Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

Opel Adam Rocks: 1.000 κυβικά με τούρμπο [ΦΩΤΟ]

Και κάμπριο και crossover

Με μία ηλεκτρική, αναδιπλούμενη, υφασμάτινη οροφή Swing Top στάνταρ και μοναδικά πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος, το οποίο μάλιστα είναι ψηλότερο κατά 15 mm, το ADAM ROCKS εγκαινιάζει μία νέα, εξειδικευμένη κατηγορία της αγοράς.....


 Είναι το πρώτο τρίθυρο mini-crossover πόλης με μήκος κάτω των 4.00 m.




Θέλοντας να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την καμπίνα, οι σχεδιαστές της Opel εξέλιξαν νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διακόσμους και ταπετσαρίες καθισμάτων, αποκλειστικά για το ADAM ROCKS. Επιπλέον των καινοτομιών που αναβαθμίζουν την ασφάλεια και άνεση του ADAM – όπως το hands-free Park Assist που παρκάρει το αυτοκίνητο αυτόματα – το ROCKS περιλαμβάνει τη νέα γενιά infotainment IntelliLink της Opel. Αυτή επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση λειτουργιών smartphones με λειτουργικό σύστημα ANDROID και Apple iOS μέσα στο αυτοκίνητο και το καθιστά το καλύτερο συνδεδεμένο ‘μικρό’ σε πολύ προσιτή τιμή.




Το ROCKS εκτός από τα νέα τολμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά λανσάρει και συστήματα κίνησης νέας γενιάς στην οικογένεια ADAM. Θα εφοδιάζεται με το νέο, τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo της Opel. Αυτό το λιλιπούτειο high-tech σύνολο αναβαθμίζει τα πρότυπα πολιτισμένης λειτουργίας στην κατηγορία των τρικύλινδρων κινητήρων και αποδίδει 115 hp, με εντυπωσιακή ροπή στις χαμηλές στροφές 166 Nm. Η απόδοση καυσίμου είναι εξαιρετική με 4,3 l/100 km (σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμών NEDC, προκαταρτικά δεδομένα). Ο κινητήρας 1.0 ECOTΕC Direct Injection Turbo συνδυάζεται με ένα νέο, πολύ αποδοτικό, συμπαγές εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο που υπόσχεται πολύ ομαλή και γρήγορη διαδικασία αλλαγών σχέσεων.

Η στάνταρ, υφασμάτινη οροφή SwingTop ανοίγει άμεσα ένα παράθυρο στον ουρανό. Λειτουργεί ηλεκτρικά μέσω ενός μπουτόν που βρίσκεται στο εμπρός τμήμα της επένδυσης οροφής και αναδιπλώνεται πάνω στις κολόνες C σε 5 μόλις δευτερόλεπτα. Αυτό το έξυπνο σύστημα δεν έχει καμία αρνητική επίδραση στην ακαμψία του αμαξώματος ή στη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου: ο χώρος αποσκευών διατηρεί το πλήρες άνοιγμα και τη χωρητικότητά του.




Προηγμένος, νέος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo με πλούσια ισχύ έως 115 hp

Το ADAM ROCKS λανσάρει το νέο κινητήρα 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo της Opel, που θέτει νέα πρότυπα στην πολιτισμένη λειτουργία των τριών κυλίνδρων. Τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών είναι τα χαμηλότερα για τρικύλινδρο σύνολο – και σε πολλές περιπτώσεις καλύτερα ακόμα και από πολλών τετρακύλινδρων μονάδων. Η νέα γενιά κινητήρα εντυπωσιάζει επίσης με την πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές: 166 Nm παράγονται από τις 1.800 rpm. Κύριοι συντελεστές απόδοσης αυτού του συμπαγούς, αλουμινένιου κινητήρα με υπερσυμπιεστή single scroll είναι ο άμεσος ψεκασμός, ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, μία ελεγχόμενη αντλία νερού και η ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής. Η τεχνολογία Start/Stop είναι αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος και προσφέρεται στάνταρ. Ο νέος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 66 kW/90 hp και 85 kW/115 hp. Η κατανάλωση είναι μόλις 4,3 l/100 km – εξαιρετική τιμή για βενζινοκίνητο όχημα (σύμφωνα με τη διαδικασία δοκιμών NEDC, προκαταρκτικά δεδομένα). Ο κινητήρας είναι τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας των βενζινοκινητήρων του ADAM που περιλαμβάνει και τρεις τετρακύλινδρες ατμοσφαιρικές επιλογές (1.2L με 51 kW/70 hp και 115 Nm, 1.4L με 64 kW/87 hp/ και 74 kW/100 hp, που αποδίδουν 130 Nm).

Όχι μόνον ο κινητήρας αλλά και ένα κιβώτιο νέας γενιάς κάνει πρεμιέρα στο ADAM ROCKS. Και οι δύο εκδόσεις του 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo συνδυάζονται με ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο συμπαγών διαστάσεων. Κατά τη διάρκεια εξέλιξής του, η έμφαση δόθηκε στην απόδοση (λόγω μειωμένων τριβών) και στην κορυφαία ποιότητα της διαδικασίας αλλαγών: η αλλαγή σχέσεων είναι άνετη, γρήγορη, ακριβής και ομαλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.