Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Πολύ πόνος... η Ζέτα παραιτήθηκε

Αναστάτωση μας προκάλεσε το βράδυ της Τρίτης 22 Ιανουαρίου η επιστολή - παραίτησης από την εκπομπή της η Ζέτα Θεοδωροπούλου....

Η παρουσιάστρια εξηγεί ακριβώς τους λόγους που την οδήγησαν σε μια τέτοια ενέργεια.

Σας παραθέτουμε την επιστολή της:

"Προς όλους τους φίλους, τους γνωστούς και τους συναδέλφους μου, ενημερώνω ότι: Στις 03/01/13, ημέρα Πέμπτη ,δήλωσα την παραίτηση μου από το κανάλι "High tv" που συνεργαζόμουν και αυτομάτως διακόπηκε και η συνεργασία μεταξύ εμένα και του Αλέξανδρου Πετρίδη και της εκπομπής μας: "Μη Μου Πεις".

Λόγω ότι οι εκπομπές είναι όλες μαγνητοσκοπημένες, θα υπάρχω στις οθόνες σας μέχρι τέλος αυτού του μήνα και έπειτα η εκπομπή θα παίζει κανονικά για τους fun της, αλλά χωρίς τη δική μου παρουσία.

Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή μου την απόφαση, είναι ότι δεν είχα τις χρηματικές απολαβές που δικαιούται ο κάθε εργαζόμενος πολίτης και ούτε προσωπική ασφάλιση!

Καλή η δημοσιότητα ( είτε θετική είτε αρνητική), αλλά καλύτερα να πασχίζει κάποιος να είναι άνθρωπος αξίας, παρά επιτυχίας!

Βέβαια, ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν , όλα τα site, blogs και κανάλια της τηλεόρασης αλλά και τον έντυπο τύπο που ασχολήθηκαν και έκαναν ευρύτερα εμένα και την εκπομπή αυτη γνωστή.

Όμως, όλα αυτά δεν εξυπηρέτησαν ποτέ τα προς το ζην κανενός! Δεν αισθάνομαι τύψεις ή ενοχές για την απόφασή μου, γιατί κατά καιρούς έθετα το πρόβλημά μου και εφόσον δεν είδα καμία αλλαγή προς το καλό.

Απλά και όμορφα είπα πως δεν μπορώ να συνεχίσω να δουλεύω ΤΣΑΜΠΑ, επειδή πολλές θα παρακαλούσαν αρκεί να φαίνονται στο γυαλί να δουλέψουν τσάμπα.

Ας συνεχιστεί λοιπόν με κάποια άλλη αυτό το παιχνίδι ... Εγώ ήμουν ως εδώ.. Ούτε έσπασα κανένα συμβόλαιο γιατί Πολύ απλά δεν υπήρξε ποτέ.

Από την άλλη, το τί μπορεί να προκύψει μέσα από την εκπομπή και τη δημοσιότητα που παίρνεις είναι ένα άλλο θέμα το οποίο και πάλι επιλέγεις τι θα κάνεις και τι όχι σε ότι σου προταθεί.

το σωστό όμως είναι να μην περιμένεις το τι μπορεί να προκύψει ή να κάνεις τάματα κ προσευχές να σου προταθούν περαιτέρω δουλειές.

Αλλά να ξέρεις πως βρέξει - χιονίσει, έστω και το ελάχιστο βασικό μισθό κάθε μήνα θα το έχεις!
Αυτό που γράφω στο τέλος του βιογραφικού μου : "Ήρθα για να μείνω ", το δίνω υπόσχεση σε μένα και σε σας και το εννοώ!
Εις το επανιδειν λοιπόν."

Θα περιμένουμε φυσικά και τη θέση του τηλεοπτικού σταθμού!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.