Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Άτζελα:«Με ενόχλησε όταν χλεύαζαν την κόρη μου»

"Όταν μιλάνε για μένα, δε με πειράζει"
Η Άντζελα Δημητρίου έχει δεχθεί πολλές και αυστηρές κριτικές.
Τα 30 χρόνια αυτά της καριέρας της αυτό που...


 την έχει ενοχλήσει, είναι τα άσχημα λόγια που ειπώθηκαν για την κόρη της όταν εκείνη προσπαθούσε να βγει στο τραγούδι. «Με ενόχλησε όταν μιλούσαν για την κόρη μου. Όταν μιλάνε για μένα δεν με πειράζει. Χλεύαζαν την κόρη μου με λόγια που δεν θα έπρεπε να πουν καν. Γιατί το παιδί μου βγήκε στη νύχτα και δεν έπρεπε να βγει. Αυτό ίσως ήταν λάθος δικό μου», εξομολογήθηκε στο Πρωινό mou.

πηγή:gossiptv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.