Στα 25 εκατομμύρια ευρώ ανήλθαν τα λειτουργικά κέρδη του ΟΣΕ το 2011 σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά....
Το ποσό αυτό αφορά στα κέρδη του ομίλου ΟΣΕ, πλην της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων, με τις συνολικές ζημιές του οργανισμού για το 2011 σύμφωνα με τον ετήσιο προϋπολογισμό του κράτους να ανέρχονται σε 682 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως υποστηρίζει το υπουργείο Υποδομών ο κύκλος εργασιών του ΟΣΕ έφθασε τα 236 εκατομμύρια ευρώ το 2011. Περίπου 126 εκατομμύρια ευρώ προέρχονται από χρεώσεις του ΟΣΕ προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ενοικίαση και συντήρηση του τροχαίου υλικού αλλά και για χρεώσεις υποδομής και τα υπόλοιπα από την ετήσια κρατική επιχορήγηση ύψους 106 εκατομμυρίων ευρώ.
Σύμφωνα ωστόσο με πηγές της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πόσο που πλήρωσε η εταιρεία το 2011 προς τον ΟΣΕ δεν υπερβαίνει τα 70 εκατομμύρια ευρώ.
Όπως και να'χει, πάντως, τα παραπάνω οικονομικά δεδομένα, δίνουν αβαντάζ στην επόμενη κυβέρνηση να μπορέσει να βρει επίδοξους αγοραστές για να ξεφορτωθεί τον βραχνά του ΟΣΕ από πάνω της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.