Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Προφυλακιστέοι οι μιζαδόροι υπάλληλοι του υπ. Ανάπτυξης

Μόνο στο planet-greece

Προφυλακιστέοι κρίθηκαν μετά τις απολογίες τους, ενώπιον του 7ου Τακτικού Ανακριτή, οι δύο υπάλληλοι του υπουργείου Ανάπτυξης που συνελήφθησαν πριν λίγες ημέρες να χρηματίζονται από επιχειρηματία. Διαβάστε μόνο στο planet-greece τους διαλόγους μεταξύ κατηγορούμενων και ανακριτή....




Ο ένας εκ των δύο κατηγορουμένων υποστηρίζει πως του έστησε πλεκτάνη ο καταγγέλλων επιχειρηματίας.

Υπάλληλος: Είμαι θύμα πλεκτάνης. Μου την έστησε ο ξενοδόχος. Επέμενε να συναντηθούμε εκτός γραφείου για να μου δώσει κάποια έγγραφα. Μου έδωσε μία πλαστική σακούλα. Δεν ήξερα τι είχε μέσα και αμέσως με έπιασαν.
Ανακριτής: Συνηθίζετε να δίνετε ραντεβού με πολίτες εκτός γραφείου;
Υπάλληλος: Όχι. Ήταν αφέλειά μου πού έκανα δύο ραντεβού μαζί του. Μου την έστησε αυτή την ιστορία, γιατί ήθελε να εκδικηθεί στο πρόσωπό μου, την ταλαιπωρία που είχε υποστεί όλα αυτά τα χρόνια στο υπουργείο Ανάπτυξης.

 Σύμφωνα με πληροφορίες ο ανακριτής ρώτησε επανειλημμένα τους κατηγορούμενους και κυρίως τον πρώτο, αν είναι σύνηθες να συναντούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι με πολίτες για υπηρεσιακά ζητήματα εκτός γραφείου, ενώ ο δεύτερος ισχυρίζεται πως δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα και ότι υπηρεσιακώς δεν ασχολήθηκε ποτέ με τον επίμαχο φάκελο επιδότησης.

Υπάλληλος Β': Μου τηλεφώνησε ο συνάδελφός; μου και μού ζήτησε να περάσω να τον πάρω με το αυτοκίνητό μου, επειδή βρισκόμουν εκεί κοντά. Δεν είχα καμία σχέση με το θέμα της επιδότησης.

 Οι ισχυρισμοί των δύο υπαλλήλων δεν έπεισαν πάντως τον ανακριτή και τον εισαγγελέα, που τους έκριναν προφυλακιστέους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.