«Ανοίγει ο δρόμος», στην κυριολεξία, για την ολοκλήρωση των έργων που απομένουν στο Πέταλο του Μαλιακού.
Την Τετάρτη εγκρίθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης η...
υποκατάσταση του εργολάβου που είχε αναλάβει το τμήμα Ραχών - Στυλίδας και μπορεί να γίνει επανέναρξη των εργασιών. Νέος χρονικός ορίζοντας για την ολοκλήρωση του έργου είναι το 2014.
Τα έργα που απαιτούνται για να μετατραπούν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο τα υπολειπόμενα 23 χιλιόμετρα της εθνικής οδού Αθήνας - Θεσσαλονίκης, από Λαμία έως Στυλίδα, έχουν σταματήσει εδώ και δυόμισι χρόνια, καθώς η εταιρεία που τα είχε αναλάβει έχει πτωχεύσει. Πάντως, από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν τα έργα, θα απαιτηθούν περίπου δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθούν.
Εκατοντάδες άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους τις τελευταίες δεκαετίες στο «φονικό» Πέταλο του Μαλιακού (σύνολο 77,2 χιλιόμετρα, από Αγιο Κωνσταντίνο έως Ράχες). Από το 2005 έως το 2007 το (τότε) ΥΠΕΧΩΔΕ αποφάσισε την ανακατασκευή της εθνικής οδού και υπέγραψε συμβάσεις με τρεις διαφορετικές κοινοπραξίες και προϋπολογισμό 800 εκατομμύρια ευρώ.
πηγή:ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Την Τετάρτη εγκρίθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης η...
υποκατάσταση του εργολάβου που είχε αναλάβει το τμήμα Ραχών - Στυλίδας και μπορεί να γίνει επανέναρξη των εργασιών. Νέος χρονικός ορίζοντας για την ολοκλήρωση του έργου είναι το 2014.
Τα έργα που απαιτούνται για να μετατραπούν σε σύγχρονο αυτοκινητόδρομο τα υπολειπόμενα 23 χιλιόμετρα της εθνικής οδού Αθήνας - Θεσσαλονίκης, από Λαμία έως Στυλίδα, έχουν σταματήσει εδώ και δυόμισι χρόνια, καθώς η εταιρεία που τα είχε αναλάβει έχει πτωχεύσει. Πάντως, από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν τα έργα, θα απαιτηθούν περίπου δύο χρόνια μέχρι να ολοκληρωθούν.
Εκατοντάδες άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους τις τελευταίες δεκαετίες στο «φονικό» Πέταλο του Μαλιακού (σύνολο 77,2 χιλιόμετρα, από Αγιο Κωνσταντίνο έως Ράχες). Από το 2005 έως το 2007 το (τότε) ΥΠΕΧΩΔΕ αποφάσισε την ανακατασκευή της εθνικής οδού και υπέγραψε συμβάσεις με τρεις διαφορετικές κοινοπραξίες και προϋπολογισμό 800 εκατομμύρια ευρώ.
πηγή:ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.