Νεκρός στο σπίτι του στο Λος Άντζελες βρέθηκε ο χαρισματικός
κομμωτής του Χόλυγουντ Βιντάλ Σασούν. Πρόκειται για τον άνθρωπο που
συνέδεσε το όνομά του με την κομμωτική σε όλο τον κόσμο και είχε το
μοναδικό χάρισμα να κάνει τις γυναίκες να αλλάζουν μορφή με το ψαλίδι
του.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι πέθανε από φυσικά αίτια σε ηλικία 84ων ετών. Ωστόσο, συμφωνα με άλλες πηγές, τα τελευταία χρόνια έπασχε από σοβαρή ασθένεια. Τον Ιούνιο του 2011 πολλά ρεπορτάζ έκαναν λόγο για διάγνωση λευχαιμίας την οποία προσπαθούσε να αντιμετωπίσει με διάφορες θεραπείες στο Μπέβερλι Χιλς και το Λονδίνο.
Ο Βιντάλ Σασούν διαμόρφωσε τη μόδα του 1960-1970 απελευθερώνοντας τα χτενίσματα από τα βαριά, τυποποιημένα και στιλιζαρισμένα με λακ, λουκ. Τα ανάλαφρα και επιμελώς ατημέλητα μαλλιά ήταν το χαρακτηριστικό σχεδόν σε όλα τα χτενίσματά του.
«Ήθελα να δώσω ωραίο σχήμα στα μαλλιά, να τα χρησιμοποιήσω σαν ύφασμα και να απομακρύνω ότι είναι υπερφίαλο. Οι γυναίκες είχαν μπει δυναμικά στον εργασιακό χώρο. Είχαν αποκτήσει τη δική τους δύναμη. Δεν είχαν χρόνο να στεγνώνουν τα μαλλιά τους με τις ώρες πια», είχε δηλώσει το 1993 στους Los Angeles Times.
Καθιερώθηκε με το κούρεμα των πέντε σημείων , το κούρεμα «Ελληνίδα Θεά» για τα κοντά μαλλιά, την περμανάντ που εμπνεύστηκε από τα μαλλιά των γυναικών από την Αφρική αλλά και το περίφημο «bob» το οποίο αγάπησαν με πάθος και οι σημερινές ντίβες.
Δούλευε σκληρά στη ζωή του, άλλωστε αγαπημένη του φράση ήταν το «το μόνο μέρος όπου η επιτυχία προηγείται της εργασίας είναι το λεξικό»! Το πρώτο του κομμωτήριο το άνοιξε το 1954 στο Λονδίνο, αλλά η αναγνωρισιμότητα ήρθε όταν ταξίδεψε στο Χόλυγουντ με σκοπό να χτενίσει τη Μία Φάροου, για την ταινία «Το μωρό της Ρόζμαρι», για να πληρωθεί το 1968, με το αστρονομικό ποσό των 5.000 δολαρίων.
Δύο χρόνια πριν προβλήθηκε ταινία για τη ζωή του στο φεστιβάλ της Νέας Υόρκης. Η πλοκή της ταινίας ξεκινούσε από τα παιδικά χρόνια σε ορφανοτροφείο του Λονδίνου ως τη δόξα και την καταξίωση.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι πέθανε από φυσικά αίτια σε ηλικία 84ων ετών. Ωστόσο, συμφωνα με άλλες πηγές, τα τελευταία χρόνια έπασχε από σοβαρή ασθένεια. Τον Ιούνιο του 2011 πολλά ρεπορτάζ έκαναν λόγο για διάγνωση λευχαιμίας την οποία προσπαθούσε να αντιμετωπίσει με διάφορες θεραπείες στο Μπέβερλι Χιλς και το Λονδίνο.
Ο Βιντάλ Σασούν διαμόρφωσε τη μόδα του 1960-1970 απελευθερώνοντας τα χτενίσματα από τα βαριά, τυποποιημένα και στιλιζαρισμένα με λακ, λουκ. Τα ανάλαφρα και επιμελώς ατημέλητα μαλλιά ήταν το χαρακτηριστικό σχεδόν σε όλα τα χτενίσματά του.
«Ήθελα να δώσω ωραίο σχήμα στα μαλλιά, να τα χρησιμοποιήσω σαν ύφασμα και να απομακρύνω ότι είναι υπερφίαλο. Οι γυναίκες είχαν μπει δυναμικά στον εργασιακό χώρο. Είχαν αποκτήσει τη δική τους δύναμη. Δεν είχαν χρόνο να στεγνώνουν τα μαλλιά τους με τις ώρες πια», είχε δηλώσει το 1993 στους Los Angeles Times.
Καθιερώθηκε με το κούρεμα των πέντε σημείων , το κούρεμα «Ελληνίδα Θεά» για τα κοντά μαλλιά, την περμανάντ που εμπνεύστηκε από τα μαλλιά των γυναικών από την Αφρική αλλά και το περίφημο «bob» το οποίο αγάπησαν με πάθος και οι σημερινές ντίβες.
Δούλευε σκληρά στη ζωή του, άλλωστε αγαπημένη του φράση ήταν το «το μόνο μέρος όπου η επιτυχία προηγείται της εργασίας είναι το λεξικό»! Το πρώτο του κομμωτήριο το άνοιξε το 1954 στο Λονδίνο, αλλά η αναγνωρισιμότητα ήρθε όταν ταξίδεψε στο Χόλυγουντ με σκοπό να χτενίσει τη Μία Φάροου, για την ταινία «Το μωρό της Ρόζμαρι», για να πληρωθεί το 1968, με το αστρονομικό ποσό των 5.000 δολαρίων.
Δύο χρόνια πριν προβλήθηκε ταινία για τη ζωή του στο φεστιβάλ της Νέας Υόρκης. Η πλοκή της ταινίας ξεκινούσε από τα παιδικά χρόνια σε ορφανοτροφείο του Λονδίνου ως τη δόξα και την καταξίωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.