Στους πεζούς θα παραδοθεί σε λίγο καιρό η λεωφόρος Βασιλίσσης Όλγας. Μετά τη θετική γνωμοδότηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου ΚΑΣ για την πεζοδρόμηση της λεωφόρου, το έργο μπαίνει στην τελική ευθεία.
Με την υλοποίησή του το μεγαλύτερο μέρος της λεωφόρου παραδίδεται στους πεζούς, ενώ θα επιτρέπεται η διέλευση στα τραμ (άνοδος και κάθοδος) και τα τρόλεϊ (μόνο άνοδος).
Στο πλαίσιο του έργου, που εντάσσεται στο πρόγραμμα ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων της πρωτεύουσας, προβλέπεται επίσης η δημιουργία ενός κέντρου πληροφόρησης στην κεντρική είσοδο του Ζαππείου, ενός αναψυκτηρίου στη δυτική είσοδο και ένα στέκι για νέους με ενοικιάσεις ποδηλάτων, απέναντι από τη στάση των τραμ.
Δυο από τις προτάσεις της μελέτης, ωστόσο, δεν πέρασαν. Η πρώτη αφορούσε την τοποθέτηση μεταλλικών κιόνων, ύψους περίπου 2 μ., στους κόμβους των λεωφόρων Αμαλίας και Κωνσταντίνου με τη Βασιλίσσης Όλγας, ώστε να παρεμποδίζεται η διέλευση των αυτοκινήτων. Αντ' αυτού προτάθηκε η διερεύνηση άλλης λύσης, που να περιλαμβάνει αύξηση του πρασίνου.
Η δεύτερη πρόταση αφορούσε στην ελεύθερη πρόσβαση αυτοκινήτων στην ανατολική είσοδο του Ζαππείου με κατεύθυνση τον χώρο στάθμευσης της «Αίγλης». Η πρόσβαση αυτή θα καταργηθεί, το ίδιο και η μπάρα που θα ξεκινούσε από το αναψυκτήριο και θα κατέληγε σε μέρος πανοραμικής θέασης (μπελβεντέρε), με τη σημείωση να διερευνηθεί η δυνατότητα αλλαγής της κατεύθυνσής της.
Με την υλοποίησή του το μεγαλύτερο μέρος της λεωφόρου παραδίδεται στους πεζούς, ενώ θα επιτρέπεται η διέλευση στα τραμ (άνοδος και κάθοδος) και τα τρόλεϊ (μόνο άνοδος).
Στο πλαίσιο του έργου, που εντάσσεται στο πρόγραμμα ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων της πρωτεύουσας, προβλέπεται επίσης η δημιουργία ενός κέντρου πληροφόρησης στην κεντρική είσοδο του Ζαππείου, ενός αναψυκτηρίου στη δυτική είσοδο και ένα στέκι για νέους με ενοικιάσεις ποδηλάτων, απέναντι από τη στάση των τραμ.
Δυο από τις προτάσεις της μελέτης, ωστόσο, δεν πέρασαν. Η πρώτη αφορούσε την τοποθέτηση μεταλλικών κιόνων, ύψους περίπου 2 μ., στους κόμβους των λεωφόρων Αμαλίας και Κωνσταντίνου με τη Βασιλίσσης Όλγας, ώστε να παρεμποδίζεται η διέλευση των αυτοκινήτων. Αντ' αυτού προτάθηκε η διερεύνηση άλλης λύσης, που να περιλαμβάνει αύξηση του πρασίνου.
Η δεύτερη πρόταση αφορούσε στην ελεύθερη πρόσβαση αυτοκινήτων στην ανατολική είσοδο του Ζαππείου με κατεύθυνση τον χώρο στάθμευσης της «Αίγλης». Η πρόσβαση αυτή θα καταργηθεί, το ίδιο και η μπάρα που θα ξεκινούσε από το αναψυκτήριο και θα κατέληγε σε μέρος πανοραμικής θέασης (μπελβεντέρε), με τη σημείωση να διερευνηθεί η δυνατότητα αλλαγής της κατεύθυνσής της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.