Με τον αριθμό των ανασφάλιστων οχημάτων να έχει ανέβει δραματικά, οι κάτοχοι αυτοκινήτων που διαπιστώνεται ότι δεν έχουν ασφαλίσει το όχημά τους μπαίνουν πλέον στην τσιμπίδα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ).
Όπως αναφέρει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,η ΓΓΠΣ αναμένεται να αποστείλει σχετικές επιστολές προς 2 εκατ. περίπου ανασφάλιστους οδηγούς, καλώντας τους να...
προσκομίσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, είτε να πληρώσουν πρόστιμο 250 ευρώ και να ασφαλίσουν το όχημά τους.
Η πρόταση προβλέπει ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η ΓΓΠΣ θα αποστέλλει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην αστυνομία προκειμένου με τη σειρά της να επιβάλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις που ορίζουν φυλάκιση από 2 έως και 12 μήνες.
Σύμφωνα με τα αρχεία που διαστραύρωσαν το υπουργείο Μεταφορών και η ΕΑΕΕ (Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος), ενώ τα κυκλοφορούντα οχήματα ανέρχονται σε 7 εκατομμύρια, τα ασφαλισμένα δεν ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια. Έτσι μια πρώτη εκτίμηση για τον όγκο των ανασφάλιστων οχημάτων κάνει λόγο για 2 εκατομμύρια, η οποία ωστόσο δεν είναι απόλυτα ασφαλής.
Στο νούμερο αυτό περιλαμβάνονται και τα οχήματα που δεν είναι υποχρεωμένα να φέρουν ασφαλιστική κάλυψη (δημόσιας χρήσης, οχήματα της αστυνομίας κ.τλ.), ο ακριβής αριθμός των οποίων επίσης αγνοείται αφού καμία υπηρεσία δεν είναι σε θέση να πιστοποιήσει πόσα ακριβώς είναι.
Ένας σημαντικός αριθμός μεταξύ των 2 εκατ. αυτοκινήτων ανήκει και σε οδηγούς που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων. Ο αριθμός τους υπολογίζεται στις 350.000, με συνέπεια ο τελικός αριθμός των ανασφάλιστων να κινείται περίπου στο 1,5 εκατομμύριο οχήματα.
Όπως αναφέρει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,η ΓΓΠΣ αναμένεται να αποστείλει σχετικές επιστολές προς 2 εκατ. περίπου ανασφάλιστους οδηγούς, καλώντας τους να...
προσκομίσουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, είτε να πληρώσουν πρόστιμο 250 ευρώ και να ασφαλίσουν το όχημά τους.
Η πρόταση προβλέπει ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, η ΓΓΠΣ θα αποστέλλει τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου στην αστυνομία προκειμένου με τη σειρά της να επιβάλει τις προβλεπόμενες κυρώσεις που ορίζουν φυλάκιση από 2 έως και 12 μήνες.
Σύμφωνα με τα αρχεία που διαστραύρωσαν το υπουργείο Μεταφορών και η ΕΑΕΕ (Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος), ενώ τα κυκλοφορούντα οχήματα ανέρχονται σε 7 εκατομμύρια, τα ασφαλισμένα δεν ξεπερνούν τα 5 εκατομμύρια. Έτσι μια πρώτη εκτίμηση για τον όγκο των ανασφάλιστων οχημάτων κάνει λόγο για 2 εκατομμύρια, η οποία ωστόσο δεν είναι απόλυτα ασφαλής.
Στο νούμερο αυτό περιλαμβάνονται και τα οχήματα που δεν είναι υποχρεωμένα να φέρουν ασφαλιστική κάλυψη (δημόσιας χρήσης, οχήματα της αστυνομίας κ.τλ.), ο ακριβής αριθμός των οποίων επίσης αγνοείται αφού καμία υπηρεσία δεν είναι σε θέση να πιστοποιήσει πόσα ακριβώς είναι.
Ένας σημαντικός αριθμός μεταξύ των 2 εκατ. αυτοκινήτων ανήκει και σε οδηγούς που έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων. Ο αριθμός τους υπολογίζεται στις 350.000, με συνέπεια ο τελικός αριθμός των ανασφάλιστων να κινείται περίπου στο 1,5 εκατομμύριο οχήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.