώτη επενδυτή για...
25-30 χρόνια.
Η μείωση της κίνησης στην Εγνατία, όπως γράφει Το Βήμα, κυμαίνεται στο 20% σε σύγκριση με το 2010. Το 2011 η εταιρεία έκλεισε με έσοδα 20 εκατ. ευρώ, τα οποία το 2012 αναμένεται να διπλασιαστούν στα 40 εκατ. ευρώ, αφού οι νέοι σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν κανονικά και όχι μόνο για δυο μήνες, όπως το περασμένο έτος.
Η απορία μας, ωστόσο, στο planet-greece παραμένει: Αφού η Εγνατία Α.Ε. είναι μία κερδοφόρος επιχείρηση, γιατί θέλουν να την δώσουν σε ιδιώτη; Αφού τα έσοδα πάνε από το καλό στο καλύτερο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.