Το πρωτότυπο αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του μηχανικού κ. Κορρέ, το οποίο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο, ανέβηκε τελικά τα 193 σκαλοπάτια της Αγίου Νικολάου και μάλιστα...
δεκάδες άτομα παρακολούθησαν και χειροκρότησαν την προσπάθεια του οδηγού.
Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ., ύψος 1.250 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί, ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.
Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06, απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνεται μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ./ώρα.
Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό, με το «track mode» να είναι 5 εκ., ενώ μπορεί να φθάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση τού δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, εμποδίζοντας να μεταφερθεί αυτή μέσα στην καμπίνα.
Το Korres 4 αποτελεί τη σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια για ένα κατεξοχήν Ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.
Η αρχική εκτίμηση κάνει λόγο για 50 αυτοκίνητα, αλλά ευχόμαστε να υπάρξουν περισσότερα, με τη μέχρι σήμερα ανάπτυξή του, στα 12 χρόνια του project και των υπόλοιπων πρωτοτύπων, να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ.
πηγή
δεκάδες άτομα παρακολούθησαν και χειροκρότησαν την προσπάθεια του οδηγού.
Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ., ύψος 1.250 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί, ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.
Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της Corvette Z06, απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνεται μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ./ώρα.
Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό, με το «track mode» να είναι 5 εκ., ενώ μπορεί να φθάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση τού δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, εμποδίζοντας να μεταφερθεί αυτή μέσα στην καμπίνα.
Το Korres 4 αποτελεί τη σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια για ένα κατεξοχήν Ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.
Η αρχική εκτίμηση κάνει λόγο για 50 αυτοκίνητα, αλλά ευχόμαστε να υπάρξουν περισσότερα, με τη μέχρι σήμερα ανάπτυξή του, στα 12 χρόνια του project και των υπόλοιπων πρωτοτύπων, να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.