Στροφή στη νοοτροπία των νέων όσον αφορά στις στις μετακινήσεις τους αποκαλύπτει νέα μελέτη του Ερευνητικού Κέντρου για το Δημόσιο Συμφέρον (CalPIRG), με έδρα την Καλιφόρνια.
Βασικό συμπέρασμα της έρευνας, με τίτλο «Μετακινήσεις και Νέα Γενιά», είναι ότι οι νέοι στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, σε σχέση με παλαιότερα, κάτι που αποδίδεται στην υψηλή ανεργία, τις τιμές των καυσίμων, την ανησυχία για την κλιματική αλλαγή και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δίνουν την ευκαιρία στους ανθρώπους να επικοινωνήσουν ακόμα και αν δεν βρίσκονται στο ίδιο μέρος.
Η έρευνα βασίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος της σε στοιχεία της Ομοσπονδιακής Αρχής Αυτοκινητοδρόμων, σύμφωνα με τα οποία:
Από το 2001 μέχρι το 2009 ο μέσος αριθμός μιλιών που διάνυσαν με το αυτοκίνητό τους άνθρωποι ηλικίας από 16 μέχρι 34 ετών μειώθηκε κατά 23%.
Την περίοδο αυτή οι νέοι χρησιμοποίησαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά 40% περισσότερο.
Το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 14 με 34 χωρίς δίπλωμα οδήγησης αυξήθηκε από 21 σε 26% την περίοδο 2000 – 2010.
Εκτός αυτού, από τη μελέτη προκύπτει ότι αυξήθηκε επίσης η χρήση του ποδηλάτου αλλά και το περπάτημα. Πρόκειται για μια τεράστια αλλαγή σε μια χώρα όπου το δίπλωμα οδήγησης θεωρούνταν το πρώτο βήμα προς την ενηλικίωση.
Βασικό συμπέρασμα της έρευνας, με τίτλο «Μετακινήσεις και Νέα Γενιά», είναι ότι οι νέοι στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο το αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις τους, σε σχέση με παλαιότερα, κάτι που αποδίδεται στην υψηλή ανεργία, τις τιμές των καυσίμων, την ανησυχία για την κλιματική αλλαγή και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που δίνουν την ευκαιρία στους ανθρώπους να επικοινωνήσουν ακόμα και αν δεν βρίσκονται στο ίδιο μέρος.
Η έρευνα βασίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος της σε στοιχεία της Ομοσπονδιακής Αρχής Αυτοκινητοδρόμων, σύμφωνα με τα οποία:
Από το 2001 μέχρι το 2009 ο μέσος αριθμός μιλιών που διάνυσαν με το αυτοκίνητό τους άνθρωποι ηλικίας από 16 μέχρι 34 ετών μειώθηκε κατά 23%.
Την περίοδο αυτή οι νέοι χρησιμοποίησαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς κατά 40% περισσότερο.
Το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 14 με 34 χωρίς δίπλωμα οδήγησης αυξήθηκε από 21 σε 26% την περίοδο 2000 – 2010.
Εκτός αυτού, από τη μελέτη προκύπτει ότι αυξήθηκε επίσης η χρήση του ποδηλάτου αλλά και το περπάτημα. Πρόκειται για μια τεράστια αλλαγή σε μια χώρα όπου το δίπλωμα οδήγησης θεωρούνταν το πρώτο βήμα προς την ενηλικίωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.