Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

ΦΩΤΟ: Ποια διάσημη τραγουδίστρια έκανε δώρο στον αγαπημένο της τσάντα αξίας... 44.000 ευρώ;


 Θέλοντας να κάνει ξεχωριστή την ημέρα των γενεθλίων του...

αγαπημένου της, "έσκασε" 44.000 ευρώ, για να του αγοράσει μια τσάντα πλάτης.

Ο λόγος, για τη Lady Gaga, που παρήγγειλε στον σχεδιαστή Damien Hirst μια τσάντα πλάτης, μιας και λατρεύει τις τσάντες!

Σύμφωνα με το "gossip-tv.gr", ο "έρωτας" της Gaga, είχε αναφέρει σε συνέντευξή του:

«Αν κάποιος με αγαπά πραγματικά, καλύτερα να μου αγοράσει μια τσάντα πλάτης. Βλέπετε εγώ δεν έχω πολύ γούστο σε αυτά. Θα την έχω για όσο καιρό δεν την χάσω ή δεν μου την κλέψουν, όπως συνηθίζεται».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.