Για την αλλαγή των χαρακτηριστικών του ελληνικού τουρισμού κάνει λόγο στην ηλεκτρονική της έκδοση η γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung...
Ο αρθογράφος παρατηρεί ότι «παλιότερα έρχονταν πολλοί Γερμανοί τουρίστες, τώρα έρχονται περισσότεροι ανατολικοευρωπαίοι» και σχολιάζει:
«Οι νέοι τουρίστες ενδιαφέρονται λιγότερο για το όρος των θεών ή άλλες αρχαίες ατραξιόν. Θέλουν να διασκεδάσουν και να κάνουν πολλά ψώνια. Οι Ρώσοι δεν ξοδεύουν μεν τόσα χρήματα όσα οι υπερπόντιοι τουρίστες από τις ΗΠΑ ή τη Νέα Ζηλανδία. Αντ’ αυτού, κάποιος Ρώσος ολιγάρχης δεν νοικιάζει απλά ένα δίκλινο δωμάτιο: Αγοράζει αμέσως όλο το ξενοδοχείο» σημειώνει ο αρθογράφος, επισημαίνοντας ότι 10 ρώσοι επενδυτές έχουν αγοράσει περισσότερα από 200 κρεβάτια από τα 40 ξενοδοχεία της περιοχής.
Όπως σημειώνεται, στην περιοχή 70 χλμ. από τη Θεσσαλονίκη η αλλαγή είναι εμφανής. Εκεί που έκαναν κάποτε διακοπές Γερμανοί που επιλέγουν τον επιμορφωτικό τουρισμό, έρχεται τώρα η ευκατάστατη μεσαία τάξη από το πρώην ανατολικό μπλοκ.
Όπως υπογραμμίζει το δημοσίευμα, οι Γερμανοί εξακολουθούν να έρχονται αγοράζοντας περισσότερα πακέτα all-inclusive. «Μένουν στο ξενοδοχείο, όπου όλα είναι πληρωμένα: Μπουφές αντί για... ταβέρνα», σημειώνει χαρακτηριστικά η Sueddeutsche Zeitung.
Τώρα μας φόβησες. Ούτε ο ένας ούτε ο άλλος. Μόνοι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή