Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Έφαγε κέρατο η Σμαράγδα Καρύδη!

http://static.myworld.gr/assets/media/Top/prosopa/59598.jpg

Η Σμαράγδα Καρύδη με αφορμή την παράσταση της "Γυναίκες στα πρόθυρα νευρικής κρίσης" , σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό "ΕΓΩ!" παραδέχεται πως...

"Έχω βρεθεί σε νευρική κρίση, αλλά όχι σαν αυτή που βιώνω πάνω στη σκηνή".

Πώς το αντιμετωπίζει; " Προσπαθώ να ηρεμώ και το αφήνω να εκφραστεί. Ό,τι με ενοχλεί το λέω, αλλιώς θα σκάσω. Ξεσπάω, δεν το κρατάω μέσα μου. Ευτυχώς, όμως, δεν μου συμβαίνει συχνά".

Η παράσταση, στην οποία πρωταγωνιστεί θίγει το θέμα της απιστίας. Της έχει συμβεί; " Στο παρελθόν, ναι, και δεν μου άρεσε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.