της Νατάσας Ράγιου, στο planet-greece
Ο Ελληνικός λαός τα έχει πληρώσει. Οι πολίτες που στενάζουν, υπό καθεστώς σκληρής φορολογίας και περικοπής εισοδημάτων, έχουν την απαίτηση το Κράτος να είναι αρωγός τους σε κάθε δύσκολη στιγμή. Και όμως…
Πάνω από ένα χρόνο έχουν σταματήσει να πετούν τα αεροσκάφη τύπου DORNIER – 28 της Πολεμικής Αεροπορίας μας.
Για όσους δεν το γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα εκτελούν επιχειρήσεις έρευνας-διάσωσης-μεταφοράς πληρωμάτων και εξοπλισμού και αποτελούν σημαντικό εργαλείο του έργου που επιτελεί η Πολεμική μας Αεροπορία στις αεροδιακομιδές ασθενών-εγκύων -πασχόντων ατόμων, οργάνων για μεταμοσχεύσεις σε όλη την Επικράτεια.
Το σύνολο των παραπάνω υπηρεσιών εξυπηρετείται πλέον από τα C-130 και τα C-27 που όμως έχουν διαθεσιμότητα μικρότερη του 10%.
Στο δια ταύτα τωρα. Το ερώτημα υποβάλλεται ευθέως στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας:
Γιατί δεν αναζητείται ΑΜΕΣΑ τρόπος προκειμένου να αξιοποιηθούν τα τέσσερα ATR-42 και τα έξι ATR-72 που βρίσκονται υπό εκποίηση από την παλαιά Ολυμπιακή Αεροπορία και είναι έτοιμα με ελάχιστα χρήματα να αξιοποιηθούν σε όλες τις πιο πάνω αποστολές;
Αλήθεια και αυτά με χρήματα του Ελληνικού λαού δεν έχουν αγοραστεί;
Ο Ελληνικός λαός τα έχει πληρώσει. Οι πολίτες που στενάζουν, υπό καθεστώς σκληρής φορολογίας και περικοπής εισοδημάτων, έχουν την απαίτηση το Κράτος να είναι αρωγός τους σε κάθε δύσκολη στιγμή. Και όμως…
Πάνω από ένα χρόνο έχουν σταματήσει να πετούν τα αεροσκάφη τύπου DORNIER – 28 της Πολεμικής Αεροπορίας μας.
Για όσους δεν το γνωρίζουν τα συγκεκριμένα αεροπλάνα εκτελούν επιχειρήσεις έρευνας-διάσωσης-μεταφοράς πληρωμάτων και εξοπλισμού και αποτελούν σημαντικό εργαλείο του έργου που επιτελεί η Πολεμική μας Αεροπορία στις αεροδιακομιδές ασθενών-εγκύων -πασχόντων ατόμων, οργάνων για μεταμοσχεύσεις σε όλη την Επικράτεια.
Το σύνολο των παραπάνω υπηρεσιών εξυπηρετείται πλέον από τα C-130 και τα C-27 που όμως έχουν διαθεσιμότητα μικρότερη του 10%.
Στο δια ταύτα τωρα. Το ερώτημα υποβάλλεται ευθέως στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας:
Γιατί δεν αναζητείται ΑΜΕΣΑ τρόπος προκειμένου να αξιοποιηθούν τα τέσσερα ATR-42 και τα έξι ATR-72 που βρίσκονται υπό εκποίηση από την παλαιά Ολυμπιακή Αεροπορία και είναι έτοιμα με ελάχιστα χρήματα να αξιοποιηθούν σε όλες τις πιο πάνω αποστολές;
Αλήθεια και αυτά με χρήματα του Ελληνικού λαού δεν έχουν αγοραστεί;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.