Ως επτασφράγιστο μυστικό κρατάνε οι Ιταλοί για το πότε τελικά θα αποφασίσουν να παρουσιάσουν τον αντικαταστάτη της 159, την Giulia. Πολλοί είναι αυτοί που αναμένουν μία έκπληξη στην Γενεύη, στο Σαλόνι αυτοκινήτου, όμως οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως εκτός της έκδοσης παραγωγής της 4C, η Alfa Romeo...
δε θα παρουσιάσει κάτι άλλο, καινούργιο.
Οι Ιταλοί έχουν τα δικά τους εσωτερικά θέματα. Οι “φωνές” οτι ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Fiat, Σέρτζιο Μαρκιόνε, έχει στρέψει όλες τις δυνάμεις του (και κατα συνέπεια του ομίλου) στην αγορά της Αμερικής και την Chrysler -η οποία αφήνει κέρδος- είναι έντονες.
Πολλά απο τα στελέχη του ομίλου που απασχολούνται κυρίως στην Ευρωπαϊκή αγορά δε νιώθουν την υποστήριξη του μεγάλου αφεντικού, κάτι που έχει ως συνέπεια να φρενάρει πολλά απο τα επόμενα σχέδια των Ιταλών, κυρίως σε ότι αφορά την Alfa Romeo αλλά και την Lancia.
Τις φωνές αυτές έχει ακούσει ο διορατικός Σέρτζιο και σύντομα θα δούμε δραστικές κινήσεις που αφορούν την Ευρωπαϊκή αγορά. Η πρώτη κίνηση τπυ Μαρκιόνε ήταν να διώξει τα… σύννεφα που υπήρχαν στο Τορίνο και θέλανε την Ιταλική εταιρεία να επιθυμεί να φύγει απο την Γενέτειρα της, λόγω υψηλού κόστους των μονάδων παραγωγής. «Η Fiat θα παραμείνει στην Ιταλία», είπε ξεκάθαρα καταγγέλλοντας παράλληλα ότι υπήρξαν προσπάθειες να «χρησιμοποιηθεί» η κατάσταση στην επιχείρηση «για πολιτικές σκοπιμότητες, σε μια κρίσιμη φάση για την χώρα». Μάλιστα ο Πρόεδρος του ΔΣ της εταιρίας Τζον Έλκαν τόνισε από πλευρά του «…για να παραμείνουμε στην Ιταλία και να συνεχίσουμε την παραγωγή μας, κάναμε δύσκολες επιλογές».
Απο την άλλη, οι πληροφορίες του NewsAuto.gr αναφέρουν οτι τελικά μέσα στο 2013, οι Ιταλοί θα ξεκινήσουν την παραγωγή της Giulia, η οποία θα είναι και το πρώτο αυτοκίνητο του γκρουπ που θα έχει τον τίτλο του “global car”. Θα κυκλοφορήσει δηλαδή στις αγορές όλου του κόσμου. Σημειώστε οτι οι εκτιμώμενες πωλήσεις του στη βόρεια Αμερική και την Κίνα θα προσφέρουν σημαντικά κέρδη στην ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Στόχος της Alfa Romeo είναι η Giulia να τεθεί αντιμέτωπη με μοντέλα όπως η BMW Σειρά 3, το Audi A4, και το Volvo S60, τόσο από άποψη ποιότητας κατασκευής όσο και οδικής συμπεριφοράς. Με κίνηση στον εμπρός άξονα και πολυτελές εσωτερικό, η Giulia θα κυκλοφορήσει αρχικά ως sedan και στη συνέχεια ως station wagon. Προαιρετικά θα προσφέρεται και με τετρακίνηση.
Οι βασικοί κινητήρες θα προέρχονται από τη Fiat, με πρώτο τον 1.4 MultiAir, ισχύος 120 PS. Στην κορυφή όμως της γκάμας θα βρίσκονται ισχυρά σύνολα, ανάμεσά τους και αναβαθμισμένη έκδοση του 1750 TBi με απόδοση κοντά στα 250 PS. Στην Αμερική αναμένεται να κυκλοφορήσει και με τον V6 της Chrysler, έναν κινητήρα που δεν θα δούμε στη Ευρώπη.
πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.